Stránka 30 z 61

Re: Pneumatiky, disky, duše

Napsal: ned říj 28, 2012 10:59
od RIKIJAN
chybička se vloudila takhle si jedu po bejvale ceste kolem řeky a najednou rána koukam asi 5cm vysokej opukovej šutr a koukam na ráfek a tahle zběšilost tak dobrý vyměním rezervu jedu a 500m na to další problém obcházím auto a poloosa s kolem vyjetá ven z nápravy protože ten jistící kroužek ta ložiškem nedržel tak jak měl tak volam tatíkoj at přijede zajely jsme na dílnu a pěkne výměna poloosy ma louce :? :?

tak kdyby nahodou měl nekdo doma jednu lassu navíc tak děkuju

Re: Pneumatiky, disky, duše

Napsal: pon říj 29, 2012 07:33
od vik2
jak to ze jsi to chytil jen zadkem??

Na fotce neni na gume videt nic, jsi ji rozriznul??

Re: Pneumatiky, disky, duše

Napsal: pon říj 29, 2012 09:42
od RIKIJAN
na pneu je skuba do L asi 2na2 tak uvidim co mně dneska řeknou v servisu jj a chytnul jsem to jen zadkem névím jak to je možní ale jel jsem rovně na tacháku tak 60km
a pak ta cesta domu stála taky za to protože automaticka uzavěrka mně to dávala pěkně najevo že jsem tam dal o pět cm nizší voltyre co mám jako rezervu tak se to hádalo

Re: Voltyre VLI-5 hustenie v tréne ?

Napsal: úte říj 30, 2012 10:22
od kunak
a nemůže se to pak protočit na disku? když je to podhuštěny? přece jen jsou tam duše

Re: Voltyre VLI-5 hustenie v tréne ?

Napsal: úte říj 30, 2012 12:48
od RIKIJAN
protočit se muže ale né na to aby to utrhlo ventilek a myslím že u voltyru není takovej vzorek aby to bylo schopní posunout pneu na disku

Re: Voltyre VLI-5 hustenie v tréne ?

Napsal: stř říj 31, 2012 07:43
od vik2
na VLi5 jsem mel otestovanejch 0,7bar
na Lassach 0,5bar

Re: Pneumatiky, disky, duše

Napsal: čtv lis 01, 2012 06:21
od jiri.k
kdyby to nešlo opravit, tak se ozvi, Lassy jsem sundal, jezdim ted na Kamach...

Re: Pneumatiky, disky, duše

Napsal: pát led 04, 2013 23:01
od Valach
Dobrý den pánové,kůpil jsem nivku a je na ní všecko zhnité a právě i ty Voltyrky.Nevím jestli ju mám vyvařovat,ale asi kůpím "nezhnitů" bez not a použiju svoje,páč je tam aj LPG.Ale to pořeším v jiném tématu.
Zpět ke kolám,kůpil jsem elektrony Borbety 7jx15 ET3,(ale sů krátké štefty tak mě nemine výroba matek),a chcu je obut do Vraník T 2000 205/80 r15.
Otázka zní: jaké mě nastanů problémy?(musím u této kombinace řezat lemy,křížení,namáhání přední nápravy?)
A nebo mám druhů variantu,na nivácké ráfky obuju Vraník Extra Truck a bude to bez problémů a elektrony prodám.
Budu jezdit-Cesta-Terén 40/60%.
Pročetl jsem to tu a zřejmě bude lepší ta druhá varianta ale nachám si poradit od zkušenějších.
Děkuju za reakce.

Re: Pneumatiky, disky, duše

Napsal: sob led 05, 2013 16:48
od Majo
pokial to ma skutocne ET3 a nie 30 tak by to trcalo dost brutalne von. Tie kolesa by si tam rozmerovo dostal, ale nie pri tomto ET...

Re: Pneumatiky, disky, duše

Napsal: sob led 05, 2013 22:34
od Valach
Ahoj Majo,je to ET 3,ten ráfek přesahuje asi tak 4-5 cm přez okraj lemu,takže by mě to při propérování a plném rejdu asi orvalo venkovní lem?
U těch T 2000 píše vraník prům.66cm,což je od origo ráfků jen o 2 cm menší.
Na offroad foru jsem se dočetl že niva má podle Tech.Průk. povolené ráfky ET 3,tak myslel že to tam nějak vleze.
A zdá se mě že ET0 má i samurai.
Bavim se že chcu nechat auto bez úprav,nebo to bez nich s tím ET0 nepůjde?
Pomohlo by mě na ty elektrony obut zimní gumy (250/80r15),to by se asi prům. kola zmenšil.

Re: Pneumatiky, disky, duše

Napsal: ned led 06, 2013 16:06
od Majo
neviem kto na off fore pisal ze ma v technicaku ET3 ale ak to tam ma, tak policajti spravili preklep. Ja mam v technicaku zapisane origo 16"disky aj s ET58 a v poznamkach mam "Ak je vozidlo vybavene rozsireniami blatnikov, mozu sa pouzit disky 15" s ET 45 a s ET 30. Pri tych s ET 30 na pneumatikach 205/70 R15 pri krizeni chyta guma o lem blatniku vzadu. Vpredu je to v pohode, vzadu je nutne obmedzit krizenie(staci hokejovy puk pod doraz).
Kazdopadne tych 205/80 15 je taky neobvykly rozmer, rozsirenejsi je 195/80 pripadne 205/70.
Disky s ET 0 mam ja, mam vyrezane lemy a gumove rozsirenia 6.5cm na kazdu stranu. Proste bez akychkolvek uprav by si na disky s tak malym ET mohol obut cokolvek a na Nivu by to nevliezlo. Nehovoriac o tom ze by sa policajsti posr... pretoze ak to bude tak trcat tak ti to neuveria ze to tak moze byt ani ked to rovno budes mat napisane v TP.

Re: Pneumatiky, disky, duše

Napsal: ned led 06, 2013 19:28
od Valach
Díky Majo,absolutně vyčerpávající,už tomo rozumím aj já :rolleyes: ...,nivečku asi obuju do klasických papuček když to nepude jinak,elektrony prodám .
Ještě že bych kůpim ráfky ze samca nebo vitary a na ně dal ty T 2000 205/70r15(samozřejmě že je to 70 a ne 80,sem to poplet.)
To už bych tam dostal bez úprav a ničemu by to nevadilo?

Re: Pneumatiky, disky, duše

Napsal: pon led 07, 2013 07:53
od Majo
nepisal si, ze samurai ma ET0? Lebo to by znamenalo ze ti to bude presahovat este dalsie 3mm do kazdej strany oproti tym Tvojim s ET3 :-D
Vitara ma tusim ET okolo 20-30, ale to by bolo treba zistit presne. Na tie by to sediet malo, len ako pisem, musel by si presne zistit kolko maju.
Idealne by bolo zohnat niekoho kto ma take kolesa ci uz na samuraji alebo vitare a vyskusat...

niva plave na sněhu

Napsal: pon led 07, 2013 10:53
od radekrydl
Zdar chlapi včera jsem konečně prozkoušel nivku na sněhu ještě, že nejelo nic v protisměru a nebyly v dohledu svodidla :D . mam tam 195-65-15 zimni byly tam už jak jsem auto koupil (říkal jsem si na dojetí), ale auto se chova jak dodávka zadek ulitáva aji při malých rychlostech do malých zatáček jako by to hnalo jen na zadek jak jsem zapl uzávěrku tak to bylo dobré ale zase nechci ji odrovnat jelikož přidavná převodovka je zánovní, je sice pravda, že pneu už něco pamatuje ale že by nedželi ani tuk se mi nechce věřit. Dík za názory připadalo mi to jako kdyby to jelo jen na zadek. Jinak nějaké doporučení pneu na zimu s pořádným vzorkem?
Radek


Co se týče pneu tak jíž je tady výše dost popsáno, pročti si výše napsané!!!
(pochybuji že to bude převodovkou, dle mého názoru jsou zimáky staré, sjeté, nevhodný rozměr ...)
®

Re: Pneumatiky, disky, duše

Napsal: pon led 07, 2013 14:54
od Majo
Toho odrovnania uzavierky by som sa nebal, ja ju tiez pouzivam ked jazdim rychlejsie nez "prisposobenie stavu a povahe vozovky". Niva je kratka, takze by som ani nepovedal, ze sa chova ako dodavka, skor sa chova ako nic ine :-D
a podstatna vec - ktovie ako je nastavena geometria, ci nebude aj tam kamen urazu. Kazdopadne prvorade asi bude vymenit tie gumy...