Stránka 4 z 5
Napsal: sob bře 14, 2009 19:29
od rosta
je to tím že se otáčením kola šrouby dotahují

tenkrát u tý avie se jedna strana povolila otáčením kola ve směru jízdy. holt někde se utahují a jinde povolují, ale utahování je častější.
Napsal: sob bře 14, 2009 19:55
od Roman
Nieco na tom bude, Mazda E2200 ma na zadnych kolesach na jednej strane klasicke srouby s pravym zavitom a na druhej s lavym......
Napsal: ned bře 15, 2009 21:41
od Marek
Nevím, čím to je. Asi se s tím budu muset smířit.
Napsal: úte bře 17, 2009 08:18
od gogo
my sme mali v servise taku original rusku povolovaciu sadu. raz za 2 tyzdne sme ju pouzili, ked zlyhalo vsetko ine nadadie. (povoluju sa tym sroby na tankoch), kua jak sa to len volalo.....?
Napsal: úte bře 17, 2009 09:05
od Petr HC
Pokud je toto fór, patří do „hovadin“, pokud ne, pak sem. Někde jsem to kdysi zaslechl, tak to sem „přihodím“.
Zastaví auto s upadlým kolem před „blázincem“ (Ústav pro choromyslné) v HB. Řidič smutně obchází vůz . Ze zamřížovaného okna vyhlíží člověk v pyžamu – evidentně chovanec ústavu a volá – „pane co máte za problém“ ? Řidič odpovídá, že mu vypadly všechny šrouby od kola a potřebuje dojet 2 km domů. Chovanec nato: „tak vezměte z ostatních kol po jednom šroubu , přišroubujte to odpadlé kolo a jedete“. Řidič poděkuje a diví se:“vidíte pane a já si myslel, že jste blázen“. Chovanec nato : „to tedy jsem – ale nejsem blbej“ .
Napsal: úte bře 17, 2009 12:49
od Luděk Musil
Těžko říct, zda-li je to fór či smutná pravda let minulých ... já také tento fór slyšel - pouze město bylo jiné. L.
Napsal: úte bře 17, 2009 13:15
od gogo
Roman píše:Nieco na tom bude, Mazda E2200 ma na zadnych kolesach na jednej strane klasicke srouby s pravym zavitom a na druhej s lavym......
no zavity na naboji (resp.v osi otacania) , beriem, je to logicke, ze pravy/lavy
ale myslim si ze to u klasickeho rozmiestnenia srobov nema hlbsi zmysel. japonci moc spekuluju

Napsal: úte bře 17, 2009 20:49
od Maysner
Luděk Musil píše:Těžko říct, zda-li je to fór či smutná pravda let minulých ... já také tento fór slyšel - pouze město bylo jiné. L.
ja vam nevim. kamosovi na plne nalozenym rapidu(4 lidi plus veci z intru) kolo do pole odletelo. tak z kazdyho kola vzal po matce a asi tri mesice tak jezdil nez si vzpomel ze by to mel napravit. fotka vysmatyho kamosa v poli s kolem v rukach nad hlavou byla impozantni

Napsal: úte bře 17, 2009 21:26
od Roman
Japonci spekuluju a Slovaci potom trhaju srouby na kolesach (na kolese ), kedze plati, ze kde nepomoze sila tam pomoze vacsia sila

Napsal: úte bře 17, 2009 22:10
od Drobek81
tak jezdit se trema sroubama neni takovej problem...taky sem tak najezdil par tisic kilaku nez sem se k tomu dostal...proste sem vymenil naboj za novy a pri dotahovani se dva srouby nejak "protocily" tak sem je tam zlehka nasrouboval jen do poctu a jeden se nekde ztratil, proto rikam, ze novy veci stoji za prd

Napsal: stř bře 18, 2009 21:02
od Maysner
tak ja na poloose ztrhl jeden zavit, s tim sem jezdil. pak jsem vepredu na naboji ztrhl jeden uplne a druhej nacal. kdyz sem s tim jek k vasatorovi tak jsem mel litak olepenej paskou abych srouby nepoztracel

Napsal: čtv bře 19, 2009 09:47
od gogo
Drobek81 píše:tak jezdit se trema sroubama neni takovej problem...taky sem tak najezdil par tisic kilaku nez sem se k tomu dostal...proste sem vymenil naboj za novy a pri dotahovani se dva srouby nejak "protocily"

4-2=3
stare dacie, olcity mali 3 sroby v zaklade od vyroby, na zigule som aj ja strhol jeden zavit na prednom naboji, nepoznal som jeho historiu tak som predpokladal ze ostatne diery su na tom velmi podobne, tak som to riesil vymenou naboja. predsa len predna naprava, vozim rodinu....
Napsal: čtv bře 19, 2009 10:02
od Drobek81
gogo píše:
4-2=3
bylo mysleno tak, ze tri srouby sou vic jak dva a proto je to bez problemu

Napsal: čtv bře 19, 2009 10:47
od gogo
Drobek81 píše:gogo píše:
4-2=3
bylo mysleno tak, ze tri srouby sou vic jak dva a proto je to bez problemu


jasne, ja som si len neodpustil prevetrat matematicke geny

Napsal: čtv bře 19, 2009 10:58
od Drobek81
gogo píše:
jasne, ja som si len neodpustil prevetrat matematicke geny

ale ono 4-2=3 plati, ovsem pri extremne velkych hodnotach ctyrky nebo naopak malych hodnotach dvojky
