Stránka 30 z 124

Napsal: čtv lis 04, 2010 08:13
od Patrac
Nehlasuju. Člověk má možnost volby. Osobně bych si Fábii s motorizací 1,2HTp a spol nekoupil TSI je jiný kafe. to alespoň jede. viz to co jsem psal jinde pro někoho je 1,2 HTP naprosto dostačující. :wink:

Napsal: čtv lis 04, 2010 08:19
od Marek
Já jsem si sice zahlasoval, nicméně mám na to podobný názor. Ať si každý jezdí, v čem chce.

Jediné, o co však majitele HTP prosím: "Buďte soudní a když jedete po dálnici, nesnažte se mi za každou cenu dokázat, že máte rychlejší auto než já. Nemáte a svým chováním jste nebezpeční."

Napsal: čtv lis 04, 2010 08:22
od Patrac
Marek píše:Já jsem si sice zahlasoval, nicméně mám na to podobný názor. Ať si každý jezdí, v čem chce.

Jediné, o co však majitele HTP prosím: "Buďte soudní a když jedete po dálnici, nesnažte se mi za každou cenu dokázat, že máte rychlejší auto než já. Nemáte a svým chováním jste nebezpeční."
asi tak nějak. Rozebírat že HTP jede pomalu nebo že žere je věc názoru. Prostě si ji nekupujte a máte po starostech.. Osobní zkušenost s Fábií 1,2TSI je naproti tonmu velice dobrá :wink:

Napsal: čtv lis 04, 2010 08:25
od Marek
Jenže takový motor jedničkové Fabie nemají (bohužel..... :-( ).

Já, jak jsem tu psal, jsem měl možnost svézt se v 1,2TSi v Octavii (výkon 77kW) se šesti rychlostmi. Svezení překvapivě příjemné (s ohledem na váhu auta a posádky). V Octavii tento motor montují jako nástupce původního motoru MPi 1,6i 75kW. Jsem přesvědčen, že je to velmi důstojný nástupce.

Napsal: čtv lis 04, 2010 09:00
od zelvotron
Za 1,6 mpi je důstojnej nástupce cokoliv :mrgreen:
dvk píše:Coopere, spotřeba je určitě fajn věc, ale zas na druhou stranu ... já mít takové možnosti nafty, koupím si URALa v dieselu a že to žere 100/100 bych vůbec neřešil : )
Na tomhle něco je.
dmatej píše:Nekoupil bych si auto, ve kterém mi cokoliv zásadně vadí v interiéru (středový panel FII přímo proti kolenu, mizerný výhled, sedačky "bolavá záda")
Čoveče, když jsem naposled seděl v Kalině, tak mě přišlo, že mám utisknutou pravou nohu od středovýho panelu a tunelu, porovnával jsem to s priorou, kde sice je míň místa podélně (ale mě stačí), ale ta pravá noha mě vadila teda víc, nevím možná sem měl jen blbě sedačku. Něco podobnýho jsem teď pozoroval prakticky ve všech autech když sem byl na veletrhu, pravá noha se šoupe o středovej panel a plyn schovanej skoro pod ním... Což mi celkem dost vadilo.

Napsal: čtv lis 04, 2010 09:07
od Kalasnikov
je třeba se oprostit od toho jak naftový motor občas zatlačí do sedačky i když je výkonově slabý. Proti felicii, favoritu to prostě nejede a to je fakt. A ano u 15tky žigula v příručce píšou se spolujezdcem 15s ale co jsem to zkoušel já se spolujezcem tak u pouličního radaru to vycházelo asi 13-13,5 vteřiny.

dmatej: závoďák kterému nepálí půlka válců http://www.youtube.com/watch?v=KLFP2GPYSD0 :-)

Napsal: čtv lis 04, 2010 09:28
od zelvotron
Myslím že atmo nafta moc nezatlačí nikdy. Ono hodně dělá subjektivní dojem a ten je u benzínu vždycky lepší, takže minimálně pocitově ten favorit, htp nebo cokoliv pojede líp jak sdi.

Napsal: čtv lis 04, 2010 09:32
od Kalasnikov
ono právě nafta pocitově tlačí do sedačky kvůli nakrátko poskládané převodovky. Aspoň mi to tak přijde. Ale stačí se podívat na rychloměr a je jasno.

Napsal: čtv lis 04, 2010 09:33
od zelvotron
TD určitě, ale atmo tedy nevím.

Napsal: čtv lis 04, 2010 09:50
od Marek
Kalasnikov píše:ono právě nafta pocitově tlačí do sedačky kvůli nakrátko poskládané převodovky. Aspoň mi to tak přijde. Ale stačí se podívat na rychloměr a je jasno.
Naftové motory mají dlouhé kvalty!!! Je to z toho důvodu, že pracují v nižších otáčkách. Kdyby naftové motory měly benzinové nakrátko zpřevodované rychlostní skříně, urvaly by Ti pracky. Benzinový motor má na pětku při stovce kolem tří tisíc otáček, zatímco nafta má při stejné rychlosti kolem dvou tisíc. To jsou převody nakrátko??? To asi ne!!!


Proboha, Ty toho o autech asi moc nevíš, co? Ty vole, Ty plácáš blbosti jednu lepší než druhou.

Přečti si po sobě, co tu píšeš, to jsou perly, pane.

[ Komentář přidal: zelvotron: čt listopad 04, 2010 10:16 ]
Ale no tak, tohle už je trochu moc, nemyslíš.

Napsal: čtv lis 04, 2010 10:18
od zelvotron
Jestli on to nemyslel spíš tak, že u nafty nejsou takový rozdíly mezi stupněma, což je vzhledem k menšímu využitelnýmu rozsahu otáček logický.

Napsal: čtv lis 04, 2010 10:22
od Marek
U nafty právě rozdíly mezi rychlostmi jsou mnohem větší než u benzinu. První dvě až tři rychlosti jsou mnohdy stejné jako u benzinu, ale další rychlostní stupně jsou čím dál delší. A k tomu delší rozvodovka.....


A nevím, proč mi do příspěvku přidáváš komentář. Není to trochu moc - ten člověk neví, o čem mluví a ramena má jako třídílná almara. Ať neplácá takové p**oviny a bude všechno v pořádku.

Napsal: čtv lis 04, 2010 10:28
od Petr HC
Marek píše: ...Já, jak jsem tu psal, jsem měl možnost svézt se v 1,2TSi v Octavii (výkon 77kW) se šesti rychlostmi. Svezení překvapivě příjemné .
V TSI 1200 jsem tedy nejel - takže spíše tušení. V novém autě to bude určitě OK. Ale co až po x kkm začnou odcházet nízkotlaké čerpadlo, vysokotlaké čerpadlo, vstřiky, ventily, turbo, elektronika, 6kvalt převodovka ? To budou desetitisíce jen létat. Pro peněženku total KO.

Napsal: čtv lis 04, 2010 10:34
od Marek
Předpojatý názor, který nemůžeme prokázat (ani vyvrátit). Proč by ten systém měl být takto poruchový? Na trhu existuje tři roky a zatím tedy nemohou být objektivní poznatky o poruchovosti nebo trvanlivosti.

O turbech taky kolují nejrůznější pověry, fámy a nepravdy, jako že odcházejí a jsou drahá. Opravdu je to tak? Není, jen Franta u píva povidal a Pepik tomu věří, protože Franta tomu rozumí, neb opravuje v JZD traktory.

Napsal: čtv lis 04, 2010 10:36
od Patrac
Petr HC píše:
Marek píše: ...Já, jak jsem tu psal, jsem měl možnost svézt se v 1,2TSi v Octavii (výkon 77kW) se šesti rychlostmi. Svezení překvapivě příjemné .
V TSI 1200 jsem tedy nejel - takže spíše tušení. V novém autě to bude určitě OK. Ale co až po x kkm začnou odcházet nízkotlaké čerpadlo, vysokotlaké čerpadlo, vstřiky, ventily, turbo, elektronika, 6kvalt převodovka ? To budou desetitisíce jen létat. Pro peněženku total KO.
Petře dneska jsou auta udělaný tak aby vydržely třeba 4 roky nebo 100 000 km a obecně ti budou tisíce lítat.. lítaly by i u žigula jenže tam tyhle věci nejsou a ND stojí míň. na druhou stranu ale nelze srovnávat žigula a třeba nový auto. co do komfortu vybavenosti.. atd.. buď člově má " relativně spolehlivý auto" např žigula do kterýho nejebeš a pak je i spolehlivý ale žere víc je hlučný není bezpečný atd... motor vydrží třeba 300 000 a nebo máš auto který jezdí dobře, táhne pohodlně se v něm jezdí je tam ticho atd... vydrží ale třeba jen 100 000 než se tam začne něco sr.. :wink: