Stránka 4 z 8
Napsal: stř led 28, 2009 17:18
od žež
Mám ladu 21113. 16V GTe rv.2003 do provozu 2004. Tažné, ciklovač ( felicie),PP,LPG,.. Zatím spokojenost.
Napsal: stř led 28, 2009 20:30
od radek mb
Já mam asi starší než Tavri.21102,1,5 8V,rok výroby99,do provozu 9.6.99.
Podle její historie si jí koupil jakýsi starý pán v Břeclavi a po 20ti dnech jí vrátil jako reklamaci.Potom si jí vzalo CS AutoLada v Praze jako služebák,ovšem na starost jí měl jen jeden člověk,který se o ní staral a po nějaké domě jí odkoupil.
Od prosince 2006 jí mam já.
Moc úprav tam není,jen sportovní volant a zatmavená skla.Na léto 15ti palcové hliníkáče.Plánuju tam ten palubní počítač místo toho orloje.
S autem jsem vcelku spokojen,těší mě nízká spotřeba,naopak mě štve ten úbytek chladící kapaliny.
Napsal: stř led 28, 2009 21:32
od Chester
radek mb píše:Na léto 15ti palcové hliníkáče
Máš je zapsaný v techničáku?
Napsal: čtv led 29, 2009 19:44
od radek mb
Chester píše:radek mb píše:Na léto 15ti palcové hliníkáče
Máš je zapsaný v techničáku?
Nemam,ale byl jsem s nima i na technický a nikdo nic nenamítal.Ono to,že to jsou patnáctky ani není poznat.Na své bývalé 2107 jsem je měl taky policajti mi to chválili.
Já takové věci neřeším.Navíc s pneu GoodYear 195/50/15 to aspoň sedí.
Napsal: ned úno 08, 2009 12:20
od DJW
Vláďa B píše:vaše příspěvky k desítkové řadě mně dost vyděsily
Vitaj v klube!
Pochopiteľne na fóre sa rozoberajú veci, ktoré sa kazia, nie tie čo fungujú. Niektorý kolegovia (Plavec) mali možno štastie na blbý kus, no to sa stáva. Kamarát predal dve Fábie aby šiel do lepšieho: 2x Suzuki Swift. Prvý funguje pomerne spolahnivo, spojka "až" po 50000Km, stabilizacne tycky uz 2x.. Druhý: za 60000Km menil dve spojky, jednu prevodovku, stabilizatory.. Cca 3 mesiace v servise. Suzuki nikdy viac.
Strávil som tu 2 mesiace pred kúpov 2111, vzhľadom na kúpnu cenu (porovnateľnú s 2x starsou Feliciou s 3x viac kilometrami), ceny ND a chuť občas sa povŕtať pod kapotou nemám čo riesiť. Zatiaľ 2 týzdne, 1000Km, vysoká spokojnosť.
Napsal: ned úno 08, 2009 14:45
od plavec
DJW píše:Niektorý kolegovia (Plavec) mali možno štastie na blbý kus, no to sa stáva
Taky to tak vidím.Myslím, že mám prostě horší kus.Ale neodsuzuju proto, že všechny lady jsou sračky a už nikdy více.
Jsou tu i kusy spolehlivé, kde jen majitelé dolejvají benzín a mění oleje filtry a pneumatiky.
To třídění jsme ještě mohli udělat podrobnější- kdo má GM a kdo má Bosh.
Napsal: ned úno 08, 2009 19:30
od Vláďa B
Laděnka zatím šlape jak má a já věřím tomu, že to tak zůstane. Zatím všude kam přijedu, budím velkou pozornost. Nejčastější komentář je - Tak to sem ještě neviděl. To je fakt Lada, nebo si tam ten znak přilepil?
Napsal: ned úno 08, 2009 20:11
od zelvotron
plavec píše: To třídění jsme ještě mohli udělat podrobnější- kdo má GM a kdo má Bosh.
Já vím, ta anketa je takhle napikaču, chtěl jsem to udělat podrobnější, ale na fóru nejde dát tolik možností, někdy až se budu nudit zkusím to vymyslet jinak
Napsal: ned úno 08, 2009 20:43
od Petr HC
plavec píše: To třídění jsme ještě mohli udělat podrobnější- kdo má GM a kdo má Bosh.
Mimo Bosch a GM byly vozy řady 211x vybavovány také ŘJ Janvar a Mikas. Pokud má označení ŘJ být plně vypovídající, nestačí pouze značka výrobce, ale i úplný popis typu a identifikace softwaru. Jako příklad uvádím označení ŘJ mého vozu.
BOSCH M7V 08 X 03 2112 – 1411 020 – 50
Napsal: ned úno 08, 2009 20:52
od radek mb
Já mam GM a vím ,že se tam vyskytuje číslice 4.
Napsal: ned úno 08, 2009 21:03
od FOMA
Já mám Bosch M1V05F05
2112 - 1411 020-40
Napsal: ned úno 08, 2009 21:17
od žež
A já mám Bosch
M7V08V0
2112 - 1411020 - 50
Napsal: ned úno 08, 2009 21:28
od Petr HC
FOMA píše:Já mám Bosch M1V05F05 2112 - 1411 020-40
Další podrobnosti najdeš na Chiptuner.ru
M1V05F05
11-11-1998
KC #21FB Bosch
M1.5.4 2112-1411020-40 2112 Евро-II Первая серийная версия, фазированный впрыск, широкополосный датчик детонации.
Napsal: ned úno 08, 2009 22:00
od zelvotron
Petr HC píše: Mimo Bosch a GM byly vozy řady 211x vybavovány také ŘJ Janvar a Mikas.
A nesmíme zapomenout na karbecovou verzi
Další podrobnosti najdeš na Chiptuner.ru
M1V05F05
11-11-1998
KC #21FB Bosch
M1.5.4 2112-1411020-40 2112 Евро-II Первая серийная версия, фазированный впрыск, широкополосный датчик детонации.
Foma má euro 2 ? Honem mrknout pod auto kolik je tam λ
Napsal: pon úno 09, 2009 16:49
od FOMA
jo mám euro 2 1 lambda
,příčemž kdo má r.v 2001 většina má euro3