Stránka 30 z 31
Re: Termostat 2101
Napsal: čtv dub 09, 2020 19:28
od Vašátor
Z ty fotky není nic poznat. Co je tam za problém?
Re: Termostat 2101
Napsal: čtv dub 09, 2020 20:31
od mušketýr
Voda v oleji? Těsnění pod hlavou výměna.
Re: Termostat 2101
Napsal: pát dub 10, 2020 07:15
od Vašátor
Jestli je voda v oleji, blok ven a nechat srovnat dosedací plochu. Byl na kraji tolerance. Hlavu jsme dělali před cca rokem? To je u Martase cca 30.000km?
Re: Termostat 2101
Napsal: sob dub 11, 2020 19:48
od Marťas
Tak tak, voda v oleji a průsak do 4. válce. Vypadá to tak, že seženu jiný motor a tenhle nechám na pozdější úpravy. Hlavu jsme dělali dva roky zpět a 70 000 km
Dalo by se to přesunout do mého tématu, ať to tu zbytečně neplevelíme?
Re: Termostat 2101
Napsal: sob dub 11, 2020 20:03
od Vašátor
Marťas píše:Hlavu jsme dělali dva roky zpět a 70 000 km
Toto letí...
Re: Vládik - Martinova 2101
Napsal: sob dub 11, 2020 21:49
od Hurikán
Je to přesunuté.
Snad jsem trefil správný vlákno.
Re: Vládik - Martinova 2101
Napsal: ned dub 12, 2020 10:37
od Marťas
Perfektní Alberte, děkuju
Re: Vládik - Martinova 2101
Napsal: ned kvě 24, 2020 23:43
od Marťas
Pořídil jsem jinou 1,7 z Nivy a po volných chvílích se bavím přeskládáváním věcí ze starého motoru do "nového". Před usazením řemenice klikové hřídele jsem si všiml drobných rýh po obvodu řemenice. A to zhruba v místě styku s guferem. Z obavy před průsakem oleje jsem se jal vytrhnout řemenici z jiného volně loženého motoru, avšak zjistil jsem, že řemenice na všech motorech jsou jiné, než ta moje. Na motoru jsem měl řemenici typ 2 (viz foto) a na všech ostatních je typ 1. Obě varianty jsou přitom označeny stejným číslem 2101-1005060. Řemenice z SPI je potom úplně jiná (čidlo kliky).
Rád bych namontoval opět typ 2 -
1) líbí se mi víc
2) bude teoreticky lehčí a vypadá precizněji opracovaná a možná i lépe vyvážená.
Ale mám dilema, minus je to, že z toho možná poteče olej a zdánlivé plusy jsem vypsal. Teď babo raď
Re: Vládik - Martinova 2101
Napsal: pon kvě 25, 2020 04:56
od Cory
Pozri sa, v akom stave mas dekel ventilov. Ak je vpredu prehnuty, olej spod neho potecie na remenicu, ktora ho rozfrka vsade a presak cez gufero bude nepodstatny
Re: Vládik - Martinova 2101
Napsal: pon kvě 25, 2020 15:20
od Marťas
Dobrý postřeh, na to se podívám
Re: Vládik - Martinova 2101
Napsal: pon kvě 25, 2020 16:29
od robjan
Já jsem tu z těma ,,průduchama,, měl na 1300 řemen. Jinak jsem všude viděl a měl tu první...
Jinak bych to ale viděl na libovolnou volbu každého soudruha.
Re: Vládik - Martinova 2101
Napsal: pon kvě 25, 2020 17:06
od valda1971
robjan píše:Já jsem tu z těma ,,průduchama,, měl na 1300 řemen. Jinak jsem všude viděl a měl tu první...
Jinak bych to ale viděl na libovolnou volbu každého soudruha.
Já také znám jen tu první.
Re: Vládik - Martinova 2101
Napsal: stř kvě 27, 2020 20:45
od Nulašestka
Plná by měla být jistota, modernější typ představuje menší hmotu na roztáčení, nižší spotřebu paliva a rychlejší přestup do otáček. Dej si, co chceš. Osobně volím děrovanou.
Re: Vládik - Martinova 2101
Napsal: stř kvě 27, 2020 21:25
od Křečík Barbuška
Ja mel na vsech svych krabicich tu druhou. Takovej hnus co je na prvni fotce jsem v zivote nevidel a rozhodne bych ho na aute mit nechtel
.
Re: Vládik - Martinova 2101
Napsal: pát čer 19, 2020 14:35
od Nulašestka
Zřejmě na tebe byla moc kulatá.