Napsal: stř pro 24, 2008 15:57
no vidis, to ja povazujem to tazne za kurvenie auta, vymena motora je pre mna prijatelnejsia...
proste je to o uhle pohladu
proste je to o uhle pohladu
pro Lada nadšence
https://forum.ladaklub.com/
Ano ano je to tak.Majo píše:proste je to o uhle pohladu
... a koho nekoupíme, toho zastřelíme.radek mb píše:A všichni.Je to jen otázka ceny.Pája píše: Koupit se dá všecko
Tak strieľanie do 16V hlavy by som chcel vidieť alebo majiteľaHurikán píše:... a koho nekoupíme, toho zastřelíme.radek mb píše:A všichni.Je to jen otázka ceny.Pája píše: Koupit se dá všecko
Môj uhol pohľadu: kúpim v priemere 2-3 nárazy zozadu ročne. Ťažné mám, budem chcieť aj na Priore a neplánujem ho skladaťMajo píše:to ja povazujem to tazne za kurvenie auta
Slovensko, čo ti poviem...Laďuša píše:Je-li třeba použít nářadí, tak může bejt.
Aha, prave som objavil dalsi uhol pohladu na frazu "Kto brzdi, prehrava"DJW píše:Môj uhol pohľadu: kúpim v priemere 2-3 nárazy zozadu ročne. Ťažné mám, budem chcieť aj na Priore a neplánujem ho skladať
http://www.lacnetazne.sk/pages.php?page=legislativaLaďuša píše:Uff, to u nás musí bejt sundaná jenom koule, která lze sejmout bez použití nářadí. Je-li třeba použít nářadí, tak může bejt.
Jsem toho jasným důklazem....kupte první auto se slušnými parametry a nemusíte nic vymejšlet...1,3 na Ladě mi na sérii jela hezky, ale byla to lenošná potvora stejně tak felicie...LADU zpátky hned, ale v sérii 21061 komplet v originále, nicméně dnes už nereálné...na rychlejší svezení cokoli co jde z 0-100km/h v sérii pod 10s, to s Ladou za normální spotřebu nejde...nevyplatí se to.Marek píše:Ososbně mám dojem, že 16V hlava je pro motory Lada k ničemu. Nikdo z vás, pánové, totiž nebude schopen takto upravený motor odladit, aby jel jak byste chtěli.
Pokud osadíte motor šestnáctiventilovou hlavou, budete se muset smířit s tím, že jej odsoudíte k práci ve vysokých a velmi vysokých otáčkách. Motory pro takové otáčky by určitě neměly mít dlouhý zdvih (takže motory 1500 a 1600 NEE) a motory s krátkým zdvihem s kubaturou 1200 a 1300 ccm jsou natolik málo výkonné a jejich potenciál toho moc navíc nenabízí, že se to absolutně nevyplatí.
I kdybyste osadili motor Lada hlavou se šestnácti ventily, čím byste takový motor chtěli krmit? I kdybyste ho krmili nějakým soutěžním karburátorem (nebo párem karburátorů), nikdy k tomu nebudete schopni odladit výfukové potrubí a zapalování. Bez brzdy ani omylem. Nehledě ke skutečnosti, že vás takový motor doslova sežere (spotřeba 30 - 60 litrů na 100 km je víc než jasným důkazem).
Navíc celá tato "přestavba" by vyšla na tak nekřesťanské prachy, že byste museli být milionáři.
A co to bude platné, když i po takových peripetiích vám kterékoli moderní auto s motorem v serii ujede, kdy si vzpomene...............? Nejen, že ten motor nikdy nebudete schopni vyladit tak, aby jel jak má, ale především nemáte na to tuhost karoserie, stabilitu podvozku, brzdy, rozchod kol, zavěšení přední nápravy a mnoho jiných maličkostí.
Spadněte na zem.
Ale nikomu to nechci rozmlouvat, jen teoretizuju.