Stránka 291 z 482

Re: Zajímavé inzeráty na webu

Napsal: čtv črc 23, 2015 11:45
od Vašátor
Tomasi, můj kamarád má přesně opačnou zkušenost s umístěním reduktoru jako ty - u Škody 120. Přesně to, co popisuješ, se mu dělo akorát s tím rozdílem, že když zatáčel. Jakmile prudce zatočil (pouze na jednu stranu), motor začal umírat, při vyřazené rychlosti prostě chcípl. Po otočení reduktoru o 90° (membránou od jízdy) vše přestalo a motor běžel tak jak má. Bylo to rovněž v začátcích montáží LPG.
Co člověk, to jiná zkušenost.

Re: Zajímavé inzeráty na webu

Napsal: čtv črc 23, 2015 12:06
od tomass
Vašátore, věřím tomu. Bude to hodně vyjímečný jev. Většína řidičů má větší zrychlení (přetížení, nebo jakkoliv tomu budeme říkat) při brzdění, akceleraci a až potom při zatáčení.
Kámoš zjevně dosáhl většího "přetížení" když řezal zatáčky, případně necitlivě trhal za volant, než při zrychlování a brzdění. Tohle každý, nebo jen tak někdo nedokáže. :D Jízdní styly jsou různé. Ještě by se dalo spekulovat o dalších vlivech, jestli k tomu nepřispěl třeba vadný tlumič ? Š120 si nechala v manévrování líbit hrozně moc. Kdysi dávno (jako spolujezdec) jsem myslel, že už letíme ze zatáčky a válíme sudy, řidič to vybral bez smyku jen s hvízdnutím pneu. Předtím a ani potom jsem se v autě takhle nebál. Fyzikální zákony neočůráš. Sázel bych v tomto případě v celku jednoznačně na práci s volantem, protože mě přijatelnější vysvětlení nenapadá, protože asi není. :D

Re: Zajímavé inzeráty na webu

Napsal: čtv črc 23, 2015 14:14
od Jan Vaníček
Samozřejmě, fyzikální zákony neošálíš, ale také to může být prostě vlastností výrobku toho či jiného výrobce. Měl jsem to udělané stejně jako Luděk (už jsem to psal) a žádný dramatický problém jsem za celých 18 let neměl - nikdy mi to nechcípalo např. při brzdění, občas pří táhlých sjezdech z kopce bez rychlosti a to až třeba po 1 km (máme zde takový sjezd) a zároveˇpři rychlostech nad 90km/h. Buď jsem měl Lovato, nebo BRC, už nevím, nikdy jsem neřešil.
To jsem spíš řešil u Berlinga, kdy mi to chcípalo při průjezdu zatáčkou a vyšlápnuté spojce (asi to dělal i ten směšovač po směru jízdy), ale pomohlo přenastavení "map" v ŘJ.
Jinak legální LPG bylo až někde od 1992-3, do té doby jen černota (měli jsme) a pak to ještě stejně někteří museli předělávat, protože pro nějaký systém, co si pamatuji zpětně sebrali homologaci.Honza

Re: Zajímavé inzeráty na webu

Napsal: čtv črc 23, 2015 17:14
od Honza854
Já jsem na 2103 měl namontovaný reduktor BRC na podběhu středovou osou kolmo na směr jízdy a fungovalo to skvěle. Teď mám ladu 2103 koupenou po starém pánovi a tam je vše úplně stejně jako v tom inzerátu. Motor i po seřízení každou chvíli chcípá při všech možných silových působeních. Asi máte pravdu, podélné zrychlení se na tom podepisuje hodně, příčné znát nebylo...

Re: Zajímavé inzeráty na webu

Napsal: čtv črc 23, 2015 17:18
od tomass
Jo tu sebranou homologaci si pamatuju, ta byla později. Nám 2101 jezdila na LPG legálně ještě o něco dřív, než píšeš. Platilo se tehdy neskutečných 4-5 t Kč nějakýmu aumobilovýmu závodníkovi na Praze 5 za štempl k legálnímu provozu. Pak ještě ITI. To bylo něco jako úřad bezpečnosti práce na tu přestavbu. Formální kukačka za další 5 kilo a razítko. Nikdo nic nezkoumal, jen schvalovali dokumentaci. Dokonce bych řekl, že to přišlo v dopise poštou, nebo se jen po zaslání žádosti pro to zašlo osobně bez auta. Úřední poplatky tenkrát moc drahý nebyly. Legalizace stála celkově tedy ještě asi jednou tolik, co tehdy celé zařízení i s montáží. Netuším, jestli to byla tato firma: http://www.ticr.eu/ ,nebo jiná. Název není stejný a doklady ani auto už nejsou, je to moc dlouho. Vzpomínám si, že se čekalo na její vznik, nebo krátce po jejím vzniku, než začala fungovat. Určitě byl plyn už legálně od roku 1991, aspoň v Praze (možná jenom v Praze od toho data). Každopádně obojí byla neskutečná pakárna a předražená lumpárna. Ještě si vzpomínám, že ten závodník byl takovej namyšlenec zralej na pěstí, co dělal drahoty, pořádně ani nic neprohlížel, arogantně shrábnul prachy do kapsy a dal štempl. Nejsem si 100% jistý, jestli jsem nepřehodil ty sumy mezi institucí a závodníkem. V té době jsem si přál mít bysnys jako on. Průměrný měsíční plat jako on za 10 minut a neochotu k tomu. Měl tam jedno auto s plynem za druhým. Nad 5 kilem pro závodníka bych se asi ani tenkrát nepozastavoval. Nejsem si jistý, jestli jsem nepřehodil ty sumy mezi institucí a závodníkem, myslím, že ne.
Pak ještě klasicky na STK na zápis Na Míčánky. Už musím držet hubu, než budu napomenut za rozsah. :D

Re: Zajímavé inzeráty na webu

Napsal: čtv črc 23, 2015 17:25
od tomass
Honza854 píše:Já jsem na 2103 měl namontovaný reduktor BRC na podběhu středovou osou kolmo na směr jízdy a fungovalo to skvěle. Teď mám ladu 2103 koupenou po starém pánovi a tam je vše úplně stejně jako v tom inzerátu. Motor i po seřízení každou chvíli chcípá při všech možných silových působeních. Asi máte pravdu, podélné zrychlení se na tom podepisuje hodně, příčné znát nebylo...
Dík za podporu. Aspoň už tu nejsem sám za "pitomce" co má všechno "jinak". :mrgreen:

Re: Zajímavé inzeráty na webu

Napsal: čtv črc 23, 2015 17:49
od Vašátor
No, kamarádovi se to dusilo a chcípalo v zatáčce při naprosto normální jízdě.... bude další slohovka? :mrgreen:

Re: Zajímavé inzeráty na webu

Napsal: čtv črc 23, 2015 18:07
od tomass
Nebude slohovka. :D Pak by bylo na místě vysvětlení, kde jinde byla chyba, když neovlivnil fyzikální zákony. Občasné nahodilé přerušení cívky elektroventilu, která se další manipulací s reduktorem náhodně spojila a dává se to v tomto konkrétním případě do spojitosti se směrem jízdy ? :D

Re: Zajímavé inzeráty na webu

Napsal: čtv črc 23, 2015 18:17
od Vašátor
Ano .. a náhodné přerušení cívky bylo odstraněno pootočením reduktoru o 90° :mrgreen:

Re: Zajímavé inzeráty na webu

Napsal: čtv črc 23, 2015 18:31
od tomass
Vašátor píše:Ano .. a náhodné přerušení cívky bylo odstraněno pootočením reduktoru o 90° :mrgreen:
U prvního Lovata na 2101 jsem měnil cívku LPG ventilu 2x během těch 5 let. Jedna se přerušila, druhá pokroutila. Nevím jestli pořád, ale samotná cívka býval skoro spotřebák. U krabice ne. Tam jen benzínový ventil, protože přestal těsnit přibližně po 16 letech u ruční páčky. Divil by ses, kolik věcí v elektroinstalaci na krabici bylo nakonec nalezený přechoďák.

Re: Zajímavé inzeráty na webu

Napsal: čtv črc 23, 2015 19:49
od Shark
Přejmenujte topic na "plynofikaci" :lol: :lol:

Re: Zajímavé inzeráty na webu

Napsal: čtv črc 23, 2015 20:51
od Vašátor
Divil bych se zajisté spoustě věcí, nicméně nejvíc se divím, kolik povyku způsobí jeden inzerát na žigulíka s nestandardně zapojeným reduktorem. Téma o LPG tu na foru máme, proto říkám STOP diskusi o LPG v tomto tématu :!:

Re: Zajímavé inzeráty na webu

Napsal: ned črc 26, 2015 20:33
od valda1971
Shark píše:Přejmenujte topic na "plynofikaci" :lol: :lol:
Jsem naprosto PRO - už tu dlouho nebyl žádný inzerát, jen polemiky o LPG - a když bude někdo hledat problémy okolo LPG, tak v inzerci jej to asi nenapadne, zeptá se a bude mu odpovězeno : Hledej..................

Re: Zajímavé inzeráty na webu

Napsal: úte črc 28, 2015 19:17
od balu

Re: Zajímavé inzeráty na webu

Napsal: sob srp 01, 2015 15:39
od uha2324