Stránka 279 z 482

Re: Zajímavé inzeráty na webu

Napsal: pon kvě 18, 2015 19:54
od Laďuša
Takovej krásnej interiér. :) Inu, trochu vylepšení snese snad každý auto :)

Re: Zajímavé inzeráty na webu

Napsal: pon kvě 18, 2015 20:25
od balu
náhodou je pěkná ja mam také Bastla rok 74 doklady 82

Re: Zajímavé inzeráty na webu

Napsal: úte kvě 19, 2015 04:47
od Jirka Lefner
No,nejvetsi pruser je ten PLYN . Jen hovado muze podělat takovou krasnou Ladu plynem. Je to problem ..vymena mototu ,vyvařit zadni blatnik -lak a to nestoji za to...

Re: Zajímavé inzeráty na webu

Napsal: úte kvě 19, 2015 05:57
od Chester
Jirka Lefner píše:No,nejvetsi pruser je ten PLYN . Jen hovado muze podělat takovou krasnou Ladu plynem. Je to problem ..vymena mototu ,vyvařit zadni blatnik -lak a to nestoji za to...
Nenapadlo tě třeba, že plyn je tam už z dob kdy bylo běžně v provozu. Do veterána co jezdí xxxkm ročně ho asi nikdo montovat nebude. ;-)

Re: Zajímavé inzeráty na webu

Napsal: úte kvě 19, 2015 06:43
od Jirka Lefner
Chester píše:
Jirka Lefner píše:No,nejvetsi pruser je ten PLYN . Jen hovado muze podělat takovou krasnou Ladu plynem. Je to problem ..vymena mototu ,vyvařit zadni blatnik -lak a to nestoji za to...
Nenapadlo tě třeba, že plyn je tam už z dob kdy bylo běžně v provozu. Do veterána co jezdí xxxkm ročně ho asi nikdo montovat nebude. ;-)
Je to mozne ,ale tim huř protoze plyn si do auta dava ten co najede spoustu km tzn,ze motor ma objetou zeměkouli takze jak jsem psal ten kdo to koupi na veterana tak musi vymenit motor ,spravit blatnik po díře od hrdla plynu a zalakovat to a to jsou dalši investice . :wi

Re: Zajímavé inzeráty na webu

Napsal: úte kvě 19, 2015 07:19
od JmJ
Jirka Lefner píše:
Chester píše:
Jirka Lefner píše:No,nejvetsi pruser je ten PLYN . Jen hovado muze podělat takovou krasnou Ladu plynem. Je to problem ..vymena mototu ,vyvařit zadni blatnik -lak a to nestoji za to...
Nenapadlo tě třeba, že plyn je tam už z dob kdy bylo běžně v provozu. Do veterána co jezdí xxxkm ročně ho asi nikdo montovat nebude. ;-)
Je to mozne ,ale tim huř protoze plyn si do auta dava ten co najede spoustu km tzn,ze motor ma objetou zeměkouli takze jak jsem psal ten kdo to koupi na veterana tak musi vymenit motor ,spravit blatnik po díře od hrdla plynu a zalakovat to a to jsou dalši investice . :wi
Libi se mi, jak mas jasno v tom, jak se veci maji. Je tam plyn => hodne km => vymenu motoru. To je prece nerozporovatelny jasny fakt.

Znam jednoho, tan si do auta dal plyn, pak s nim rok jezdil a pak auto asi 2 roky temer stalo a ted se s nim obcas jezdi. Takze to mame:

Predpoklad: V aute je plyn => mnoho km.
Dane auto ma plyn, ale mam malo km. Coz je spor s predpokladem, implikace neplati.

Tve tvrzeni tedy obecne neplati.

Re: Zajímavé inzeráty na webu

Napsal: úte kvě 19, 2015 07:29
od Vašátor
Proč by se měl po používání plynu měnit motor? Pokud je motor správně nastaven, plyn mu nijak výrazně neublíží. A pokud je s motorem ježděno normálně, pravidelně se mění olej a je v celkové údržbě, nevidím jediný důvod čemu by měl plyn vadit. Vždyť se bavíme o motoru Lada, nikoli Škoda. Motory Lada s dobrou údržbou najedou klidně i 500 000km ... zatímco kastle nikoli.

Re: Zajímavé inzeráty na webu

Napsal: úte kvě 19, 2015 07:45
od uha2324
ale pravdepodobnost vysiho najezdu s plynem zde urcite je. prece si to tam nikdo zamerne nenamontuje aniz by planoval nejaky najezd... realita neni vzdy dle planu, ale statisticky to auto ma vysi pravdepodobnost vysokeho najezdu a vime jak se u nas da verit udajum o najetych kilometrech...
veteran to zrovna neni, ale cerveny interier z 2106 je krasny :-)

dalsi super auticko:
http://aukro.cz/lada-vaz-ziguli-2101-rv ... source=mlt
myslim ze bylo i na sbazos, ale asi nebyl zajem, pozadovanou cenu uz nevim.

Re: Zajímavé inzeráty na webu

Napsal: úte kvě 19, 2015 08:37
od Majo
riesit najazd je celkovo postavene na hlavu. Keby som chcel predat auto s milionom km a chut o*ebat takehoto zakaznika, zaberie mi asi 4 hodiny prace ho dostat do stavu kedy sa nad nim budu vsetci rozplyvat, ze to roky stalo v garazi a "ma to najazdenych iba neuveritelnych 48 374,6km!!!!!!!" Jedina podstatna vec na aute je karoseria v dobrom stave. Kilometrovy najazd ma na stav karoserie minimalny vplyv - auto s 15timi kilometrami prejdenymi v soli a odstavenym neumytym na niekolko rokov bude na tom ovela horsie nez denne jazdene s 500tkm a dobrou udrzbou....

Re: Zajímavé inzeráty na webu

Napsal: úte kvě 19, 2015 08:46
od Jaykee
Plyn je problém pouze z důvodu jeho "suchosti", benzín přeci jen je tekutina, lépe chladí sedla ventilů a jak to napsat, aby mě nikdo nechytil za slovo, zkrátka nemaže, ale pokrývá stěny válců a ty nejdou zcela na sucho. Když mi brousili hlavu, ptal jsem se na zabroušení sedel a pán mi říkal, že do toho nejde, že Lada má snad tvrdší sedla než vložky, které se dávají právě z důvodů plynu a následného zaklepání ventilů.
Vše se ovšem nechá velice snadno vyřešit, zakoupením přídavného oleje do sání (http://www.flashlube.com/en/products/el ... ies-2.html). Kamarád s tím jezdí už leta na Chrysler Voyager a nemůže si to vynachválit... :wink:

Re: Zajímavé inzeráty na webu

Napsal: úte kvě 19, 2015 08:50
od Jaykee
Jaykee píše:Plyn je problém pouze z důvodu jeho "suchosti", benzín přeci jen je tekutina, lépe chladí sedla ventilů a jak to napsat, aby mě nikdo nechytil za slovo, zkrátka nemaže, ale pokrývá stěny válců a ty nejdou zcela na sucho. Když mi brousili hlavu, ptal jsem se na zabroušení sedel a pán mi říkal, že do toho nejde, že Lada má snad tvrdší sedla než vložky, které se dávají právě z důvodů plynu a následného zaklepání ventilů.
Vše se ovšem nechá velice snadno vyřešit, zakoupením přídavného oleje do sání (http://www.flashlube.com/en/products/el ... ies-2.html). Kamarád s tím jezdí už leta na Chrysler Voyager a nemůže si to vynachválit... :wink:
Majo píše:Jedina podstatna vec na aute je karoseria v dobrom stave.
Souhlas, kastle, potažmo interiér je základ, zbytek jsou jen díly... :)
Ovšem cena by měla být úměrná i stavu dílů. Já jsem s tou modrou nejel, těžko tedy soudit, v jakém stavu je díl motor. Jestli jezdil jen na plyn včetně startů, nebo jestli jezdil 50/50...

Re: Zajímavé inzeráty na webu

Napsal: úte kvě 19, 2015 09:11
od balu
cena je uměrna

Re: Zajímavé inzeráty na webu

Napsal: úte kvě 19, 2015 10:57
od tomass
Pro uha2324 a Jirka Lefner:

K tomu plynu, mám ho 19 let, hned po roční záruce. Ze začátku se počítalo s normálním nájezdem 10-12 tkm za rok a taky se tak jezdilo. Nemyslím, že by to byl nadprůměrný nájezd. LPG je vcelku běžná dobová úprava vozidel od období počátku 90. let. Bylo to v době, kdy bylo palivo do auta % vyšší položkou z výplaty, než je v dnešní době. (Přestavba na LPG bývala administrativně velmi náročná a nákladná záležitost. V mém případě má auto trvale hodnotu +13 tisíc Kč = tehdejší individuelní přestavba. To je hodnota, ze které se neodepisuje a nebude odepisovat nic až do fyzické likvidace vozidla. Řešil mi toto znalec s advokátem v odhadu při nezaviněné nehodě ve sporu s pojišťovnou. Tohle je záležitost jen individulelní přestavby mezitypu vozidla. Pokud LPG pravidelně obnovuješ, tak jak se předpisově musí, má v průběhu každé periody 10ti let sestava LPG v autě téměř původní hodnotu, ze které se v průběhu odepisuje za každý rok jen 10% ceny. Po obnově po 10 letech jsi zase téměř na plné hodnotě sestavy. Tak málo se odepisuje jen z hodnot na dodatečně domontovaném příslušenství. Jakékoliv auto klesá na hodnotě daleko víc, než jeho dodatečná výbava. :mrgreen: To se netýká oficielně zapsaných veteránů, tam je to jiné. ) Trochu jsem odbočil. Teď jezdím 6-8 tkm a za rok a půl jdu již do třetí nádrže. Nájezd km zvyšovat nebudu a s rezervním kolem v kufru jsem se už dávno smířil. Kromě toho téměř od začátku jezdilo auto vždycky lépe a plynuleji na plyn, celkově je motor pružnější, než na benzín. Teď už má Axtec hodně za sebou a na benzín cuká při všech přechodech a úplně plynule nejede ani při ustálené jízdě. Dá se říci, že na benzín jezdí občas docela problematicky. Na plyn dobrý. Plyn je výhra nad karburátorem Axtec, od kterého dávali od začátku všichni mechanici ruce pryč a nikdo ho nechtěl otevřít ani kvuli čištění.
Sám mám větší motivaci udržovat a investovat do auta, které má pro mne samotného "větší" užitnou hodnotu (nemyslím cenu) a to nejde o veterána, pokud se vůbec toho věku dožije. :D

Přídavek na ventily se do Lady dávat nemusí. Je to tak trochu ošetření a tak trochu trvalý byznys pro prodejce. Neexistuje totiž žádný oficielní seznam současných vozidel (motorů), kde by se přídavek musel použít a kde ne a tak se montážní firmy tak trochu "alibisticky" snaží namontovat všude aby nebyl ani případný problém, kde se u některých motorů nepředpokládá.
Pokud někdo napíše, že Lada najede 500 tis. km, tak s plynem při té samé správné údržbě ten samý motor najede 700 tis. km. Plyn motor šetří.....
Horší, než velký nájezd je snad jen zanedbaný motor, kde se šetřilo třeba na oleji, kde má motor nájezd pod 100 tis. Byli tady na foru pěkný fotky přidřených motorů s malým nájezdem. :(

Re: Zajímavé inzeráty na webu

Napsal: úte kvě 19, 2015 11:12
od Jirka Lefner
Ale ano,muze byt ale ja jsem jen napsal uvahu o tom,ze na plyn jezdi drtiva vetsina lidi ,aby ušetřili protoze najedou cca 30-40tis rocne. U toho plynu take zalezi od jake firmy take je a jestli je sekvenčni apod. Je take jasne ,ze pokud majitel meni pravidelne kvalitni olej a stara se o auto tak najedete mraky km a vypada lepe nez motor u majitele ,ktery na vše kašle. Jinak je vubec mozne otestovat auto s plynem? Myslim,ne ....... :wink:

Re: Zajímavé inzeráty na webu

Napsal: úte kvě 19, 2015 11:37
od tomass
Úplně stejně jako u auta na benzín. Prohlídka, zkušební jízda. Případně přizvat si zkušenného mechanika. Vědět jak se s kterým konkrétním typem auta a zařízením LPG zachází při přepnutí z jednoho paliva na druhé a obráceně. Původní majitel to jistě ví. Pokud neví, tak se spíš jedná o obchodníka, než o majitele. :D Majitel při prodeji obvykle věnuje pár vět navíc jen samotnému LPG.
A jestli je stále řeč o Ladě ze 70. let, tak by snad ani nemělo být napsáno slovo "sekvenční". Je pravda, že v dnešní době je už asi 5-6 generací LPG a sekvenční mezi ně patří, nejde namontovat do libovolného auta. Na karburátoru těžko bude sekvence. :mrgreen: Sekvence se týká určitých typů-konstrukcí vstřikovacích motorů :)

Kdo je odpůrce, nebo se bojí LPG (takových lidí je poměrně hodně), LPG zkoušet nebude a řekne o autě, že je s ním bezcenné. :)
Lady s obrovským nájezdem spíš už v dnešní době dávno dojezdily na korozi. Případně bude už od pohledu výbava motoru v naprosto šíleném stavu působit odpudivě. :D
Sám startuju u Lady na plyn stále, protože motor startuje na plyn i v krutých mrazech (každý takové štěstí nemá a u novějších aut to ani nejde). Na druhou stranu jsem nedávno četl o moderním voze, kde si již na konkrétním kusu vylámolo zuby několik profesionálů, nebo "profesionálů", nevím zcela přesně.. Dořešili tím, že posunuli přepínací teplotu z 35 st. Celsia na 75 st. Celsia při kterých auto konečně jelo. Jednoznačně chybná montáž, nebo vadný některý díl. Tak jako se najdou mechanici, co nespraví normální auto, tak se najdou i mechanici, co nespraví LPG. Tu a tam se i píše, že ještě v záruce pár jedinců nechalo LPG zase demontovat a prodali jej samostatně. Stroje i lidi jsou různí. Není důvod tajit několik neúspěchů. :D

Roční režie LPG u Lady je navíc jen kolem 1100 Kč, možná méně (rozpočítaná nádrž s výměnou na 10 let + revize). Rentabilita udržování LPG je už od nějakých 800 km za rok. Nebo je to jinak ???? :D Pravda, při malém nájezdu je úspora taky malá.... Až budeme jednou vyspělejší země (pokud budeme), bude se smět s LPG i do hromadných a podzemních garáží. V současné době tomu brání jen legislativa (před cca 8 lety nebyl problém v hromadných garážích, jen v podzemních). To je v dnešní době jeden z dobrých důvodů pro odpůrce LPG. Tohle část majitelů moderních aut řeší odejmutím vnějšího označení na vozidle. Kašlou na to, že bez samolepek je auto právně nezpůsobilé. Nedávno jsem měl před sebou u pumpy hned 2 neoznačená auta, půjde o rozšířený jev. Táta takhle asi před 10 lety vylítnul z STK a jen kvuli samolepce musel jít na STK ten samý den po vylepení podruhé (záznam v TP :mrgreen: ). Ale to už zase odbíhám.