Zajímavé inzeráty na webu

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Zajímavé inzeráty na webu

Příspěvek od Roman »

Ako "cudzinec" som to pochopil tak, ze ak to chce niekto kupit bude ho to stat 30 tj 20 majitelovi a 10 statu.......
Roman
Jirka Lefner
Příspěvky: 113
Registrován: sob srp 11, 2012 18:45

Re: Zajímavé inzeráty na webu

Příspěvek od Jirka Lefner »

Roman píše:Ako "cudzinec" som to pochopil tak, ze ak to chce niekto kupit bude ho to stat 30 tj 20 majitelovi a 10 statu.......
PRESNE TAK :wink:
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10520
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: Zajímavé inzeráty na webu

Příspěvek od Luděk Musil »

Tak abych to rozsekl ... :idea:
Právě jsem zavolal prodávajícímu a zeptal se ho.
Prodávající to myslel takto: Ekodaň není zaplacena, ale je zahrnuta v ceně auta = kupující zaplatí 30 a prodávající vezme 20 a při přepisu zaplatí 10 ekodaň.
L.
PS: na větný rozbor to někam pošlete ... třeba český jazykovědný ústav :D
PS2: no a za "dvacku" je to dobrý kup
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
tomass
Příspěvky: 896
Registrován: čtv čer 28, 2012 00:16

Re: Zajímavé inzeráty na webu

Příspěvek od tomass »

Dohady o ceně nechám ostatním......připadá mi to také dvojsmyslné a vysvětluju si to bohužel oběma dvěma způsoby. :D
Mezitím to Luděk vysvětlil. :D

Podívejte se na ty fotky motoru a montáže LPG. Umístění, jsem ještě takhle neviděl. Elektroventil na konzoli chladiče. Reduktor po směru a ne napříč. Problémy s volnoběhem a chováním za jízdy jsou jisté (znám to z první 2101 z "odborné" montáže před předěláním, ovšem na levé straně auta). Možná proto má auto tak málo najeto (pokud má tak málo). Je to sice nápadité umístění reduktoru, že se ušetří na délce hadiček, to je tak možná všechno. Z fotky bohužel malého rozlišení mi reduktor připomíná málo rozšířené Tartarini na které už kolem roku 1993 nebylo možné sehnat membránu (tenkrát jsem ji neúspěšně sháněl 3/4 roku kámošovi do 2101, než reduktor zahodil). Zřejmě nejde o typovou montáž do Lady, ale nějaké před lety zlegalizované bastlení. Jestli je tohle umístění z nějaké oficielní hromadné přestavby, tak mě opravte. :) Na LPG se šetřilo, to je vidět na první pohled. Dál mě zaujala červená palivová hadička do AC pumpy (tuning ?). Ještě jsem červenou benzinovou hadici neviděl a nenašel ani za pomoci googlu. To auto je pravděpodobně hodně zanedbané s na rychlo umytým motorem aby to vypadalo. Každopádně LPG montáž je takhle vlastnostmi jízdně velmi problematická.
Naposledy upravil(a) tomass dne stř črc 22, 2015 14:16, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Jimmi
Příspěvky: 1528
Registrován: pon čer 12, 2006 15:41
Bydliště: Praha, Teplice

Re: Zajímavé inzeráty na webu

Příspěvek od Jimmi »

dvk píše:Já to chápu tak, že je to drahy jak sviňa a ještě to nemá zaplacené eko, tož hodně štěstí s tým pertinaxom. :Hangman:
Myslím, že tohle je ten správný větný rozbor 8)
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Jirka Lefner
Příspěvky: 113
Registrován: sob srp 11, 2012 18:45

Re: Zajímavé inzeráty na webu

Příspěvek od Jirka Lefner »

Luděk Musil píše:Tak abych to rozsekl ... :idea:
Právě jsem zavolal prodávajícímu a zeptal se ho.
Prodávající to myslel takto: Ekodaň není zaplacena, ale je zahrnuta v ceně auta = kupující zaplatí 30 a prodávající vezme 20 a při přepisu zaplatí 10 ekodaň.
L.
PS: na větný rozbor to někam pošlete ... třeba český jazykovědný ústav :D
PS2: no a za "dvacku" je to dobrý kup
Ano ,takhle to vim od zacatku. Nechci rypat ale muj nazor,ze za dvacku odlitane auto je hodne .
Jak jsem jiz vyse napsal tak 70tis najeto s LPG to nema ani nahodou a to uz menil podruhe nadrz
A navic neni to dvacka ale kupujici zaplati ve vysledku 30litru :wink:
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10520
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: Zajímavé inzeráty na webu

Příspěvek od Luděk Musil »

Jirka Lefner píše:A navic neni to dvacka ale kupujici zaplati ve vysledku 30litru :wink:
Bohužel momentálně v době zastavených veteránských testací je to tak.
Kdyby existovala možnost udělat "veteránky" - tak by to bylo jen za dvacet.
Ale to jsme momentálně v teoretické rovině. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9344
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Zajímavé inzeráty na webu

Příspěvek od Vašátor »

Nevím jak je to v Brně, ale podle toho co se mi donáší od různých zákazníků, tak veteránské testace na zbavení EKO fungují dále (dva dny stará a ověřená informace, registr Brno-venkov, testace stará 6 dní).
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
balu
Příspěvky: 440
Registrován: úte říj 16, 2012 19:29
Bydliště: Mlada Boleslav

Re: Zajímavé inzeráty na webu

Příspěvek od balu »

Testace funguje cena 2500
Mitschubischi l 200 1998, ford focus 2008,porsche 924. 1979 http://balu200.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9344
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Zajímavé inzeráty na webu

Příspěvek od Vašátor »

balu píše:Testace funguje cena 2500
S cenou bych nesouhlasil, tu by teď měli určovat samotné kluby, nebude tudíž všude stejná.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
balu
Příspěvky: 440
Registrován: úte říj 16, 2012 19:29
Bydliště: Mlada Boleslav

Re: Zajímavé inzeráty na webu

Příspěvek od balu »

no já to mel za 2500
Mitschubischi l 200 1998, ford focus 2008,porsche 924. 1979 http://balu200.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11033
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: Zajímavé inzeráty na webu

Příspěvek od Křečík Barbuška »

tomass píše: Podívejte se na ty fotky motoru a montáže LPG. ...
S vozy Lada/VAZ s takto provedenou montáží mám jen ty nejlepší zkušenosti, byly to převážně BRC. Bohužel ty VAZy nebyly moje. Ventil na sahaře chladiče netrpí vibracemi tak jako při montáži na prsa motoru.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Jan Vaníček
Příspěvky: 1098
Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
Bydliště: Krkonoše

Re: Zajímavé inzeráty na webu

Příspěvek od Jan Vaníček »

Kolik má to auto skutečně najeto, těžko spekulovat, asi bude mít více než 70 tis.. Z fotek lze těžko určit, jak kvalitní, nebo nekvalitní to je, to se musí vidět, zas např. zinkované věci v mot. prostoru nevypadají zle, naopak rámečky světel mají být černé, ale to je detail.
Co se týká teoreticky malého nájezdu, proč ne, já jsem v posledních letech najížděl i jen do 500 km/rok a nádrž měl zánovní.
LPG jsem měl namontovaný stejným způsobem, jen el. ventil na benzin jsem měl na levém podběhu. Ano, při dlouhých sjezdech s vyřazenou rychlostí to chcípalo, jindy ne, tak jsem se naučil prostě rychlost nevyhazovat a vydrželi jsme takto ke spokojenosti 18 let. :D Honza
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10520
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: Zajímavé inzeráty na webu

Příspěvek od Luděk Musil »

Když už takhle debatujeme o té montáži plynu (auto asi nikdo odtud nekoupí, tak je to jedno) :idea: .
Já měl na první 21011 Lovato, reduktor taktéž na motorové příčce jako zde, elventil na benzín na levým podběhu. Instalace sice "v garáži", ale borec měl všechny povolení.
Poté, co jsem si trošku pohrál s korekčním šroubem na reduktoru - tak mi to ani při dlouhých sjezdech, ani při intenzívním brzdění motor "nesfouklo". L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
tomass
Příspěvky: 896
Registrován: čtv čer 28, 2012 00:16

Re: Zajímavé inzeráty na webu

Příspěvek od tomass »

Koko Loko píše:
tomass píše: Podívejte se na ty fotky motoru a montáže LPG. ...
S vozy Lada/VAZ s takto provedenou montáží mám jen ty nejlepší zkušenosti, byly to převážně BRC. Bohužel ty VAZy nebyly moje. Ventil na sahaře chladiče netrpí vibracemi tak jako při montáži na prsa motoru.
Za 26 let zkušenností s LPG jsem už něco viděl. Tuhle montáž jsme na 2101 s Lovatem nechali předělat velice brzo (po několika měsících ježdění). Technik měl už více praktických zkušenností z provozu. Je potřeba si uvědomit, že montáže a jízdy byly už z části legální, ale dovozy systému probíhaly tenkrát všelijak. Bylo to hned v roce 1990, ani ne půl roku po "slavné" události. Prakticky všechny přechodové nectnosti dělá toto umístění. Nejde jen o chcípání při brždění, nebo vyřazení. Membrána je takhle víc náchylná na jakýkoliv pohyb a kolísání za jízdy a to není dobré. (Jeden motor - nebyla to Lada jsem měl s ručním vypínáním elektroventilu volnoběhu benzínu na ruční spínač. Vím co udělá a jak moc je znát jeho vypnutí při jízdě třeba pod půlkou akcelerátoru. Kdo nezná, neuvěří.) Při akceleraci se u 2101 objevovaly u LPG nejistý stavy, jakoby bylo náhle trochu víc a míň plynu. Problémy s volnoběhem byly za určitých okolností i při přeřazování rychlostí. Projevovalo se to nepatrně méně, než u toho vypínání volnoběhu benzínu. Bylo to spíš víc slyšet na motoru, než cítit ve změně výkonu. Neustálé náhodné chování motoru. Otočením reduktoru nectnosti zmizely. Umístění napříč neovlivňuje tolik nežádoucí pohyb membrány (boční zrychlení v zatáčkách je menší, než při akceleraci a brždění). Později se umístění napříč objevilo v typových montážích a zdaleka nejen u Lady. Asi to nějaký význam má. Jsou to detaily, které nijak neovlivňují cenu vozu, nebo montáže. Spíš znepříjemňují život. Vždyť ten držák se vyrábí z několika naohýbaných pásků. Udivuje mne, že je taková montáž reduktoru k vidění ještě po dlouhých 25 letech (při třetí nádrži). Z takových montáží pochází jedna z řad odpůrců a stěžovatelů na LPG. Ta druhá se LPG bojí, aniž by ho v autě měla. :D Ventil benzínu na zdroji horka u chladiče ? Ventil na prsou ? Takovou prasárnu jsem ještě neviděl. :D Jak je obojí nepraktické..... Ventil bych viděl taky spíš kdekoliv na karoserii, kde se tolik neohřeje, nebo z druhé strany na držák reduktoru, jako to mám teď už skoro 20 let. Dokonce před těmi 20 lety nechali na zkoušku několik měsíců reduktor Stargas a potom BRC. Mám variantu s krokovým motorkem. I přes stejné el. ovládání a několik nastavení se Stargas choval při jízdě lépe a stabilněji (měl menší membránu). Stargas měl nejlepší mechanické zpracování reduktoru co jsem doposud viděl. :!: Krásný odlitek, malý reduktor. Před 10 lety Stargas skončil s díly. Došlo na výměnu za Lovato. BRC mi byl do Lady vymluven, že za víc peněz nic víc nezískám (technik montuje oba systémy a kdybych na BRC intenzivněji trval, dal by ho tam). Stargas měl lepší membrány, nebyl cítit teplý plyn z prostoru za membránou. BRC si nepamatuju jestli bylo cítit, tenkrát jsem sledoval jízdní kriteria. U Lovata je za membránou cítit skoro furt teplý plyn už od začátku (revizí prochází, nejde o únik). Membránu mám z prvovýroby 8 let a je to stále stejné. Ještě nevytuhla, volnoběh nechcípá. :D Jinak si na plyn jako takový nemohu stěžovat, startuje stejně dobře v létě jako v 20 st. pod nulou. Akorát teď jak bylo vedro 35 st., tak mi po startu 2x chcípne - asi nesnáší tak horký vzduch v sání, nebo je to tím, že aut. sytič v tom vedru už nezapne, ale zapne až když se motor po skoro minutě běhu zchladí na sání, tak sytič zapne a po chvilce vypíná. :D
Odpovědět

Zpět na „Prodám“