Stránka 28 z 42

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

Napsal: pát dub 10, 2020 07:06
od Dusan
Tak niva 2020 je lepsie odhlucnena, o polovicu menej hluku v interiery ako 2019.

Ukázalo sa, že interiér aktualizovaného SUV bol v priemere o 3-4 dB tichší . To je veľa.

Oddelene merať hluk z ventilátora kachlí. Na novom stroji je ohrievač tichší o 5 až 6 dB . Skvelý výsledok!
https://xn--80aal0a.xn--80asehdb/review ... a-4x4.html

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

Napsal: sob kvě 16, 2020 12:57
od Dusan
Vie niekto dovod preco sa stale drzia tej 1,7 80k,a nenamotuju tam 1,6 106k? Zeby to nevydrzala prevodovka, alebo tam nieje na to miesto?
https://xn--80aal0a.xn--80asehdb/auto-n ... -niva.html

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

Napsal: sob kvě 16, 2020 17:50
od Jajo
Neviem či to platí aj pri Nive, ale pri 4x4 som čítal, že tá 1,7 je ideálna pre to auto. Že vraj je to ako celok perfektne vyladené a perfektne to spolu spolupracuje. Že keď skúšali aj iný motor, tak im to moc nefungovalo a nespĺňalo to čo treba. V podstate je na tom aj niečo pravdy, lebo keby tam dali silnejší motor, tak to mohlo v teréne iba zbytočne hrabať a nikde by sa to nedostalo(samozrejme keby to neriadil "citlivý" vodič) Bolo tam toho viac. A hlavne pri silnejšom motore by museli dať elektroniku, ktorá by to v teréne "krotila", no a to by bolo zasa predraženie toho auta... Však si to všimnite aj na Veste. Keď sú ideálne podmienky, tak výkon podaktorým nestačí a fakt by trebalo aspoň o polovicu viac. Ale ako poprší a je chladnejšie(hovorím o originál letných Pirelli), tak v zákrutách(a to dokonca hore kopcom) si idem rozbiť nos o volant, čo to tak elektronika krotí(a to pri 50 km/h). A na tej istej trase aj na horších gumách sedela Octavia 1,9 TDI 66 kW(bez ESP) ako prilepená, lebo mala vyššiu váhu(hlavne na predných kolesách). Čiže nie je to všetko len o čo najväčšom výkone. K tomu treba prispôsobiť aj váhu, nápravy, gumy, elektroniku,....

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

Napsal: sob kvě 16, 2020 20:30
od Vašátor
Ja teda nevím, ale taková dieselova Niva šlape mnohem lépe jak benzinova 1.7 a navíc jezdí s lepší spotřebou.

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

Napsal: ned kvě 17, 2020 07:02
od Dusan
Lenze dizel vaz nevyraba

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

Napsal: ned kvě 17, 2020 07:43
od JmJ
Proto se tam daval z pazouta. Kazdopadne ale 1.5 sdi delal i vaz, ale do nivi to myslim neslo.

Soveti dycky napisou, ze to co maji ted jen vlastne idealni, jen nedej boze aby se melo neco vyvijet ci menit, premyslet a investovat.

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

Napsal: ned kvě 17, 2020 08:22
od Křečík Barbuška
Proc menit neco co funguje v zajetych kolejich? By jste chteli porad nejake inovace a neklid.

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

Napsal: ned kvě 17, 2020 09:10
od Cory
Myslim, ze by to stalo vela uz len po papierovej stranke. Rozne skusky, testy, papierovacky, merania emisii a to nevravim, ze by slo o uplne nove oznacenie motora, minimalne uz len kvoli vani. Prevodovky pasuje na 3 sroby zo 4. Musel by sa menit kos prevodovky. Spojka je pre Nivu nevyhovujuca, je strasne mala. Cely agregat by sa musel posunut cca o 3-5cm vpred. Dalo by sa to vyriesit prirubou medzi motor a prevodovku. Ale zas dlhsi hriadel z prevodovky. A potom by nepasovalo uchytenie predneho diferaku (sice teraz je uz chyteny na napravnici nie?) Termostat by sa musel preniest inde. Kompletne by sa musela zmenit elektroinstalacia v motorovom priestore.

Ono to nie je az take jednoduche, o tom nieco viem, ked sme s gerom davali do 044 motor 112 :) Vsetko sa da, ale co ekonomicka stranka?

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

Napsal: ned kvě 17, 2020 19:02
od FOMA
Kdyby to bylo tak snadný tam šupnout "jiný" motor, nejspíš by tam už byl 8) Ale asi sotva bude někdo do tak "staré rable", která je v podstatě na na konci životnosti výrobního cyklu něco vyvíjet :? To je přece předem nerentabilní myšlenka. I když věřím, že spousta fandů a snílků si tam živě představuje 2.0 TDi a jiné sprosté věci :rolleyes:

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

Napsal: ned kvě 17, 2020 19:14
od sickwokmove
preco by preboha niekto pri zmysloch daval do osobneho auta motor z traktoru? :?: :?: :?: :rolleyes:

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

Napsal: ned kvě 17, 2020 19:18
od Cory
Ja som teda 2,0 TDi v traktoroch nevidel :)

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

Napsal: ned kvě 17, 2020 19:27
od sickwokmove
Cory píše:Ja som teda 2,0 TDi v traktoroch nevidel :)

Prepacte, je to moje typicke podpichovanie ked pride na temu benzin - nafta. :oops:

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

Napsal: stř kvě 20, 2020 19:28
od Dusan
Riaditeľ programu Lada B / C, Alexej Likhachev, hovoril o hlavných prioritách a smeroch rozvoja automobilových projektov spoločnosti AvtoVAZ as. Prednáška bola uverejnená na kanáli Tolk TV YouTube na Štátnej univerzite v Togliatti.

Jeden z prezentačných listov naznačuje, že v období od roku 2020 do roku 2022 plánuje spoločnosť AvtoVAZ uviesť na trh 5 nových modelov a držať 2 facelifts. Možno je to Lada 4x4 NG , Vesta FL a Largus FL , Granta FL .

V rokoch 2023 až 2026 plánuje spoločnosť AvtoVAZ uviesť na trh 5 nových modelov a 5 modelov facelift.

AvtoVAZ plánuje do roku 2026
Podrobnejšie si pripomeňte, ktoré modely AvtoVAZ uvedú už skôr .

Krátke a stredné perspektívy :

ďalšia aktualizácia radu automobilov;
zlepšenie komfortu a dizajnu interiéru;
Lada Connect a pokročilé multimediálne systémy;
automatická prevodovka;
Pohonná jednotka LNG (CNG).
V spolupráci s alianciou plánuje Renault-Nissan-Mitsubishi Lada z dlhodobého hľadiska zaviesť :

technológia pohonu všetkých kolies;
Funkcia ADAS
pokročilé prepojené služby;
efektívne motory (spotreba / CO 2 ).

https://xn--80aal0a.xn--80asehdb/auto-n ... -goda.html

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

Napsal: pon kvě 25, 2020 09:54
od Dusan
Zeby konecne android v veste, viac ako 8“ tam nevojde?
https://xn--80aal0a.xn--80asehdb/auto-n ... savto.html

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

Napsal: pon kvě 25, 2020 13:49
od Georgius
osmička je maximum co se vejde bez vyčuhování, mně se ty 9palce nelíbí, prostě je to přilepený tablet. To že to takhle dělá spousta automobilek není omluva ;-)