Zajímavé zajímavosti
Moderátor: Moderátoři
- mceza
- Příspěvky: 2077
- Registrován: pon srp 13, 2012 20:41
- Bydliště: Mladá Boleslav/Kutná Hora/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajímavé zajímavosti
Obal skrinky ale vydrzel a obstal bez problemu. Co nevydrzelo, tak elektronika uvnitr. V clanku je pekne popsano jake jsou priciny a je ta celkem trefna kritika toho, ze na vyrobu zaznamoveho media pouzili to, co pouzili. Nevhodna kontrukce a elektronika, ktera v takove kvalite dnes neni ani v mobilnim telefonu.
Zahraniční vůz po dědovi ВАЗ-2101 (1981)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Re: Zajímavé zajímavosti
To Jacek - díky za objektivní pohled na tuto situaci. K tomu dodávám:
Za celé ty dva roky navíc v době vrcholu t.zv. "studené války" nepamatuji sestřelení stíhače ani na straně naší, ani na straně sousední NSR. Jedinou zvláštní událostí byl pád dvou amerických F86, které se dle oficiální zprávy spolu srazily v husté mlze a spadly do neobydlené oblasti (vojenského prostoru) u M Lázní. Že jim někdo "pomohl" ale nelze vyloučit, .
Když jsem potom po mnoha letech hovořil se známým - pilotem stihacího letounu, mohé mi objasnil. Že si občas mezi sebou s německými piloty dělali naschvály až tak dalece, že třeba změnili v Mnichově kód dálné za kód Plzně, aby své "kolegy"s druhé strany hranice zmátli. To se jim občas povedlo až tak, že náš letoun dovedli nad přistávací dráhu do Mnichova, kde musel z nedostatku paliva sám přistát. Častěji ale nalétávali těsně k hranici a občas ji i narušili. Pokud PVOS toto narušení zjistila, postupovala předepsaným způsobem - zvednutí hotovosti z nejbližšího letiště a sledováním narušitele. Došlo - li k dostižení "na dostřel" nad vlastním územím, pak po povolení k palbě vždy stíhající letoun vypálil několik varovných dávek (každý 5 - 10tý náboj býval světelný) z kulometu, ale tak , aby stíhaný stroj nezasáhl a dal tím "nepříteli" najevo, že až on bude tím pronásledovaným, že ho také nesestřelí. Nikdy si ale tyto "žertíky" nedovolili při vyhlášení bojové pohotovosti. Oběma stranám "normálních" pilotů tento stav dlouhá léta vyhovova a velení k tomu mlčky přihlíželol. V převážné většině tito lidé nešli k letectvu proto, aby zabíjeli.
Dnes je situace poněkud jiná v tom, že řízenou střelu nelze již po aktivaci odchýlit. Proto tvrdím, že ten turecký pilot i jeho velitelé byli "paka".
Za celé ty dva roky navíc v době vrcholu t.zv. "studené války" nepamatuji sestřelení stíhače ani na straně naší, ani na straně sousední NSR. Jedinou zvláštní událostí byl pád dvou amerických F86, které se dle oficiální zprávy spolu srazily v husté mlze a spadly do neobydlené oblasti (vojenského prostoru) u M Lázní. Že jim někdo "pomohl" ale nelze vyloučit, .
Když jsem potom po mnoha letech hovořil se známým - pilotem stihacího letounu, mohé mi objasnil. Že si občas mezi sebou s německými piloty dělali naschvály až tak dalece, že třeba změnili v Mnichově kód dálné za kód Plzně, aby své "kolegy"s druhé strany hranice zmátli. To se jim občas povedlo až tak, že náš letoun dovedli nad přistávací dráhu do Mnichova, kde musel z nedostatku paliva sám přistát. Častěji ale nalétávali těsně k hranici a občas ji i narušili. Pokud PVOS toto narušení zjistila, postupovala předepsaným způsobem - zvednutí hotovosti z nejbližšího letiště a sledováním narušitele. Došlo - li k dostižení "na dostřel" nad vlastním územím, pak po povolení k palbě vždy stíhající letoun vypálil několik varovných dávek (každý 5 - 10tý náboj býval světelný) z kulometu, ale tak , aby stíhaný stroj nezasáhl a dal tím "nepříteli" najevo, že až on bude tím pronásledovaným, že ho také nesestřelí. Nikdy si ale tyto "žertíky" nedovolili při vyhlášení bojové pohotovosti. Oběma stranám "normálních" pilotů tento stav dlouhá léta vyhovova a velení k tomu mlčky přihlíželol. V převážné většině tito lidé nešli k letectvu proto, aby zabíjeli.
Dnes je situace poněkud jiná v tom, že řízenou střelu nelze již po aktivaci odchýlit. Proto tvrdím, že ten turecký pilot i jeho velitelé byli "paka".
- Laďuša
- Příspěvky: 12136
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajímavé zajímavosti
Nad Merklínem, což jsou jihozápadní Čechy nedaleko Klatov, došlo k sestřelu americký stíhačky. Od těch dob se podstatně zmenšil počet provokací, kdy cizí letadla schvalně narušovala naše prostory. To ale bylo už někdy v 50. letech.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever
►Stodolní II◄
Estonian-czech crazy night
Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno
Tři sestry <|||> Ladagang
°Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás 
Chatka 12 forever



Osa Klatovy-Plzeň-Brno


Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?


Re: Zajímavé zajímavosti
Proto také píšu, že LOKÁLNĚ. Jinými slovy nemuseli jsme tu v té době řešit to, co Turecko a okolí nyní. Proto jakýkoliv komentář od kohokoli z jakékoli hlásky ve středu Evropy není asi moc relevantní.jacek píše:Inu, je vidět, žes to nezažil... A "lokálně" vzato, obojí bylo jen o vlásek od globální jaderné války.Jimmi píše:Berlínská i kubánská krize byly, čistě lokálně vzato, docela houby proti tomu, co se dneska děje východně od Turecka...
Ale máš pravdu, že se ve světě opravdu dějí hrozivé věci, bohužel nejen východně od Turecka. Jsou mnohem rizikovější místa. J.
A i když jsem sloužil u PVO a setkával se také s profesionály v oboru, tohle je přeci jen něco jiného.
A globálně by nám to už v té době bylo jedno

Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Re: Zajímavé zajímavosti
Nad Vranovem prej v roce 1987 honil vrtulník nejmenované verze nějaký ufouny 

- Crocodile
- Příspěvky: 3538
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajímavé zajímavosti
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy Lada
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy Lada
- radek mb
- Příspěvky: 5191
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajímavé zajímavosti
To neprojde 

EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Re: Zajímavé zajímavosti
A to tam má jako nějakou uzávěrku v diferáku že se mu netočí jen volné kolo ale i to druhé nebo jak to dělají? 

®; Člen LKCS
Re: Zajímavé zajímavosti
Auta vypadají, jako funglovky. To předváděli Sověti???
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...

Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...



Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Re: Zajímavé zajímavosti
madari robia podobne sou(aj vystupuju za jazdy a podobne) a vzdy so zavarenymi diferakmi
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Crocodile
- Příspěvky: 3538
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajímavé zajímavosti
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy Lada
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy Lada
Re: Zajímavé zajímavosti
Zajímavé "odvázané" setkání posádek společného letu Sojuz § Apollo s Leonidem Iljičem...
https://www.youtube.com/watch?v=CqJrKTWlkUw



https://www.youtube.com/watch?v=CqJrKTWlkUw
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...

Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...



Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Re: Zajímavé zajímavosti
Tvl. dovedeš si představit něco podobného políbit.........?????
A ta žoviálnost je děsivá.
Jinak tady byl ještě ve formě; o pár let později ho vždycky postavili k pultíku, on něco ztěžka odrecitoval, pak ho zase odnesli.
Ale video je to cenné.

A ta žoviálnost je děsivá.
Jinak tady byl ještě ve formě; o pár let později ho vždycky postavili k pultíku, on něco ztěžka odrecitoval, pak ho zase odnesli.
Ale video je to cenné.
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Re: Zajímavé zajímavosti
klasicke chovani rusa, emoce a zadny respekt k druhemu. stejne snadno jako dokazi vyjadrit pozitivni emoce k druhemu (polibky, placani po zadech), tak snadno a nevybirave prenesou i negativni pocity a druheho člověka nakopou a okradou. zalezi na aktualni nalade.
3xVAZ 2103
s Ladou na vecne casy!
s Ladou na vecne casy!
Re: Zajímavé zajímavosti



Video je svědectvím doby. Pro nás, co jsme ji žili bez možnosti výběru, je zajímavé tím, že takhle jsme Brežněva nikdy nesměli vidět. Vždy jen jako zachmuřeného vůdce zemí socialistického tábora...inu na lid musí být přísnost, aby snad nedostal hloupé nápady.
Ale to nám tehdy tak cenzurou filtrovali naši vlastní mocipáni, stejně jako to dělají znovu dnes. J.
P.S.: Kdyby uha stejně hloupě a jednostranně napsal o kterémkoli jiném národě, ozval bych se taky. Nenechme se účelově oblbovat a mysleme vlastními hlavami. Informací je dost.
