Stránka 264 z 294

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: pát úno 15, 2019 14:39
od Luděk Musil
U mě Ok … já to v autě nemám.
Hlavně, aby to pomohlo Márovi.
A aby mu to při rozdělávání nespadlo do sacího potrubí :P . L.

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: pát úno 15, 2019 21:30
od Mara
Do toho reglu se poustet zatim nebudu, leda ten filtr paliva by to chtelo a nebo cerpadlo co tam patri. Pokud by to dal haprovalo, tak na to kouknu u motoru. Ted jsem na benal tahl asi 200km 1.1t vlek a jelo to. Jen na zaver cesty to bylo trochu horsi s tim cukanim.. Jeste horsi bylo hlidat kmitani vleku do stran, rychlost max 80 a ruce na volantu jak šutr :D chudaci kamionaci. Nalozene bylo rozlozenim vahy vic na predek a i tak to obcas brnklo na nervy :)

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: sob úno 16, 2019 22:14
od Mičun
Dneska sem se pustil do olejového čerpadla. Po sundání olejové vany, mě ale čekalo překvapení.
IMG_20190216_164955.jpg
Je možné, že je to vysrážená vlhkost po zimě? V garáži byla dost zima, venku teplo. Auto sem nastartoval cca na 10 min. a stopnul. Ve vypuštěném oleji známky vody nebyly. Na podzim žádné náznaky nebyly. Víčko na víku ventilů čisté a voda neubývala.
Víte, jaký je utahovací moment šroubů olejového čerpadla?

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: ned úno 17, 2019 11:39
od Mičun
Vypuštěný oil...
IMG_20190216_164946.jpg

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: ned bře 10, 2019 10:05
od Mara
Na te lancii ten benzin ted nejde vstrikovacem (centralnim, ičko, spi, single point inject). Nasel jsem v nem i ten regulator tlaku, ma membranu a pruzinu a propousteci plošku. Vycistil jsem palivovou cestu od cerpadla v nadrzi, filtr a po vytazeni privodu palivove hadicky do smesovace z ni po otoceni klicku plynule vytece palivo. Neni to nejak tryskem, ale vytece. Origo ma mit 1bar a mam tam z feldy o neco silnejsi a vzdy to na jine cerpadla nejak jelo.
Ted ale benzin do spalovani nedojde vubec. Vymenil jsem i samotny vstrikovac za jiny s celym tim prutokovym dilem, tak ucpane by to byt nemuselo. Napada me nejaka elektrika na rizeni vstrikovaci trysky, ale na ni nejake mensi hodnoty taky na multimetru litaly pri startovani. Ma to nejake relatko, co by mohlo odejit, nebo nejaky napad, co to muze delat? Na lpg to jede uplne, na benal vubec.

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: ned bře 10, 2019 15:17
od Vašátor
Palivové čerpadlo je spínané přes relé, relé je ovládané řídící jednotkou. Palivové čerpadlo funguje?

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: ned bře 10, 2019 17:19
od Mara
Rele k cerpadlu funguje, protoze cerpadlo po otoceni klicku zabzuci a i tu palivovou hadicku k směšovači jsem odpojil a nechal benzin tect do sklinky pri otoceni klicku. Dil směšovace s reg. tlaku a vstrikovaci triskou jsem zamenil i za nahradni s vsemi temi kanalky nad klapkou a porad stejne. Tak nevim, vetsinou stacilo resit cerpadlo a bylo hotovo (cerpadla jsem taky menil).

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: pon bře 11, 2019 21:15
od Vašátor
Navím jak přesně u tohoto vozidla. U většiny z těchto let je to řešené tak, že tam krom relé palivové pumpy a řídící jednotky už "nic" není. Po zapnutí klíčku řídící jednotka na moment aktivuje palivovou pumpu. Ta se dále rozjede až při startování a běhu motoru. Na trase pak už žádný jiný ventil není, vstřikovací tryska je ovládaná řídící jednotkou. Otázkou je, jak je tam udělané LPG, zda-li nezůstává chybou vypnutá vstřikovací tryska i po přepnutí na benzín.

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: pon bře 11, 2019 22:11
od Mara
Mam prepinac lpg na 3 polohy, mozna by i tam mohla vzniknout chyba po case pouzivani. Nebo jeste nekde vyhrabu 3. trysku a zkusim jestli neni problem v ni. Jinak je to jednoduchy system, tak odpovida popisu. Diky, kouknu na to az o vikendu.

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: sob bře 16, 2019 14:20
od Mara
Tak zas cucim jak tele. Na plyn jsem dojel lancou napul cesty k lpg cerpacce a dom musel pesky. Z Nivy se stal razem servisni vuz a s poslednim (onehda urcite funkcnim) vstrikovacem jsem dojel k Lanci. Vymenil jsem a zase nic, benzin se zpětkou vracel a do směšovače vubec nešel. Nezbylo nez se zeptat borce na fiaty a pres tel poradil vstrikovaci trysku natvrdo poťukat plnymi 12v. Vstrikovac se procvakal a obratem auto na benzin funguje jak ma. 2 vikendy tápání a jak malo staci, kdyz se vi co s tim. Jinak diky, uz vim kde je alespon ten tlakovy ventil a ze jde rozebrat.

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: stř dub 03, 2019 17:39
od MacGyver
Ahoj, jak je to s přihlášením veterána ze zahraničí (EU)? Jde mi o ekologickou daň. Domlouvám veteránskou testaci a dneska jsem byl na dovozové STK. Tam mi řekli, že stejně budu muset platit při registraci ekopoplatek 10 000,- to i přesto, že budu mít testaci. Povídal, že je to takto cca 2 roky zpět co to při dovozu zrušili (osvobození na základě testace pro auta z dovozu). Ekopoplatek jde tedy odpustit až při převodu auta, které bylo v čr předtím registrováno. Prý mám prověřit možnost, že by se auto nejprve přihlásilo na ZTP a poté by se využila testace. Můžete někdo potvrdit/vyvrátit/poradit?

Děkuji za info, zdravím Jarda

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: stř dub 03, 2019 19:06
od Vašátor
Na otázku neodpovim, ale co takhle vůz přihlásit rovnou jako veterána?

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: stř dub 03, 2019 20:00
od MacGyver
A není to škoda? Nejsou lepší klasické.

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: stř dub 03, 2019 20:09
od Vašátor
Tak záleží na tom, co to je za auto. U některých to je škoda větší, u jiných menší. Originální papíry jsou samozřejmě vždy výhodou, ovšem u dovozu mít originální doklady stejně nebudeš.

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: stř dub 03, 2019 20:32
od Laďuša
Zelený značky jsou na autě dycky hnusný.