Stránka 4 z 5
Napsal: úte zář 08, 2009 14:55
od vik2
spolehlive, jak se to veme. Majova si vybrala zavady na rok dopredu.
jinak to uslo.
V3S by s nama nemohla, dost casto se klickovalo kolem stromu, tam by se nevesla. a dost casto byly slusny naklony. to by taky nedala! Navic pri te jeji vaze!! Proste jako pojizdna dilna by byla dobra, ale musela by jezdit jen po cestach.
Michale,,, ta Cheviny byla skoro v serii, takze stacilo by par uprav a zvladla by to i tva. nejake ty ochrane plechy a poradne gumy.........
Abych nezapomel, Suzuka,,,, tak ta byla dost vymazlena. na upravach 250tis. rikal.
obe uzaverky, pevnostni, pomala redukce 4:1, vychytany pruziny a tlumice!!, chipnutej motor a jeste nevim co vse
nejakej treti den se oddelil, chtel drive vstavat a vice jezdit, a my to meli spise jako dovcu.....
Napsal: úte zář 08, 2009 19:47
od Majo
v podstate vsetky auta fachali jak mali, len na mna sa nalepila vsetka smola......
Napsal: úte zář 08, 2009 19:47
od fakír
Fotky super a určitě i zážitky
Tiše závidím
Napsal: úte zář 08, 2009 22:07
od dandy
Napsal: pát zář 11, 2009 08:37
od Majo
tu je video, na ktorom vidno aj to ako vik dodruzgal kapotu, okno a spatak
Ja som taky sikovny, ze som vsetko vyviedol v tajnosti, kym vsetci kracali peso daleko za mnou, dodruzgal som snorchel, spatak a celne sklo a zbytku posadky som len oznamil vysledok
Kazdopadne, napriek vsetkemu bolo super a tesime sa na dalsi rok
http://www.youtube.com/watch?v=C6Yz5eqO ... annel_page
Napsal: pát zář 11, 2009 08:44
od miro263
Mas to za 5hvizdiciek
Pekne dobrodruzstvo
Este by ma zaujimalo nejake porovnanie:
NIVA OLD, NIVA 93< a CHEVI NIVA ako boli nato, ktora to zvladala najlepsie ( bez ohladu na poruchy)
A nejaky supis uprav na vsetkych
A potom do hodit do najakeho casaku ako reportaz
Napsal: pát zář 11, 2009 09:24
od vik2
Cervena byla v terenu minimalne o tridu vyse nez ostatni Nivy. a to meli stesti ze bylo sucho, jinak by na to byly jeste hure! Mel jsem pneu do blata. Na kameni a hline byly pneu rovnocene.
vsechno jsem vyjel, ostatni se casto navijakovaly. Bud z duvodu slabeho motoru, nebo nedostatecne trakce. nebo z duvodu obav o poloosy, nemuzes tomu nalozit. a nekde je to potreba, kdyz to nejde pomalu.
Obcas jsem si daval nejake vyjezdiky a paradicky navic, co ostatni radeji ani nezkusili.
Zapadl jsem jenom v tom mocalu, kam sem vjel sam. Nikdo jinej to nezkousel.
Na silnici to bylo presne naopak!!
Napsal: pát zář 11, 2009 09:45
od miro263
To mas tam tie napravy z ARA co si mal na Hnilicke?
Napsal: pát zář 11, 2009 09:57
od vik2
ano komplet podvozek Hnilda. Tak to bylo v planu od zacatku. Na Hnilde jen testovat a vychytavat. Cas vsak tlacil, tak se na ostro testovalo pri Rumunsku.
Krom nejlepsi Nivky v terenu musim jeste rici, ze jsem mel i nejlepsiho spolujezdce
Napsal: pát zář 11, 2009 10:00
od Majo
bohuzial musim vikove slova potvrdit.
Primarne nas s Jossem degradovala nemoznost chodit pomaly. Siel som na redukovanej 1tke - 1000 otaciek, motor uz ledva vrnel a Vik sa mi stracal v spataku...
A samozrejme nikto nespochybnuje T3jky v terene, aj ked tie nase s Jossem by som tiez neodpisoval. Nezabudaj ze cestou dolu som mal nahustenu rezervu na 2.2(ostatne 1.6), kto pocital s takou zmenou pocasia, prakticky som nikde nepodhustoval
Napsal: pát zář 11, 2009 12:25
od Josse
No je pravda ze vikova niva isla v terene najlepsie zo vsetkych a myslim ze sa minimalne rovnala sakramensky porobenemu jimny.
Inak ten sobotny zjazd zo stanoviska alfa sme mali na chevy vpredu AT cka (1,6ATM) a vzadu MT (1,7ATM) uz pripraveny na cestu domov. Uf myslim ze nikdy som sa viac nebal pri offroadeni.
Ale do buduceho rumunska budeme mat aj s majom pomale redukcie....tak sa viku tes
Co sa cesty tyka tak to zas bol vik nasou brzdou.....takze budes musiet doladit.
Po ceste nam vysla spotreba 9,77l/100km uplne full nalozeny so zahradkou a stanom na streche
.
Inak Majo mal si pravdu izzardy hucia viak ako MTcka
Cela romania nivami bola perfektna a aj s ocom sa tesime na dalsi rocnik.
Napsal: pát zář 11, 2009 13:47
od Majo
Josse píše:Inak ten sobotny zjazd zo stanoviska alfa sme mali na chevy vpredu AT cka (1,6ATM) a vzadu MT (1,7ATM) uz pripraveny na cestu domov. Uf myslim ze nikdy som sa viac nebal pri offroadeni.
Veru, pripraveni na cestu - a bal? Hmm, teba aspon nevykrutilo kolmo na cestu a neprerazil si ten val dole nad tou priepastou. Nebyt taka tma, tak tie trenky uz nik nevyperie
Josse píše:Ale do buduceho rumunska budeme mat aj s majom pomale redukcie....tak sa viku tes
Co sa cesty tyka tak to zas bol vik nasou brzdou.....takze budes musiet doladit.
Veru, na ceste musime pridat/a nebola to len vikova chyba ze sa slo pomaly, ja som varil hned, ako som pridal nad 80km/h/ a v terene spomalit
Josse píše:Po ceste nam vysla spotreba 9,77l/100km uplne full nalozeny so zahradkou a stanom na streche
.
Inak Majo mal si pravdu izzardy hucia viak ako MTcka
Spotreba vysla aj mne neskutocne mala, popri tom ze vacsinou jazdim za 18 a viac a teraz pod 12 je az neskutocne(LPG).
(M)Izzardy si este neskusal ojazdene, take tie skoro nove co si mal, to je sepot kvetin oproti takym zodratym ako mam na predok
Napsal: pát zář 11, 2009 21:21
od Sid
Juj parádna výprava toto
Inak obdivujem ako ste si dali rady s toľkými závadami.
Napsal: pon zář 14, 2009 06:08
od vik2
Ted s odstupem casu si rikam, ze to pro Nivky zas tak narocne neni.
Vzdyt na to vpodstate byly vyrobene. Na rusky venkov. No a tam je 500km povazovano za "tam kousek za vesnici" a silnice tam jsou podobne kvality.
Mozna bychom mohli priste naplanovat neco dal a na delsi dobu......
Napsal: pon zář 14, 2009 08:00
od Majo
ahaho, aky hrdina zrazu
Som zvedavy ako budes hovorit o rok - ci vyuzijeme aj Autovlak
Ale uznavam, ze keby som ja nemal tolko problemov, tak prave Tvoja si uzije najviac asfaltovych km/aj takto to bolo len 1:1/.