Motor, převodovka i samosvor jsou sice neoriginál, ale zvenku to nikdo nepozná Už vůbec ne řidiči okolních aut....takže asi nebudou moc chápat co se děje
Tak hodně štěstí s dokončováním....
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Crocodile píše:Motor, převodovka i samosvor jsou sice neoriginál, ale zvenku to nikdo nepozná Už vůbec ne řidiči okolních aut....takže asi nebudou moc chápat co se děje
Tak hodně štěstí s dokončováním....
Právě že zvenčí to bude sériovka, o to víc překvapí Cory přeji úspěch v dokončení, zatím pěkná práce.
Auto som vytiahol von a je to jeden velky pomaranc. Takze usilie vyslo na ****. Dvere lakovane pred 2 tyzdnami som prebrusil 2000kou a vylestil. A je to take doryhovane, ze mam chut do toho je*nut krompac
Nooo,to fakt naštve a zamrzí. Otázkou je, jak moc velký ten pomaranč je. Pokud jsi při stříkání nalil dost barvy (což podle předchozího textu asi ano), tak se to dá zachránit 2000 šmirglem. Je to samozřejmě plno další práce navíc, ale jde to.
Kdysi mě jeden lakýrník taky takhle zkazil lak na asi třetině až polovině auta, ale nakonec to tím šmirglem a přeleštěním zachránil, tak, že to nebylo vůbec poznat. Před leštěním je ale nutné lak nechat trochu vyzrát. Ideálně vypálit na slunku, což teď v zimě samozřejmě nejde. Nejsu sice lakýrník, ale tohle jsou mé osobní zkušenosti.
Ja mam podozrenie, ze samotny lak je zle zvoleny. Pouzivam typ UHS, co je sedliacky povedane husty. A to bude podla mna robit problem. On sice vytvori hrubu vrstvu,ale zaroven pomarancovu. Takze dvere prebrusim a nalakujem znovu. No uz typom MS.
Přesně proto nechci mít s lakýrnickou nic společného . Několikrát jsem lakoval opravdu velké plochy, s přípravou je hrozný práce a když to pak dopadne pomerančem, je to opravdu na ten krumpáč. Snad naposledy, kdy jsem dělal "kus" auta, byla Petrusova modrá 21011. Nicméně on jak to pořád leští, tak ten pomeranč nakonec velmi slušně rozleštil
Takže neklesej na mysli, držíme palce a já ještě smekám. Já bych na to nervy totiž neměl
P.S. Škoda že není léto. Sluníčko dokáže při zrání laku pomeranč pěkně natáhnout.
Jedny dvere prebrusene a prelakovane znovu lakom UHS, no s inou pistolou - HVLP. Predtym s LVMP. Pomaranc je mensi, jemnejsi, no aj tak sa mi nepaci
Lak som viac nariedil. Uvidim co to do zajtra spravi, skontrolujem to na slnku. Budem zhanat lak HS alebo MS, uz som viacmenej rozhodnuty
No, lak sa sice narovnal a pomaranc zmizol, no objavili sa kratery. Tak mi to nedalo a hladal som na ruskych weboch. Ten moj UHS lak je vhodny iba do boxu, kde je dodrzane pravidlo 3x20 - teplota vzduchu 20°C, teplota laku 20°C a teplota lakovaneho predmetu 20°C. Tento lak sa neriedi, resp. sa riedi velmi malo a ked sa nariedi viac, tak pri uvolnovani riedidla sa narobia kratery (moj dnesny experiment).
Lak HS - tiez patri medzi tie "hustejšie" laky, no tiez ma problem s teplotou. Za studena sa proste neroztecie a mal by sa lakovat v 1,5 vrstve, cize prva vrstva polovicna (zaprasi sa podklad) a druha vrstva mokra. Ak je teplota nizka, velkost pomaranca sa dopredu neda odhadnut.
Lak MS - to je taky stredny a da sa s nim lakovat aj v chladnej garazi, postup lakovania je rovnaky ako lakovanie akrylovou farbou, čiže vo 2 vrstvach. Prva vrstva je mokra a druha tiez rovnako mokra. Vysledny pomaranc je rovnaky ako pri prvej vrstve.
Vyhodou lakov HS a UHS je to, ze su "huste", je z coho brusit, a nie su nachylne na prebrusenie na hranach. To je fakt pravda, ked som dnes brusil dvere, tak som to po hranach smykal hore dole a nic som neprebrusil.
Takže v stredu pôjdem kupit 3 litre MS a zo 10ks 800viek....a zas vsetko brusit.
Cory píše:Takže v stredu pôjdem kupit 3 litre MS a zo 10ks 800viek....a zas vsetko brusit.
Tak to potěš. Fakt nezávidím.
Obdivuju Tvoje odhodlání a vytrvalost dobrat se vlastnoručně dobrého výsledku. Ale stejně mě jedna kacířská myšlenka nedá - nebylo by po sečtení všech nákladů a hlavně času ve finále levnější si nechat finální lak stříknout u nějakého slušného lakýrníka za nějaký bakšiš? O rychlosti a úspoře námahy/času nemluvě.
Materialy kupujem na UA za zlomkovu cenu - farba s lakom na cele auto vychadza na 100e. Takze nejakych 40e za novy lak ma nezabije,len ta praca. Ono ide aj o to,ze by som to musel previezt nejakych 20km tam a potom spat na podvale a ten u nas zohnat je vacsi problem ako obehnut auto smirglom ale ja to proste musim dokazat. Co sa tyka pripravy podkladu,tak si dovolim tvrdit, ze je vyborna. Co sa tyka prachu, tak na celom aute je spolu mozno 5 zrniek prachu. Len to cele dokaslal lak.
Ono to celé nebude tak jednoduché. Jestli budu mít večer trochu času, rozepíšu se. V neděli večer jsem napsal obrovskou zprávu a při vkládání fotek mi vše spadlo a zmizlo . Honza