Stránka 29 z 50

Napsal: ned črc 31, 2011 20:16
od ignorant
Koko Loko, Dík, když by se opatrně vykuchal ten z kulatce, možná by to i fungovalo :D

Napsal: pon srp 01, 2011 08:03
od Luděk Musil
Téda holky ... já padám :( . nebo-li: proč to dělat jednoduše, když to jde složitě :shock: .
Některý 2107/1500 měly tlakoměr (pozůstatek z 2103) a novější se osazovaly ekonoměrem (současně s náběhem "íček", možná i chvíli před).
A k té složitosti: chceš-li mít v autě tlakoměr, je rozhodně jedodušší sehnat palubku s tlakoměrem než vymýšlet úpravu a vrtat a pilovat ... . Stačí přepíchat několik konektorů a je hotovo. Ovšem za předpokladu, že jsi manuálně zručný, máš dost času, vhodné nářadí a prostředky ... :dontknow: . L.

Napsal: pon srp 01, 2011 20:07
od Veverka
Za perestrojky se asi začalo dbát na markantní nedostatek pohonných hmot,proto došlo k zavedení ekonoměru :P ....

Napsal: úte srp 02, 2011 07:26
od Cory
mne sa zda ze prelomovy bol rok 87/88... Podla mojho pozorovania, do roku 87/88 mal stit tlakomer oleja,v štíte bola kontrola zadnych hmloviek, vypinac osvetlenia bol dvojpolohovy, vypinac hmloviek bol bez kontroky a vypinac ohrevu skla s kontrolkou...zaroven na stredovom paneli neboli ziadne kontrolky, prahove listy boli hlinikove a strop bol iny...
Po roku 87/88 mal stit ekonomer,vypinac osvetlenia 3-polohovy, kontrolka hmloviek zmizla, nahradila ju kontrolka na spinaci, a ohrev skla mal kontrolku na stredovom paneli s tym, ze kontrolka na vypinaci svieti vzdy pri zapnutych svetla...pribudli kontrolky na stredovom paneli, plastove prahove listy a iny strop...

V tychto rokoch sa udiali zmeny aj na 05kach - prechod na 3-polohove vypinace osvetlenia, 6-kontrolkovy blok kontroliek a kontrolka na spinaci ohrevu skla svietila furt pri zapnuty svetiel....

Toť moje pozorovania :D

Re: 2107

Napsal: pon říj 24, 2011 11:18
od Mičun
Tak mě napadlo, jestli tu někdo někdy řešil dovoz fungl nové 07ičky???Co by to obnášelo...Ale ne nějaké dohady, pouze jestli o tom někdo opravdu něco ví...
Bylo by to parádní auto na schování do garáže...
Diky za info...

Re: 2107

Napsal: pon říj 24, 2011 11:23
od Laďuša
Tak tuto se tu řeší s železnou pravidelností furt dokola. Výsledek je ten, že prakticky to nikdo nikdy neudělal.

Re: 2107

Napsal: pon říj 24, 2011 11:55
od Mičun
Proč sakra nenaroubujou Rusi na sedmičkovou převodovku eurovej motor a nevozej to sem...Dyť se to v 90tých letech celkem prodávalo...

Re: 2107

Napsal: pon říj 24, 2011 13:50
od JmJ
Ljoňa píše:Tak mě napadlo, jestli tu někdo někdy řešil dovoz fungl nové 07ičky???Co by to obnášelo...Ale ne nějaké dohady, pouze jestli o tom někdo opravdu něco ví...
Bylo by to parádní auto na schování do garáže...
Diky za info...
myslis jako ze bys to koupil, schova, za rok otevrel, sebral motor, napravy, plastove dily a zbyte bys vymetl pred garaz?

Re: 2107

Napsal: pon říj 24, 2011 14:10
od Luděk Musil
Ljoňa píše:Proč sakra nenaroubujou Rusi na sedmičkovou převodovku eurovej motor a nevozej to sem...Dyť se to v 90tých letech celkem prodávalo...
Jenže v 90-tých letech nebylo moc na výběr. A pokud by byla výbava taková jaká byla v tom autě tenkrát, nehledě na ten slavný "hvězdičkový" (crash)test a já nevím jaký to ještě musí mít všechny prvky pasívní bezpečnosti, tak by to stejně bylo neprodejné, max. by si pár zdejších choromyslných jedinců koupilo 2 - 3 kousky a bylo by opět po srandě.
Přetočím Tvou otázku: proč v Mladý Boleslavi neroubujou motory euro 4 či 5 do karoserie 105/120? Vždyť v 90-tých letech se to celkem prodávalo ... . L.

Re: 2107

Napsal: pon říj 24, 2011 14:18
od Vašátor
Loni či předloni to řešil jeden člověk...nakonec sehnal firmu, která by to sem dovezla, myslím, že i zlegalizovat by to prý nějak šlo. Nicméně cenově to vycházelo na nějakých 250 000kč se vším všudy. Opravdu by si někdo koupil VAZ 2107 za tyto peníze? Je to holý nesmysl. Navíc kvalita už taky není to co bývala....

Re: 2107

Napsal: úte říj 25, 2011 13:15
od mayo456
než dať 250 000 Kč za novú. radšej zobrať starú zachovalú dať do nej trebárs 100 papierov a komplet ju zgenerálkovať.

Re: 2107

Napsal: ned říj 30, 2011 22:46
od Sid
Ešte stále sa objavujú inzeráty s veľmi zachovalými, priam až novými ladami 2105 alebo 2107. Ich cena sa pohybuje okolo 30- 45000. Tak prečo si ich nekúpite keď túžite po exkluzívnom hranáčovi?

Re: 2107

Napsal: ned říj 30, 2011 23:14
od Veverka
Hlavně 2107 ted na UA přestali montovat!!!!Slyšel jsem to týden zpátky přímo v autosaloně v Kyjevě.zbývá jen iževsk a kazašský ust-kamenogorsk, takže hranatcům R.I.P. :( .

Re: 2107

Napsal: pon říj 31, 2011 16:33
od Mičun
Vono jde o to, že většina těhle aut je shnilá...Náhodou sem viděl tu 07 co tady někdo neustále inzeruje, tu co má najeto 30 tis...a ta má určo zevnitř sežraný prahy a při tom je to nový auto...Ty auta snad nemaj žádnou antikorozní ochranu...To by se muselo sehnat auto,který bylo hned po koupi vystříkaný a pak pravidelně stříkaný...A kolik takovejch aut na světě asi je??? Tak dvě možná tři...

Re: 2107

Napsal: pon říj 31, 2011 17:10
od Jakub Metelka
Ljoňa píše:Vono jde o to, že většina těhle aut je shnilá...Náhodou sem viděl tu 07 co tady někdo neustále inzeruje, tu co má najeto 30 tis...a ta má určo zevnitř sežraný prahy a při tom je to nový auto...
Jak se dá pohledem na fotografii poznat ,že má auto uvnitř sežrané prahy :?: nebo podle čeho usuzuješ :?:
Rád bych se přiučil :D