Čavdar 21011

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Viko
Příspěvky: 1168
Registrován: pon kvě 05, 2014 20:09
Bydliště: Pezinok
Kontaktovat uživatele:

Re: Čavdar 21011

Příspěvek od Viko »

A jak to spravíš bez vyndania chladiča? Odmontuješ celý ten blok vodnej pumpy zboku? Navyše on má zastaralý model s vrtulou na remenici :D
VAZ 21061 - 1986 - 50 shades of orange
VAZ 21011 - 1976 - plyňák
VAZ 2105 - 1983 - expedičný špeciál
VAZ 21061 - 1980 - :hrob: zožrali ju oxidi
VAZ 2101 - 1979 - :hrob: fatal crash
VAZ 21011 2x - 1980/1976 - adoptívne deti
Felicia combi 1,3mpi - 2000 - prevoz ND
Repliky koncoviek výfuku
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9393
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Čavdar 21011

Příspěvek od Vašátor »

Jednoduše. Odmontuji vrtuli z řemenice (ano, je tam blbý přístup, ale stranovým klíčem to jde) a zároveň shodím i řemenici (společné šrouby). Následně shodím horní držák alternátoru, čtyři šrouby držící přední díl vodní pumpy, ten vyšoupnu ven, očistím plochu pod těsněním, nasadím nový díl s těsněním, držák altíku, pak se vymotat s řemenicí a vrtulí a je to :-) (vypuštění/napuštění chladícího média si domyslete :-) ).

Ve finále je k těm šroubům vrtule lepší přístup, než ke spodní hadici chladiče. Vrtulí je ale potřeba si vždycky pootočit.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Viktor.A
Příspěvky: 489
Registrován: čtv zář 08, 2016 21:16
Bydliště: Bratislava

Re: Čavdar 21011

Příspěvek od Viktor.A »

Dnes rano dalsia prihoda do ciklu ranne eskapady :D
Vcera po fajronte som zaparkoval tak nestastne, ze mi jedno kolo huplo na obmrznuty odtokovy rantel ktory ale uz nebol odtokovy :D 10 minut som sa snazil odbijat lad okolo kola naslepo kedze som mal kolo po puklicu pod vodou ale marne :D nakoniec som musel uznat porazku a poziadat okoloparkujuceho o pomoc a rozhupavanim sa odtial dostat do prace :D
Prečo niečo robiť jednoducho, keď to ide aj zložite ?
Môj žigul je velký punk, ale pred fízlama zažne aj pokazený reflektor :D
Viktor.A
Příspěvky: 489
Registrován: čtv zář 08, 2016 21:16
Bydliště: Bratislava

Re: Čavdar 21011

Příspěvek od Viktor.A »

Tak som si bol dnes vychutnat prednasku chalanov z lada svetom, rovno z prveho radu :) a musim vrelo odporucit. Ak ma niekto co i len teoreticku moznost, musi ist!!
Prečo niečo robiť jednoducho, keď to ide aj zložite ?
Môj žigul je velký punk, ale pred fízlama zažne aj pokazený reflektor :D
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Čavdar 21011

Příspěvek od Cory »

My sme boli predvcerom :P
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Viktor.A
Příspěvky: 489
Registrován: čtv zář 08, 2016 21:16
Bydliště: Bratislava

Re: Čavdar 21011

Příspěvek od Viktor.A »

Dnes rano taka zahada. Po zohriati motor zacal mat taku cukaturu. Ale iba ked som mal plyn v stave ze noha len tak polozena na pedale abych isol plynule 50. No nasledne pomohlo bud vytlacit spojku, dat podlahu, roztocit motor alebo podradit a nechat prevodovku roztocit motor. Inak dochol a ked som musel zastat tak v momente smrt. Nachvilu pomahal sytic ale potom uz ani to. Ale ked zdochol tak v momente natocilo a islo to chvilu zas v pohode. Nevite co by to mohlo byt?
Prečo niečo robiť jednoducho, keď to ide aj zložite ?
Môj žigul je velký punk, ale pred fízlama zažne aj pokazený reflektor :D
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Čavdar 21011

Příspěvek od Cory »

Upchaty prechodovy system, teda system volnobehu.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Viktor.A
Příspěvky: 489
Registrován: čtv zář 08, 2016 21:16
Bydliště: Bratislava

Re: Čavdar 21011

Příspěvek od Viktor.A »

Cory píše:Upchaty prechodovy system, teda system volnobehu.
A prejavi sa to tak ze je prava strana karbu odtecena od benzinu? Lebo teraz som chcel ist na obed a za rohom som skapal a nastartoval az za tri minuty. A pozeram karbec od benzinu v okoli akceleracnej pumpicky
Prečo niečo robiť jednoducho, keď to ide aj zložite ?
Môj žigul je velký punk, ale pred fízlama zažne aj pokazený reflektor :D
Uživatelský avatar
Mikeš
Příspěvky: 164
Registrován: sob zář 28, 2013 17:29
Bydliště: Mimoň

Re: Čavdar 21011

Příspěvek od Mikeš »

Jestli je karburátor zvenku od bezninu tak to vypadá na přeplavenou plovákovou komoru.
Rozebral bych karburátor a kouknul na to,jedná se o správné nastavení plováku(poloha vůči víku a zdvih),těsnost jehly ventilu plovákové komory(nesmí mít vymačkané sedlo),popř.ještě děravý plovák.
Vaz 2101 r.v.71 1995-2000-ukradeno...Vaz 2103 r.v.1978 2013-? srdcovka...
Citroen Berlingo 1.6BHDI rodinný kočár-ek :-)
Uživatelský avatar
valda1971
Příspěvky: 7273
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Čavdar 21011

Příspěvek od valda1971 »

Mikeš píše:Jestli je karburátor zvenku od bezninu tak to vypadá na přeplavenou plovákovou komoru.
Rozebral bych karburátor a kouknul na to,jedná se o správné nastavení plováku(poloha vůči víku a zdvih),těsnost jehly ventilu plovákové komory(nesmí mít vymačkané sedlo),popř.ještě děravý plovák.
To mi připomíná můj případ a to se mi vyšroubovalo celé to tělo ventilu.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Viktor.A
Příspěvky: 489
Registrován: čtv zář 08, 2016 21:16
Bydliště: Bratislava

Re: Čavdar 21011

Příspěvek od Viktor.A »

No vymenil som tu akceleracnu pumpicku (bola cela derava) a ked sa mi to po 10 minutach podarilo natocit tak to islo na dva valce.
Prečo niečo robiť jednoducho, keď to ide aj zložite ?
Môj žigul je velký punk, ale pred fízlama zažne aj pokazený reflektor :D
Viktor.A
Příspěvky: 489
Registrován: čtv zář 08, 2016 21:16
Bydliště: Bratislava

Re: Čavdar 21011

Příspěvek od Viktor.A »

Vcera sa nam auto podarilo ozivit. Nakonec to bol novy rozdelovac. Nechapem ja sa mohol tak rychlo vylagrovat. Uplne sa rozlagroval, ulozenia lozisiek mali taku volu ze az a pruzinky na kladivkach skoncili jak na rumunskom gulickovom pere. Z taznych sa zmenili na stlacne :D
Tak sme tam dali povodny rusky. Akurat stale to tak pokaslava ked drzim plyn na jednom mieste. Cize jazdim tak ze tomu vytocim potom dam nohu z plynu uplne, pockam ked spomalim a potom zas.
Jo a este sme dali nove svice, to tez trochu pomohlo kedze uz boli velmi zasnesene.
Prečo niečo robiť jednoducho, keď to ide aj zložite ?
Môj žigul je velký punk, ale pred fízlama zažne aj pokazený reflektor :D
Viktor.A
Příspěvky: 489
Registrován: čtv zář 08, 2016 21:16
Bydliště: Bratislava

Re: Čavdar 21011

Příspěvek od Viktor.A »

Vyzera to na zaujimavu cestu na zraz, spojka zacala presmykovat. Zaradim za 4 stlacim, plyn na podlahu, auto zrychli na 60. Potom sa uz len zvysuju otacky motora a musim pustit plyn a pridavat pozvolna.
Myslite ze este pomoze dostelovat matku na dolnom spojkovom valci smerom k valcu?
Prečo niečo robiť jednoducho, keď to ide aj zložite ?
Môj žigul je velký punk, ale pred fízlama zažne aj pokazený reflektor :D
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Čavdar 21011

Příspěvek od Cory »

To bude urcite tou mocne spravenou hlavou
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Viktor.A
Příspěvky: 489
Registrován: čtv zář 08, 2016 21:16
Bydliště: Bratislava

Re: Čavdar 21011

Příspěvek od Viktor.A »

Cory píše:To bude urcite tou mocne spravenou hlavou
Sak ano, zvysil sa vykon a uz zvysok nezvlada secky te momenty :D
Prečo niečo robiť jednoducho, keď to ide aj zložite ?
Môj žigul je velký punk, ale pred fízlama zažne aj pokazený reflektor :D
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“