![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Rosťova 2105ka
Moderátor: Moderátoři
v květnu jdu na stk tak jsem dneska kouknul na brzdy-vše ok-pakny jsem očistil a lehce osmirgloval ale dal mě co proto buben na straně řidiče-vůbec nechtěl dolů-tak jsem si zaklínoval auto zařadil za jedna zatáhl ručku a šlápl na to-nejdřív klesly otáčky potom sebou auto cuklo ozval se takový divný zvuk a bylo to....buben byl přirostlej k poloose-napište jakou užíváte metodu když vám to nejde dolů
Velmi podobnou. Jen s tím rozdílem, že nestojím na brzdě, ale zařadím za dva, vytočím motor a potom při vyšlápnuté spojce prudce zabrzdím. Buben se od poloosy oddělí díky setrvačnosti transmise.rosta píše:jakou užíváte metodu když vám to nejde dolů
Dělám to samé a od té doby jsem neměl problém. Bubny jdou pak sundat rukou.Pája píše:Hned při prvnim rozdělání sem styčný plochy namazal grafitkou a nikdy sem neměl problém.
převodka díly
no tak dneska mě volal pan Stránský že mám auto opravený-jak je psáno výše-převodku z 01 rozdělal, vyndal šnek s krátkou hřídelí a vsadil šnek z 05-vše pasuje-dokonce i kladka-01 má v ložisku jehly a 05 kuličky, ale jako celek jsou plně záměnné-volant vykazuje nepatrnou vůli ale jde lehce otáčet-prý až se to zaběhne že mám přijet a došteluje ji....dvě horní fotky-stará kladka-fotka dole-nový šnek a ložiska s gufery-origo avtovaz
ložiska se šnekem jsem dával nová protože jsem nevěděl v jakém stavu jsou v 05 převodce a gufera jsem dával nová protože stará tekla-nicméně po rozebrání 05 převodky bylo v háji jen ložisko na kladce-ložiska na šneku a samotný šnek to přežil bez úhony-oboje mám doma-koupil jsem je nové protože jsem věřil že to bude v háji komplet což nebylo-pouze kladka-nová stojí-600 kč-já dal kladku z 01- nový šnek s guferama a ložiskama a pouzdra stály 1240-jestli budeš mít v háji ložiska na šneku a šnek což pochybuju tak se ozvi-dohodnem se-jo a na rozebrání převodky jsou potřeba přípravky na vylisování ložisek a na stažení páky řízení což je prej pěkná pakárna.....