Stránka 29 z 82

Napsal: stř srp 04, 2010 20:44
od Marcel
vintera píše:to snad není možný, přeci nemontuju motor do vozu pokud vím, že je něco špatně. :shock:
Zjístil to po opětovné rozborce :cry:

Napsal: stř srp 04, 2010 20:45
od ger007
nazdar nazdar
takze novinky, motor siel dnes von, rozborka, cely problem bol vsak v neicom uplne inom, nikdy som si nevsimol ze piesty su az o 2mm excentricke a dva sa mi podarilo namotovat naopak, dozvedel som sa aj ze ojnice musia byt otocene mezacim kanalikom otocenym k rozvodom, dalsia vec co sa mi podarilo je ze som si vymenil poradia 1 -4 ojnic, som proste idiot ale to nevadi, takze prelisovanie dvoch piestov zlozenie motoru (spodku bez hlavy) a ide s nim tocit , nie uplne lahulinko jak 1200vku co som daval do srotu ale ide s nim tocit, cos je zaklad, zajtra ho nahodim do auta a dufam ze trnavu stiham

Napsal: stř srp 04, 2010 20:48
od ger007
to s tymi peistami zevraj neni tak vazne, ze je tam kusok vstrbene

Napsal: stř srp 04, 2010 21:40
od vintera
ojnice musí být správně na svých místech, stejně jako písty. Nevím jak si montoval setrvák, měl by být také na stejném místě jak byl. Motory sestavené v továrně jsou vyvažovány společně se setrvačníkem, domnívám se, že i u lady. Nové setrváky jako náhradní díl jsou už vyvážené samostatně.

Napsal: stř srp 04, 2010 22:22
od Lada Rider
vintera píše:Motory sestavené v továrně jsou vyvažovány společně se setrvačníkem, domnívám se, že i u lady.
U lady nie su, v knizke pisu. :P

Napsal: stř srp 04, 2010 22:54
od vintera
dík za informaci, stejně dávám vše na původní místo, kde to sloužilo.

Napsal: čtv srp 05, 2010 08:44
od Lada Rider
vintera píše:stejně dávám vše na původní místo, kde to sloužilo.
Tak to ma byt. :wink:

Napsal: čtv srp 05, 2010 15:46
od Štěpán
Pozor ale na to, že důlek na setrvačníku musí být naproti čepu kliky čtvrtého válce. Na to pozor, jinak vám může vibrovat motor.

Napsal: čtv srp 05, 2010 16:52
od Lada Rider
Štěpán Getsko píše:Pozor ale na to, že důlek na setrvačníku musí být naproti čepu kliky čtvrtého válce. Na to pozor, jinak vám může vibrovat motor.
Presne tak, ked sa to montuje ma byt ten dulek prohi HU 1 a 4 valca...

Napsal: čtv srp 05, 2010 19:10
od vintera
tak to zřejmě znamená, že motor z výroby je vyvažován s namontovaným setrvákem, pokud by byl setrvák vyvážený samostatně, tak by bylo jedno v jaké poloze bude namontován. Takto se montovaly motory i u škodovek.

Napsal: čtv srp 05, 2010 20:24
od Lada Rider
Je to take mylne povedzme, lebo nerozumiem celkom tomu preco sa to ma tak montovat, ked v knihe je doslova napisane, ze nie su vyvazovane spolu... Ale to je jedno, robime tie auta sebe, tak si to spravime najporiadnejsie ako sa da, no nie?

Napsal: čtv srp 05, 2010 21:41
od MartasBrno
Možná to není vyvážený nikdy na nulu a případná odchylka se tou orietací nějak zčásti vyruší... nevím jak se vyvažuje v seriové výrobě...

Napsal: sob srp 07, 2010 18:49
od ger007
tak vcera motor prvy krat bezal, zivijooo!
zajtra mu doladim predstih a necham ho vrcat tak dve hodinky na prazdno nech si to fajn posada a ja to nebudem muset startovat len z kopecka alebo na lane :-D
dnes som na nom spravil jedinu vec a to ze som konecne vymenil zadne lampy za jedny pekne a nove od Coryho

Napsal: ned srp 08, 2010 18:06
od ger007
motor uz je zabehnuty, zistili sa nedostatky, treba vymenit tesneni pod vanou chcije olej, a tlak sa mi nedviha neviem asi je zly budik.

Napsal: ned srp 08, 2010 19:57
od Sid
Čakal som väčšiu tragédiu. To čelo by možno šlo aj narovnať.