Stránka 29 z 43
Re: Nivy by Majo
Napsal: sob pro 21, 2013 09:32
od vik2
1. Zkusím si tipnout. 1570kg.
2. Přesně tohle jsem pocítil, když jsem dal Bilsteiny. Vystihl jsi to.
3. To byl rýpanec. Ono T3 odskakuje 90% M/T gum o další třídu. To ale neznamená, že jsou špatné. T2K jsou docela slušný gumy. Určite lepší jak BFG a i Coopery.
4. jasný no. penize....
5. Snad se zadaří. Letos super...
Re: Nivy by Majo
Napsal: sob pro 21, 2013 16:33
od Majo
Tak, 2liter uz fachci. Hodinovy zabeh na zvysenom volnobehu uz ma za sebou, teraz idem skusit ako to ide. Nejake foto:
Re: Nivy by Majo
Napsal: sob pro 21, 2013 16:36
od Cory
To bude mocný stroj, som zvedavy ako sa ten 2,0 bude spravat.
Re: Nivy by Majo
Napsal: sob pro 21, 2013 23:02
od ger007
vidim ze je to hned mocne na plyn spravene
Re: Nivy by Majo
Napsal: ned pro 22, 2013 08:33
od vik2
Re: Nivy by Majo
Napsal: ned pro 22, 2013 09:49
od Majo
LPG tam uz bolo, v podstate som tam len trochu "upratal" a vymenil dve male baterky za jednu velku. Kazdopadne LPG som vypol(len tlacitkom) a jazdim na benzin. Zatial 40km, extremne to setrim, max som mal 3500rpm na 4ke, nakladat tomu budem az po veeelmi dlhej dobe(cca 5000km), potom zapnem aj LPG. Takze zatial to rozhodne nejde ako jebnute, ten pocit som zazil len raz v zivote a to ked sme prvy krat sli vyskusat kombika na dvojitych webroch. V nizkych otackach to sice ide lepsie nez 1.8, ale vysoke som nevyskusal, takze do kopca kde som s tym isiel 100, som siel vcera 80 na 4 a uz to nezrychlovalo. Predtym na 1.8 som to tam rozbiehal do cerveneho
A miesta je tam viac nez v modrej, aj sa to ovela lepsie robi. Su lepsie riesene vnutorne blatniky, takze tam toho vojde hodne.
Takto to vyzeralo s 1.8:
Re: Nivy by Majo
Napsal: ned pro 22, 2013 10:07
od Tommel
Pod kapotou tam byla uplna elektrárna
Re: Nivy by Majo
Napsal: ned pro 22, 2013 19:34
od nuladvojka
Luděk Musil píše:nuladvojka píše:Někde jsem to četl, tak až to najdu tak ti to vyfotím
.
Egyptská plachetnice
. L.
Tak nevím...
Re: Nivy by Majo
Napsal: čtv pro 26, 2013 17:36
od Majo
Tommel píše:Pod kapotou tam byla uplna elektrárna
v podstate tam stale je, odstranil som len dve rele, ktore ovladali ventilatory na chladici vypinacmi pod volantom a zapojil to priamo na relatka, co ovladaju ventilatory od RJ. Zvysok je len schovany(zaizolovany). Aj tak sa s tym coskoro budem hrat, nie som spokojny s celou elektroinstalaciou. Totiz original je to euro II - skupinove vstrekovanie a aby to plnilo euronormy v dobe dovozu, je tam dobastleny snimac vacky, dalsia labda a este nejakesi cosi. Cele je to natiahnute kablami, na 220V(biely kabel s trojzilov - hnedy, modry, zelenozlty) a na vacke ani neni konektor, ale je to napajkovane. Tie kable vedu do origo euroIIjkovej RJ a je to prebastlene na sekvencny vstrek splnajuci euro IV. Nie ze by to bolo nefunkcne alebo nebezpecne, ale proste to neni uplne tip-top
Takze bud zozeniem original kabelaz aj s RJ z nejakej Nivy MPI so skupinovym vstrekom a tu dam nasledne nacipovat, alebo tam dam kabelaz spolu s turbinkou a dam nacipovat az to. Cas ukaze.
Zatial ten motor fakt nechodi "jak jebnuty", ma najazdenych sice len 300km. Nie je to zle, rozhodne je to najvykonnejsia Niva aku som kedy videl, ale to pre mna nie je dostatocne uspokojive. Predny diferak to uz vsak dost dobre rozobera - je problem pustit spojku do zaberu tak plynulo aby sa neozvala rana od prednej napravy. Pri kontrole sa ukazala zvacsena vola priamo v dife, ten som kedysi skladal ja(aspon si myslim, ze to nik po mne nerozoberal) a isto sa na tom podpisalo aj to, ze je dif privareny napevno k napravnici. Este som nevyvinul ucinne uchytenie na silentbloky, ktore by som na 30"kolesach neodtrhol. To sa chystam testovat na modrej, az ked to vyskusam, budem to praktizovat aj tu.
Re: Majove Nivy - Modrá aj Chevy :)
Napsal: čtv pro 26, 2013 19:35
od vik2
ale ten motor už je ted venku ne? a máš tam 2.0 a ten má čidla normalně?
kolik má ten dif najeto??
Re: Majove Nivy - Modrá aj Chevy :)
Napsal: pát pro 27, 2013 07:51
od Majo
elektronika zostala z 1.8micky, takze je to stejny bastl ako bol. Elektroniku na 2.0 nemam, ani neviem, ze by sa nieco take robilo a prekladat z modrej nema vyznam, co by som dal potom tam? A konektory som doma nemal, takze je to stale presne tak ako to bolo.
Tazko odhadnut kolko ma dif, cele auto ma 70tkm....
Re: Majove Nivy - Modrá aj Chevy :)
Napsal: pát pro 27, 2013 08:05
od vik2
ten motor 1.8 jaké to má vrtání/zdvih. A jak z toho budeš dělat 2.1 -> plánované vrtání/zdvih?
Nevyplatilo by se tu Chevy předělat na 4x2/4x4/4x4lock? Ta součástka není zas tak draha ne?
Re: Majove Nivy - Modrá aj Chevy :)
Napsal: pát pro 27, 2013 08:23
od Majo
ta 1.8 je 82 vrtanie, 84zdvih. (84ku kluku som uz prislubil Corymu). Nyjvyssia kluka co sa da zohnat je 92mm, aspon co som zatial videl na nete. Na predajni max 90, tak uvidime. Prinajhorsom sa uspokojim aj s 2.0. Piesty zrejme 84.0 rovnake ako som pouzil do uz postaveneho motora.
4x2 stoji celkom dost. Ak si dobre pamatam okolo 350eciek....
Re: Majove Nivy - Modrá aj Chevy :)
Napsal: pát pro 27, 2013 08:59
od Cory
Ja si myslim, ze existuje elektronika aj na 2,0, akurat ju treba najst. Ale aj tak to nebude ono, ak tam mas ine ventily, kanaly a vacku ako tie, s ktorymi pocita "elektronika". A myslim ze pre MP7.0 bude vcelku problem najst nieco take. Na M7.9.7 je vacsia pravdepodobnost
Re: Majove Nivy - Modrá aj Chevy :)
Napsal: pát pro 27, 2013 09:15
od vik2
Ja pořád nemůžu pochopit, proč to jakákoliv MPi elektronika nedokáže dorovnat, když má údaje z váhy vzduchu teplotních čidel a lambda sond, tak přeci musí bejt schopná udělat aby směs byla stechyometrická.
Prostě "jenom" vstříkne správné množství benzínu, k čemuž ani nemusí znát velikost vstřikovačů, protože ji lambdy řeknou jestli je to chudé nebo bohaté. RJ se pak jen skalibruje a uloží hodnoty.
Pokud se dobře pamatuju, tak můj obstarožní BMW toho schopen byl.