Stránka 30 z 66
Re: Tommelova 2172
Napsal: čtv srp 08, 2013 14:57
od Tommel
Aby to tu neusnulo, tak ani ne rok starý vyfuk z Maďarska už se musel vařit, vypada to na nějakou vyrobni vadu, protože to prohnilo na dvouch mistech přesně na proti sobě a vypada to že je to v mistě kde je přepážka, timto ještě jednou velice děkuji Drobkovi, že byl ochotný se večer válet pod autem a vařit výfuk
. Potom kdo byl na Širavě tak už to ví, že mě umřela další zapalovaci civka, takže teď čekam až Cory pojede na UA. Auto dostalo bíle boční blinkry, mam připravené předni kotouče a destičky, spojku LUK a ještě přední tlumiče KYB SR
Re: Tommelova 2172
Napsal: sob srp 10, 2013 19:39
od Fišer Jiří
Ty vole s tím jezdíš rally,né?
Zrovna se mi auto přehouplo přes 50tisíc km, mám ho 3roky a psal jsi o výfuku,tak si říkám, kolik mu ještě zbývá? Kamarád na Fábii po 100000 km měnil prostřední a zadní díl a myslím,že mu to vycházelo po 6ti letech.
Re: Tommelova 2172
Napsal: sob srp 10, 2013 20:14
od Michal Pokorný
Tak u 2111 je po osmi letech a 115000km výfuk původní.
Jen vyrezlo spojení dílů. V AMK se jim nechtělo měnit oba díly, protože mimo toho spoje to bylo v pohodě. Tedy ony konce obou dílů uřízli a navařili mezi to vlnovec a tak to drží dosud.
Re: Tommelova 2172
Napsal: sob srp 10, 2013 20:35
od Fišer Jiří
tátovi zadní díl na 2110 po 3,5letech,ale 100000km,kdyby 100vydržel,byl bych spokojen!
Re: Tommelova 2172
Napsal: sob srp 10, 2013 21:58
od valda1971
Já měl 112 z druhé ruky s nájezdem 49tkm/7let stáří - výměna konce výfuku, já ji měl 4 roky, nájezd na 90tkm a s výfukem žádné starosti..........
Re: Tommelova 2172
Napsal: ned srp 11, 2013 07:50
od zelvotron
zadní díl neorigo (jinej tehdy neměl) od Nedbala - 2,5 roku. Na druhým autě oba díly uhnily u spoje u nádrže asi po 4 letech, jinak byly naprosto ok.
Re: Tommelova 2172
Napsal: pát zář 13, 2013 17:29
od Tommel
Tak aby se pobavil i někdo dalši, Cory dovezl z UA zapalovaci cívky BOSCH, tak radostně jsem u gera vyměnil špatnou civku za dobrou, no jaké bylo ráno překvapeni, když to jelo zase na 3
, takže jsem koupil nové svičky vhodne i pro LPG, chod motoru je lepši, ale pořad to hlavně za studena jede na 3, přesněji po vyměně cívky a sviček už to blbne jen na benzín. Přitom když nasledně z plynu přepnu na benzin už to jede normalně. Takže zkusim ještě diagnostiku a nalit nějakou sračku na čištění vstřikovačů. Doporuči někdo nějakej opravdu fungujici sajrajt co naleju do nadrže ?
Re: Tommelova 2172
Napsal: pát zář 13, 2013 18:09
od 112zigul
E 85? Já leju a zatím dobrý
Jó a už mě hnijú kufrodvéře
Re: Tommelova 2172
Napsal: pát zář 13, 2013 18:14
od Tommel
Nevim zda E85 pročistí vstřikovače
s kufrem vitej v klubu
Re: Tommelova 2172
Napsal: pát zář 13, 2013 19:58
od sarusian
no ja na precistenie vstrekovacov lejem do nadrze viff + obcas na benzin po dialnici par km cca 140-150 tacho, aby sa to precistilo od lpg bordelu
Re: Tommelova 2172
Napsal: pát zář 13, 2013 20:02
od Tommel
Viff ? Mužeš dát odkaz na to co to je ?
Re: Tommelova 2172
Napsal: pát zář 13, 2013 20:30
od Ivo
http://www.vif.cz/produkty/aditiva-do-benzinu/
Já to používám, ale do nafty. V zimě pořád, v létě občas. Nedávno dělali ve světě motorů test těchto aditiv a právě Vif vyšel nejlíp. Akorát se trošku hůř zhání. Buď Benzina, nebo AutoKelly.
Re: Tommelova 2172
Napsal: pát zář 13, 2013 20:35
od Tommel
Díky ! Tohle určitě vyzkouším
Re: Tommelova 2172
Napsal: sob zář 14, 2013 05:55
od sarusian
Re: Tommelova 2172
Napsal: čtv zář 19, 2013 19:09
od Tommel
Tak když je ten sraz, tak jsem to rozdělal..... ve vstřikovaci liště na 2,3,4 valci hromada sraček, po vyčištění a složení to pořad vynechava, ale ne tolik jede to asi jako Majova Priora
tak snad se proberou a začne to fungovat....