Stránka 4 z 13

Napsal: úte srp 17, 2010 13:11
od vintera
nebo cívka starteru, někdy je pouze uvolněný nebo zoxidovaný kontakt na cívce, zkus sním zahýbat.

Napsal: úte srp 17, 2010 13:13
od tavri
Hlavi píše:Mám malý dotaz. Pokud někdy otočím klíčkem zapalování, tak se vůbec nic neděje. Teprve po pár pokusech to začne startovat. Že by spínačka ?
patrně ano, vyčlochtaný zelený světlovod v místě, kde jej unáší výstupek na zámku.
Pomůže vložit tenkou podložku hned pod plastový kryt (krátkodobě), přišemž bude nutné překonávat větší tlak pružiny nebo sešroubování zeleného světlovodu s unašečem (trvale), zde pružina již netlačí na plexi a je nutné při startování klíčku pomáhat se vracet.
Třetí variantou je nová spínačka, na Koněvce 2200 myslím, když jsem to loni zjišťoval...

Napsal: úte srp 17, 2010 13:15
od dvk
Dělalo mi to samé, byl to zaoxidovaný konektor ještě před startérem. Samec meď, samice hliník. Nevím, jestli na nové řadě vůbec je, u krabice spojuje drát k cívce cca pod baterkou.

Napsal: úte srp 17, 2010 13:19
od plavec
desítka a její spínačky to je kapitola sama pro sebe. U modrý ji mám tak vylágrovanou že se někdy nedá otočit do polohy Start a musím klíče zas vrátit (přitom projet kukačky) a znovu.Jednou se to rozpadne. A zámek ve dveříchz totéž, klíček mohu vytáhnout v jakýkoliv pozici natočení. U stříbrný mám spínačku taky načatou.

Napsal: úte srp 17, 2010 20:54
od Hlavi
Kdyby to alespoň nebyla už třetí v pořadí :evil:
Teď to zrovna funguje, jenom mám obavy abych někde nezůstal stát. Stačí když si vzpomenu jak mě jednou odtahovali večer s Citroenem z hruškového sadu :D

Napsal: stř srp 18, 2010 15:19
od tavri
Pro tyto případy je vhodné mít připravenou startovací kabeláž - dráty s fastony. Je potřeba 5 vodičů!
dva na zapalování, třetí na start, dalšími dvěma se imituje přítomnost klíčku ve skřínce. Klíček musí být vsunut a zapnutý do polohy 1, kvůli zamčení volantu. Aktivace imobililizéru obvyklým způsobem.
Poslední dva kabely nejsou potřebné, slouží k osvětlení spínačky.

Napsal: stř srp 18, 2010 16:16
od zelvotron
Kdyby to alespoň nebyla už třetí v pořadí
To už bych se na to vykašlal a předělal to na vypínače, a zámek volantu vyřadil, stejně, kdo by to krad.

Ale já mám pořád původní na dlouhej klíček, co s tím proboha pořád děláte? :D

Napsal: stř srp 18, 2010 19:44
od tavri
Samý couračky po městě, cca 5-6 x start denně x 365 dní x 7 let + 2 a půl roku předch. majitel... = cca 20000 startů? To nemůže vydržet věčně. :roll:

Napsal: stř srp 18, 2010 23:13
od vintera
to bych si pořídil bošárnu a tlačítko z traktoru, snadná výměna. :wink:

Napsal: čtv srp 19, 2010 20:24
od plavec
vintera píše:to bych si pořídil bošárnu a tlačítko z traktoru, snadná výměna. :wink:
Taky mě to napadlo, na kolik by to přišlo ?
stejně, kdo by to krad
Ten kdo si to tu přečte nebo opilec co nechce jít pěšky z hospody, tomu je věru jedno v čem jede, hlavně že to jede :lol:
co s tím proboha pořád děláte?
Jezdíme, a startujeme přeci :P :lol:
TO Tavri: Jak dlouhý dráty? A na každej konec drátu tedy hádám faston jinýho pohlaví...
Nojo ale co když to rupne v pozici zamčenej volant :shock:

Napsal: čtv srp 19, 2010 22:32
od Hlavi
Ona to asi nakonec spínačka nebude. Dneska mi to zase nechtělo startovat, pomohlo až vypnutí větráku. Problém bude asi někde v elektrice. Pokud se dobře pamatuji, tak problém byl vždy se zahřátým motorem a když předtím běžel větrák nebo byla připojená lednice. I když minule jsem vypnul ventilátor a stejně to naskočilo až na několikátý pokus. Je to divný. Čím by to mohlo být ?

Napsal: pát srp 20, 2010 07:15
od tavri
plavec: 20-30 cm stačí
když rupne spínačka co do mechaniky zamykání volantu, nezbývá než ji vyjmout. Potřeba je sekáček a kladívko, jde to snadno.

Napsal: pát srp 20, 2010 07:24
od dvk
Hlavi píše:Ona to asi nakonec spínačka nebude. Dneska mi to zase nechtělo startovat, pomohlo až vypnutí větráku. Problém bude asi někde v elektrice. Pokud se dobře pamatuji, tak problém byl vždy se zahřátým motorem a když předtím běžel větrák nebo byla připojená lednice. I když minule jsem vypnul ventilátor a stejně to naskočilo až na několikátý pokus. Je to divný. Čím by to mohlo být ?
Jdi po kabelu od cívky startéru a všechny konektory, které po cestě najdeš, důkladně vyčisti a prostříkni kontaktolem. Přesně tak se mi to chovalo, studené ok, jak se motorový prostor ohřál už to byla loterie.

Startovací sada

Napsal: úte srp 24, 2010 13:51
od tavri
Pro útrapy se spínací skříňkou jsem si zhotovil startovací kabeláž. Barevné provedení vodičů zhruba odpovídá tomu co je u orig. skříňky.
Spojením šedého a oranžového kabelu se sepne zapalování, přiložením červeného dojde ke startu vozidla. Také je nutné spojit žlutý se zeleným, který detekuje přítomnost klíčku v zapalování. Chybějíčí fastony jsou pro osvětlení skříňky.
Takto je možné startovat ihned při nenadálém selhání spínací skříňky po rozebrání plastového deklu s 5 šrouby (vruty).

Napsal: úte srp 24, 2010 16:13
od joles
A prečo si tam už rovno nespraviť tlačidlo ŠTART?. Mne sa občas zasekávala spínacia skrinka a odvtedy, ako mám to tlačidlo, už sa mi nezasekáva.