Stránka 28 z 34

Re: 21011 by Feiky

Napsal: ned dub 21, 2013 17:33
od Feiky
Tak máme nové trysky (palivo 130, vzduch 180), zgenerálkovanou zadní nápravu, a dalších pár blbostí. Včera jsem se byl svézt, asi 4x mi upadlo táhlo plynu, které jsem dotahoval kleštěmi, protože jsem sebou nevzal 8mičku klíč:), pak jsem dojel do trabantklubu na starém Blansku a tam se to opravilo, povozil jsem se po celém Blansku a paráda, jede to skvěle, nemusím to vůbec točit, a žere to cca do 12ti l, což je paráda, ale nedrží volnoběh, a volnoběžné šrouby absolutně nereagují na nějáké seřizování a když jo, tak to chvíli jede a za chvíli je všechno zase úplně jinak (volnoběžné trysky mám 45 tj. pro motory 1500-1700). Svíčky po demontáži cihlové. Dnes jsem přenastavil předstih a lupnul jsem tam NGK, místo iridiových Brisků a jel se projet. To jsem ještě neviděl, lenošný to bylo jak cyp, v nízkých otáčkách to cukalo a teplota pořád před červeným polem. Svíčky jsem vrátil, výkon se zlepšil, cukání taky, ale na volnoběh se třepe a kašle, nebo chcípá. Četl jsem tady na fóru, že by to mohlo být ostrou vačkou, mám 272, ale nemám stavitelné rozvodové kolo, nevím jaké je vačka kvality, a nevím jestli je to opravdu 272. Jinak takto je to pro běžný provoz úplně naprd, člověk aby se bál zastavit.
Plány jsou tedy takové: předstih hodím na 5-7 stupňů, lupnu tam origo vačku a test. Pokud to nebude lepší, vím, že vačkou to asi nebude. Zkusím tedy namontovat sériový karburátor s origo vačkou, a origo předstihem, pokud to bude ok, dám ostrou vačku a uvidíme co se bude dít:) Má někdo ještě jiný nápad?

Re: 21011 by Feiky

Napsal: čtv kvě 02, 2013 09:59
od Feiky
Takže zase pokrok:) Vačku jsem vytáhl a vše se tím vyřešilo:) Ostrá byla o 3 mm nižší a měla trochu jinde trn (chtělo by to minimálně časovací kolo), vracet ji tam nebudu. Cukání v nízkých otáčkách jsme vyladili s kamarádem na diagnostice (jeden kabel měl velký odpor, výměna svíček s odtrhem 0,8, na místo 0,5 a následné vyladění bohatosti směsi seřízením karburátorů). Teď už ani necukne, po seřízení mám najeto svých prvních 200km cca za 22L 100okt. benzínu, trumpetky jsou ledový, výfuk vřelý:) Má to nádherný zvukový projev a neuvěřitelný točivý moment. Ještě předělám ovládání karburátorů (zatím tam mám takový hrozný pant), dodám vzduchové filtry a pohraji si se zapojením těch přídavných budíků.... Jo a už mám zadní nárazník! :mrgreen:

Re: 21011 by Feiky

Napsal: čtv kvě 02, 2013 11:07
od mayo456
nechcel by som tie dva karby živiť :D

Re: 21011 by Feiky

Napsal: čtv kvě 02, 2013 11:26
od Luděk Musil
Slušné. L.
PS: pomohla Ti v něčem ta moje krabice s karburátory?

Re: 21011 by Feiky

Napsal: čtv kvě 02, 2013 12:37
od Feiky
Mayo: Není to tak zlý, za tu porci zábavy to stojí:) Luďku: Naštěstí jsem ji nemusel použít, každopádně to bylo záložní řešení, kdyby to nebylo tou vačkou. Dokonce i problémy se startováním se jí vyřešily. Pak se domluvíme kde bychom si je zase vyměnily. Děkuju ti:)

Re: 21011 by Feiky

Napsal: čtv kvě 02, 2013 12:42
od Luděk Musil
Oki ... není problém. L.

Re: 21011 by Feiky

Napsal: čtv kvě 02, 2013 22:15
od mayo456
verím že je to zábava dva karby sú dva karby.

Re: 21011 by Feiky

Napsal: pon kvě 13, 2013 19:21
od Feiky
Pár fotek z projížďky:)

Re: 21011 by Feiky

Napsal: pon kvě 13, 2013 19:22
od Feiky
2

Re: 21011 by Feiky

Napsal: pon kvě 13, 2013 19:29
od Feiky
A s dovolením Vám sem hodím ještě fotky svých dalších dvou projektů:)

Re: 21011 by Feiky

Napsal: pon kvě 13, 2013 19:34
od Marťas
Moc pěkný, ty máš prostě styl.

Re: 21011 by Feiky

Napsal: pon kvě 13, 2013 19:54
od Laďuša
Potvrzuji!

Re: 21011 by Feiky

Napsal: pon kvě 13, 2013 20:47
od mayo456
krása chlape máš štyl, máš talent, máš proste na to :)

Re: 21011 by Feiky

Napsal: pon kvě 13, 2013 22:30
od mceza
Líbí se mi, jak je to lehké, vkusné a stále "žiguli" :-)

Re: 21011 by Feiky

Napsal: úte kvě 14, 2013 10:47
od radek mb
Ale pořád to jen 01.... :evil4: ...................dělám si srandu, je parádní