Napsal: čtv lis 04, 2010 08:13
Nehlasuju. Člověk má možnost volby. Osobně bych si Fábii s motorizací 1,2HTp a spol nekoupil TSI je jiný kafe. to alespoň jede. viz to co jsem psal jinde pro někoho je 1,2 HTP naprosto dostačující.
asi tak nějak. Rozebírat že HTP jede pomalu nebo že žere je věc názoru. Prostě si ji nekupujte a máte po starostech.. Osobní zkušenost s Fábií 1,2TSI je naproti tonmu velice dobráMarek píše:Já jsem si sice zahlasoval, nicméně mám na to podobný názor. Ať si každý jezdí, v čem chce.
Jediné, o co však majitele HTP prosím: "Buďte soudní a když jedete po dálnici, nesnažte se mi za každou cenu dokázat, že máte rychlejší auto než já. Nemáte a svým chováním jste nebezpeční."
Na tomhle něco je.dvk píše:Coopere, spotřeba je určitě fajn věc, ale zas na druhou stranu ... já mít takové možnosti nafty, koupím si URALa v dieselu a že to žere 100/100 bych vůbec neřešil : )
Čoveče, když jsem naposled seděl v Kalině, tak mě přišlo, že mám utisknutou pravou nohu od středovýho panelu a tunelu, porovnával jsem to s priorou, kde sice je míň místa podélně (ale mě stačí), ale ta pravá noha mě vadila teda víc, nevím možná sem měl jen blbě sedačku. Něco podobnýho jsem teď pozoroval prakticky ve všech autech když sem byl na veletrhu, pravá noha se šoupe o středovej panel a plyn schovanej skoro pod ním... Což mi celkem dost vadilo.dmatej píše:Nekoupil bych si auto, ve kterém mi cokoliv zásadně vadí v interiéru (středový panel FII přímo proti kolenu, mizerný výhled, sedačky "bolavá záda")
Naftové motory mají dlouhé kvalty!!! Je to z toho důvodu, že pracují v nižších otáčkách. Kdyby naftové motory měly benzinové nakrátko zpřevodované rychlostní skříně, urvaly by Ti pracky. Benzinový motor má na pětku při stovce kolem tří tisíc otáček, zatímco nafta má při stejné rychlosti kolem dvou tisíc. To jsou převody nakrátko??? To asi ne!!!Kalasnikov píše:ono právě nafta pocitově tlačí do sedačky kvůli nakrátko poskládané převodovky. Aspoň mi to tak přijde. Ale stačí se podívat na rychloměr a je jasno.
V TSI 1200 jsem tedy nejel - takže spíše tušení. V novém autě to bude určitě OK. Ale co až po x kkm začnou odcházet nízkotlaké čerpadlo, vysokotlaké čerpadlo, vstřiky, ventily, turbo, elektronika, 6kvalt převodovka ? To budou desetitisíce jen létat. Pro peněženku total KO.Marek píše: ...Já, jak jsem tu psal, jsem měl možnost svézt se v 1,2TSi v Octavii (výkon 77kW) se šesti rychlostmi. Svezení překvapivě příjemné .
Petře dneska jsou auta udělaný tak aby vydržely třeba 4 roky nebo 100 000 km a obecně ti budou tisíce lítat.. lítaly by i u žigula jenže tam tyhle věci nejsou a ND stojí míň. na druhou stranu ale nelze srovnávat žigula a třeba nový auto. co do komfortu vybavenosti.. atd.. buď člově má " relativně spolehlivý auto" např žigula do kterýho nejebeš a pak je i spolehlivý ale žere víc je hlučný není bezpečný atd... motor vydrží třeba 300 000 a nebo máš auto který jezdí dobře, táhne pohodlně se v něm jezdí je tam ticho atd... vydrží ale třeba jen 100 000 než se tam začne něco sr..Petr HC píše:V TSI 1200 jsem tedy nejel - takže spíše tušení. V novém autě to bude určitě OK. Ale co až po x kkm začnou odcházet nízkotlaké čerpadlo, vysokotlaké čerpadlo, vstřiky, ventily, turbo, elektronika, 6kvalt převodovka ? To budou desetitisíce jen létat. Pro peněženku total KO.Marek píše: ...Já, jak jsem tu psal, jsem měl možnost svézt se v 1,2TSi v Octavii (výkon 77kW) se šesti rychlostmi. Svezení překvapivě příjemné .