Stránka 29 z 342

Napsal: pát čer 27, 2008 12:36
od Michal Pokorný

Napsal: pát čer 27, 2008 15:33
od Křečík Barbuška
Všude samá kancelář, hnus fialovej.

Napsal: sob čer 28, 2008 15:10
od Michal Pokorný
No, to jsem zase o něco přišel. Podívejte co se nám v sobotu 21.6. prohnalo přes trať 090 .
Já jsem zrovna frčel rychlíkem do Roudnice n.L. a bylo mi divné , že ve stanici Bohušovice n.O. stojí tolik lidí s foťákem
http://www.trat087.info/news/news009.htm

Jinak tady odkaz na stránky trati Lovosice-Most ( tzv. Švestková dráha) na které byla pravidelná doprava zrušena k 8.12.2007 http://www.svestkovadraha.cz/
- no ale toto :roll: : http://www.svestkovadraha.cz/zpravy.htm#kradez_odolice

Napsal: čtv črc 03, 2008 20:14
od Michal Pokorný
Tak jsem se zase něco dočetl :
Od pondělí 14. července do pondělí 28. července 2008 proběhne nepřetržitá výluka v úseku Litoměřice horní nádraží - Úštěk. Vlaky budou nahrazeny autobusy. Výluka se uskuteční z důvodu rekonstrukce trati a žst. Liběšice. Z důvodu výluky se neuskuteční jízdy historického motorového vlaku na akci "Dobývání jezera piráty" dne 19. července.

Snad nám tam nezruší ty krásné staré mechanické závory :?
I když asi ne. Nakonec jedny mechaniky jsou až za stanicí Úštěk směrem na Českou Lípu a tam už výluka není.
Stejně jednou dříve nebo později asi na ty závory dojde ( jestli dříve trať nezruší jak bývá poslední dobou v našich končinách zvykem :roll: ) , ale doufám, že to bude ještě hóóóódně dlouho trvat.
Osobně mě vůbec nevadí, že se u nich tak dlouho čeká. Prostě ty závory tam patří a hotovo!

I když trať Lovosice - Litoměřice - Úštěk - Česká Lípa je naštěstí zatím celkem hojně využívána.
Stejně je to hovadina to rušení místních lokálek. No rušení to přímo není, ale je to ukončení provozu na nich což je v podstatě to samé. Třeba jak už jsem tu psal o švestkové dráze, na ní byl ke konci roku 2007 zrušen pravidelný provoz.
Díky obcím přes které prochází je na ní letos alespoň prázdninový provoz a je zde i příležitostný provoz nákladní. Přesto tam nějací zloději stačili ukrást 50 m kolejí :roll:
Když to trochu přirovnám k provozu MHD , např v Ústí n.L. kde se s velkou parádou rušil tramvajový provoz a nahrazen byl autobusy. Pak po létech všichni hořekují jaká to byla kravina a autobusový provoz se nahrazuje alespoň trolejbusovým.
A tak si myslím, že za pár let snad lidi trochu zmoudří a budou hořekovat nad tím jaká to byla kravina rušit tyto lokálky.
Ale nezbude jim už nic jiného než vzpomínat na takovéto obrázky :
http://www.svestkovadraha.cz/foto/f11.htm
http://www.svestkovadraha.cz/foto/f08.htm
http://www.trat087.info/095/foto/08.htm
http://www.trat087.info/095/louceni/louceni07.htm
http://www.trat087.info/095/jizdy/070901-03.htm
http://www.trat087.info/113/louceni/louceni13.htm
http://www.trat087.info/113/louceni/louceni02.htm
http://www.trat087.info/113/foto/01.htm
http://www.trat087.info/113/foto/03.htm
http://www.trat087.info/113/foto/06.htm
http://www.trat087.info/galerie/810-08.htm
http://www.trat087.info/galerie/810-06.htm
http://www.trat087.info/galerie/801-01.htm
http://www.trat087.info/galerie/810-01.htm
http://www.trat087.info/galerie/742-02.htm

Příště prosím použij funkci upravit. :wink: Díky A.

Napsal: čtv črc 03, 2008 22:37
od Hurikán
No s tím rušením tramvají a nahrazením autobusy je to opravdu hloupost. Jednak je tramvaj čistší (ekologičtější) a navíc má výhodu v jízdě po samostatném tělese. I trať na běžné ulici je považována za drážní těleso. Nevýhodou jen je, že pokud dojde k nějakému problému, nelze překážku jednoduše objet.

Mimochodem, na naší poslední brněnské schůzi jsem se z dobře informovaného zdroje doslechl, že se v DPmB prý uvažuje o postupném zrušení trolejbusů a nahrazení autobusy. :axe: I když mě často kšandáči vadí pomalou jízdou a někdy i vypadenou fají na tom nejméně vhodném místě, tak jsem jednoznačně proti jejich zrušení. Snad se tento výplod nějakého mladého managera neujme.

Napsal: pát črc 04, 2008 06:42
od Michal Pokorný
No, jo upravit , když mě se zdálo, že to pak bude hodně dlouhé a tím pádem nečtivé :wink:
Ale s tím rušením trolejbusů je to nějaká volovina, ne ? To se snad v dnešní době nemůže ujmout. To v Ústí n.L. se naopak trolejbusová síť čím dál více rozšiřuje a autobusových linek už moc nezůstalo oproti původnímu stavu.
http://ustecketramvaje.com/ul/img/ttbelehr02.JPG :lol:
http://ustecketramvaje.com/ul/img/ttklise13.JPG
http://ustecketramvaje.com/ul/ul7.htm

Tramvají je rozhodně škoda. No, i když tedy .... :wink: 8)
http://tramvaje.ustecketramvaje.com/fd/fd20.htm
http://ustecketramvaje.com/ul/evpro/eik-08.htm
Ale jinak tedy určitě tramvaje ! Ale bohužel.......
http://tramvaje.ustecketramvaje.com/20.htm
http://tramvaje.ustecketramvaje.com/17.htm
http://tramvaje.ustecketramvaje.com/21.htm
A vůbec co tu budu něco vybírat projděte si to sami :P
http://tramvaje.ustecketramvaje.com/index.htm

Napsal: pát črc 04, 2008 21:49
od Michal Pokorný
http://www.litomericko24.cz/aktualne/vy ... anku=33084
Mám takové tušení, že zítra neodolám a obětuji 75,- Kč a projedu se do Mostu a zpět :wink:

Napsal: pát črc 04, 2008 21:56
od Hurikán
Michal Pokorný píše:Ale s tím rušením trolejbusů je to nějaká volovina, ne ? To se snad v dnešní době nemůže ujmout.
To si myslím taky, ale znáš to, ne každé rozhodnutí výše pomazaných hlav je správné. Co jsem zaregistroval, tak se o tom prý uvažuje hlavně kvůli tomu, že se blíží doba nutných rekonstrukcí stávajících tratí a díky vysoké ceně mědi se to prý nevyplácí. Autobusy vyjdou údajně levněji. :roll:

Nu což, možné to třeba je, ale peníze snad nejsou všechno. Co třeba faktor hluku a hlavně exhalací. To ať se klidně ve městě udusíme, hlavně že magistrát ušetřil nějakou tu korunu, kterou si mezi sebou stejně rozdělí zastupitelé. :evil:

Napsal: sob črc 05, 2008 19:55
od Michal Pokorný

Napsal: pon črc 07, 2008 17:15
od Laďuša
Tak, píše se rok 1974 a posledních 12 lokomotiv parní trakce bylo zlikvidováno a nahrazeno elektrikou, popřípadě naftou.
Ale aspoň jsem si udělal poblíž Kišiněva železniční muzeum, i když několik řad mě bohužel uteklo.... Nejstarší kousek má rovných 140 let a přepravil se tam vlastní silou přes celou Evropu (sloužil ve Francii). To už měl přes 100 let a furt makal :P Ostatní jsou novější, napadlo mě to až pozdě a to už prehistoriky byly vesměs vyřazený...
Muzeum: Obrázek

Mallorka

Napsal: pon črc 21, 2008 23:04
od Raduz
Podivejte jaký tramvaje maji na Mallorce.
Ty hnědý tahají vláček z Palmy do Solleru(cca6vozů), ty malý jezdí od nadraží Soller do přístavu.

Napsal: pon črc 21, 2008 23:16
od Laďuša
Jéé, to je dobrý...Jedná se o běžnej nebo turistickej provoz?

Napsal: úte črc 22, 2008 08:28
od Raduz
Údajně jen turistický, ale ta malá TRAM si myslím že jede celý rok. Usuzuji z toho, že ten Soller je dost rozlehlý, ale svezení je za 4Eur, což je dost. Je možné, že domácí mají nějakou slevu - síťovku, nevim.

Taky by mě zajímal rozchod. Průvodce NEVĚDĚL :roll: , ale vypadá to na 900-1000mm, spíš 1000.

Napsal: úte črc 22, 2008 10:18
od Laďuša
Raduz píše:Taky by mě zajímal rozchod. Průvodce NEVĚDĚL , ale vypadá to na 900-1000mm, spíš 1000.
Tak jsem zjistil, rozchod je 914mm ;)

Člověče, to musí bejt náramně zajímavá drážka... http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/renfe000.jpg

Napsal: čtv črc 24, 2008 15:12
od Laďuša
No konečně :partyman:

http://www.novinky.cz/clanek/145744-ces ... rsche.html

Celkem ujde, jenom ty zásuvky a svislý madla na čelech nic moc.... Ale tak uvidí se naživo a z dalších fot... A taky na stanoviště jsem zvědavej.. A vůbec
Ale teda od doby, co jsem si na exkurzi ve Škodárně sáhnul na její holou skříň, do teď už uplynul ňákej ten pátek.. :P