Stránka 29 z 77
Napsal: sob dub 25, 2009 15:56
od Křečík Barbuška
Konečně jsem vyměnil diferák, již se to dá nazvat vozidlem a ne akustickou mučírnou, ještě by to chtělo vyměnit decentně syčící převodovku. Samozřejmě, že dárcem diferáku je nebohý Žluťák

. Heslo a jméno je ladaklub.
http://koko-loko.rajce.idnes.cz/VAZ_210 ... liminated/
Napsal: sob dub 25, 2009 16:30
od Puhi
4.1?
Napsal: sob dub 25, 2009 17:55
od Křečík Barbuška
Puhi píše: 4.1?
Ano, původní chroupadlo bylo stejného převodu.
Napsal: sob dub 25, 2009 18:02
od Puhi
takže Rozmar je zase o niečo tichšie vazidlo, len ten žltý dif mi tam nepasuje, ale kto na to už len bude čumieť

a aspoň to tak skoro nezhnije

dobrá robota

taká nejaká čistá, ja som vždy celý od oleja

Napsal: sob dub 25, 2009 19:59
od Křečík Barbuška
Celkem mne zaujaly brzdové válečky, jeden je zjevně měněn. Trošku mne trápí delší chod pedálu brzdy. Ačkoliv s Rozmarem již jel kombíkoznalec, kterému to nepřišlo nijak nezvyklé. Váleček na první fotce mi připadá jako jedničkový. Napadá mě, že by ten "delší chod" mohl být způsoben velkou vůlí mezi paknami a bubnem na straně s tím podezřelým prasetem. Jak poznat jestli je "samostavný" či nikoliv? Napadá mě poměření hran paken posuvkou těsně po demontáži bubnu a porovnání údajů. Další možnost bych vyděl v opatrném sešlápnutí brzdy pomocí druhé osoby a sledování jak moc se váleček vrátí. Nějakého nesouměru na brzdách ovšem subjektivně nepociťuji. Co poradí moudří?

Napsal: sob dub 25, 2009 20:26
od Nemo
Koko Loko píše:Jak poznat jestli je "samostavný" či nikoliv?
"Nesamostav" by měl jít poznat tak, že pístky půjdou zatlačit rukou.
Napsal: sob dub 25, 2009 20:35
od Křečík Barbuška
Nemo píše:"Nesamostav" by měl jít poznat tak, že pístky půjdou zatlačit rukou.
To zní zajímavě.
Napsal: pon dub 27, 2009 10:42
od Saša
Ono je taky zajímaví že na té první fotce NENÍ ! excentr pro nastavení vůle . Pod bubnem jsem nebyl tak 11 let takže si nepamatuji kde přesně má ten excentr bejt , ale něco mi napovídá ta matka za čelistí v (spodní třetině) . Jestli není ulomen .
Napsal: pon dub 27, 2009 10:47
od Michal Pokorný
Sašo, že ty si byl v zadních brzách naposledy ve 2102 ?

Napsal: pon dub 27, 2009 10:57
od Teepee
Nefunguje to náhodou tak, že když se opřeš do jedné pakny, že druhá vyleze, zatímco u samostavu nevyleze vůbec, protože ten samostavný kroužek uvnitř prostě rukou neposuneš?
Napsal: pon dub 27, 2009 10:58
od Saša
Ne ne . Už u 043 po koupi , když jsem montoval snímač otáček . v roce 1997
Napsal: pon dub 27, 2009 11:13
od Křečík Barbuška
Michal Pokorný píše:Sašo, že ty si byl v zadních brzách naposledy ve 2102 ?

To bylo dobrý

.
Sašo, excentry se v pětkách, čtverkách a sedmičkách nedávaly, už se dávaly samostavné prasátka. Jde mi o to, že to jedno prase vypadá jako prasátka, která jsem párkrát viděl v bubnech jedniček.
Jinak, po té co mi neteřák spravil brzdy na sedmě, je chování pedálů obou mých vozidel téměř identické, takže mne to, až tak netrápí. Každpoádně, až se k tomu dostanu, provedu vámi zmiňované testy. Kdesi jsem četl, že i válečky by měly mít stejný průměr atd. , nicméně to poznám teprve, až mrknu pod prachovku, nejlepší by bylo to posadit na válce, ale na to není čas ani finance, navíc i na mokru to brzdí dobře. Ovšem jestli se dá mému subjektivnímu pocitu věřit, na sedmě jsem brzdil od zimy jen předkem a ani mi to nepřišlo

.
Napsal: pon dub 27, 2009 14:38
od Roman
Koko, je to presne tak ako sa domnievas, ten valcek na hornom obrazku je podla tvaru tych opernych plosiek 01 bez samostavu a ten na spodnom je so samostavom. ( bol som si to teraz overit v mojom sklade ND, mam tam obidve verzie ) A je to tak, ze 01 ckovy sa da mackat medzi prstami a 05/07 v ruke nepohnes.
Napsal: ned kvě 10, 2009 12:12
od Křečík Barbuška
Tak jsem otestoval čtverku jako spací vozidlo, pro jednu osobu mého vzrůstu nebylo třeba ani rozkládat letiště v zadní části, ale relativně pohodlně jsem se vyspinkal na zadní prostorné sedačce

. Jediné co mne irituje je "zápach" výfuku napatlaného silikonovou stříbřenkou co se není schopna odsmradit i když je usilovně vypalována

.
Napsal: ned kvě 10, 2009 12:41
od JmJ
Koko Loko píše:Tak jsem otestoval čtverku jako spací vozidlo, pro jednu osobu mého vzrůstu nebylo třeba ani rozkládat letiště v zadní části, ale relativně pohodlně jsem se vyspinkal na zadní prostorné sedačce

. Jediné co mne irituje je "zápach" výfuku napatlaného silikonovou stříbřenkou co se není schopna odsmradit i když je usilovně vypalována

.
hod do auta zdechlou krysu, ta to zarucene prerazi.