Stránka 27 z 70

Napsal: stř pro 24, 2008 15:57
od Majo
no vidis, to ja povazujem to tazne za kurvenie auta, vymena motora je pre mna prijatelnejsia...

proste je to o uhle pohladu :wink:

Napsal: stř pro 24, 2008 16:16
od plavec
Majo píše:proste je to o uhle pohladu :wink:
Ano ano je to tak. :wink:

Napsal: ned pro 28, 2008 11:08
od Hurikán
radek mb píše:
Pája píše: Koupit se dá všecko
A všichni.Je to jen otázka ceny.
... a koho nekoupíme, toho zastřelíme. :P :mrgreen:

[ Komentář přidal: Laďuša: pá leden 02, 2009 17:41 ]
Tak teď trocha toho plevele z tématu 16V hlava

Napsal: ned pro 28, 2008 14:05
od Puhi
Hurikán píše:
radek mb píše:
Pája píše: Koupit se dá všecko
A všichni.Je to jen otázka ceny.
... a koho nekoupíme, toho zastřelíme. :P :mrgreen:
Tak strieľanie do 16V hlavy by som chcel vidieť :P alebo majiteľa :lol:

Napsal: pon pro 29, 2008 12:18
od DJW
Majo píše:to ja povazujem to tazne za kurvenie auta:wink:
Môj uhol pohľadu: kúpim v priemere 2-3 nárazy zozadu ročne. Ťažné mám, budem chcieť aj na Priore a neplánujem ho skladať :)

Napsal: pon pro 29, 2008 14:04
od OndrejGTi
Odnimatelne tazne zariadenie mozes mat na aute len vtedy, ak ho prave pouzivas... a pevne neviem ci sa este davaju. To len aby si nakoniec ty neplatil za to, ze do teba niekto tukne zozadu...
EDIT:
Motorové vozidlo kategórie M1
a N1, ktorého technická spôsobilosť� bude schválená počnúc
1. januárom 1998, musí ma� guľu spojovacieho zariadenia
odnímateľnú. Ak nie je zapojený príves, musí by� odnímateľná čas�ť
ť�až�ného zariadenia odňatá z vozidla alebo sklopená tak, aby
neprevyš�ovala vonkaj�í obrys vozidla.

Napsal: pon pro 29, 2008 14:44
od Laďuša
Uff, to u nás musí bejt sundaná jenom koule, která lze sejmout bez použití nářadí. Je-li třeba použít nářadí, tak může bejt.

Napsal: pon pro 29, 2008 14:47
od Puhi
Laďuša píše:Je-li třeba použít nářadí, tak může bejt.
Slovensko, čo ti poviem... :x

Napsal: pon pro 29, 2008 16:57
od Majo
DJW píše:Môj uhol pohľadu: kúpim v priemere 2-3 nárazy zozadu ročne. Ťažné mám, budem chcieť aj na Priore a neplánujem ho skladať :)
Aha, prave som objavil dalsi uhol pohladu na frazu "Kto brzdi, prehrava" :lol:

Napsal: úte pro 30, 2008 17:50
od OndrejGTi
Laďuša píše:Uff, to u nás musí bejt sundaná jenom koule, která lze sejmout bez použití nářadí. Je-li třeba použít nářadí, tak může bejt.
http://www.lacnetazne.sk/pages.php?page=legislativa
Zda sa, ze to mame rovnake :wink: Ale popravde ja som tazne pri ktorom treba pouzit naradie povazoval za nedemontovatelne...

Takze zhrnutie:

Su 3 druhy taznych zariadeni-
1. pevne
2. odnimatelne s naradim
3. odnimatelne rucne-s bajonetovym uchytenim.

Iba posledny typ musi byt odmontovany, ak sa prave nepouziva. A plati pre SK aj CZ.

Napsal: úte pro 30, 2008 22:55
od DJW
Ondrík, ja viem.
Ked som kúpil posledné auto, ešte cestou uz prepisu ma zozadu napriahol nejaký Schumacher a ten istý týždeň ešte jedna taká skúsenosť. Keby to bolo na novom aute.. :chain:
Pokiaľ niekto nechápe elementárne zásady jazdenia ako "bezpečná vzdialenosť" alebo "prispôsobiť jazdu stavu a povahe vozovky" (čo vtĺkajú všetkým dookola celú prvú hodinu v autoškole), žiaľ pre takých mám len 3 slová: tak mu treba.

Nejak sa posúvame od tej elektriky v Priore.. :)

Napsal: stř pro 31, 2008 18:52
od Miči
Marek píše:Ososbně mám dojem, že 16V hlava je pro motory Lada k ničemu. Nikdo z vás, pánové, totiž nebude schopen takto upravený motor odladit, aby jel jak byste chtěli.

Pokud osadíte motor šestnáctiventilovou hlavou, budete se muset smířit s tím, že jej odsoudíte k práci ve vysokých a velmi vysokých otáčkách. Motory pro takové otáčky by určitě neměly mít dlouhý zdvih (takže motory 1500 a 1600 NEE) a motory s krátkým zdvihem s kubaturou 1200 a 1300 ccm jsou natolik málo výkonné a jejich potenciál toho moc navíc nenabízí, že se to absolutně nevyplatí.

I kdybyste osadili motor Lada hlavou se šestnácti ventily, čím byste takový motor chtěli krmit? I kdybyste ho krmili nějakým soutěžním karburátorem (nebo párem karburátorů), nikdy k tomu nebudete schopni odladit výfukové potrubí a zapalování. Bez brzdy ani omylem. Nehledě ke skutečnosti, že vás takový motor doslova sežere (spotřeba 30 - 60 litrů na 100 km je víc než jasným důkazem).

Navíc celá tato "přestavba" by vyšla na tak nekřesťanské prachy, že byste museli být milionáři.

A co to bude platné, když i po takových peripetiích vám kterékoli moderní auto s motorem v serii ujede, kdy si vzpomene...............? Nejen, že ten motor nikdy nebudete schopni vyladit tak, aby jel jak má, ale především nemáte na to tuhost karoserie, stabilitu podvozku, brzdy, rozchod kol, zavěšení přední nápravy a mnoho jiných maličkostí.

Spadněte na zem.


Ale nikomu to nechci rozmlouvat, jen teoretizuju.
Jsem toho jasným důklazem....kupte první auto se slušnými parametry a nemusíte nic vymejšlet...1,3 na Ladě mi na sérii jela hezky, ale byla to lenošná potvora stejně tak felicie...LADU zpátky hned, ale v sérii 21061 komplet v originále, nicméně dnes už nereálné...na rychlejší svezení cokoli co jde z 0-100km/h v sérii pod 10s, to s Ladou za normální spotřebu nejde...nevyplatí se to.

Co třeba takovéto vozy?
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6755537 - lada úplně bez šance
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6873400 (65kw na 910kg Vmax170v TP)
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6818725
apod... finančně to nezruinuje a jede to....

Napsal: stř pro 31, 2008 18:57
od Jelen
Nejlepší z toho bude asi to Suzuki Baleno, to vypadá i hezky. Ta honda nevypadá nic moc, s těma rychlejma pruhama a 309ka je stará popelnice vyrovnajíc se tak nějaké 2107 1,5

Napsal: stř pro 31, 2008 19:09
od Tommel
Suzuki Baleno bude taky jedine bez poplatku 10 tisic :roll: 309ka popelnice, Honda CRX velmi rychla rakev :mrgreen:

Napsal: stř pro 31, 2008 19:19
od Miči
jo...já chtěl jen říct, že výměna auta je ten nejlepší tuning, když už chce někdo Ladu upravovat v takovém rozsahu...