Napsal: ned říj 31, 2010 22:21
Veď práve to. Chcem vedieť, či sa oplatí dávať celkovo aditíva do auta.
Jo. akorát pak je tu druhý pohled, který žije třeba z čisticích účinků a tím lepší funkce palivové soustavy. Nakonec ale stejně narazí na otázku návratnosti, kterou prostě nemám z čeho spočítat.Laďuša píše:Osobně bych se přiklonil na stranu, že to je spíš navíc. Zkušenosti s tim teda fakt nemam, ale když si uvědomim, co ty motory jsou schopný vydržet, tak se zamejšlim nad tim, jestli to tu cenu má. A vychází mě, že nemá. Ale moje úvahy nejsou nijak vědecky podložený.
Tak to je na jasnou výměnu víčka, protože se do něj dal červotoč, tedy vlastně plastotoč.Jany_RS píše:na vicku rozdelovaca mam dva male dierky.Maju tam byt?
co????Jasně že tam mají být. Je to chorošo.
To neřeš. A vůbec. Neživíš, tak nepřepínej.Jany_RS píše:co????Jasně že tam mají být. Je to chorošo.
A ony ti ty dírky nějak vadí?Jany_RS píše:na vicku rozdelovaca mam dva male dierky.Maju tam byt?
ne len mi bolo cudne ze skodovka ich nema,a jazdi normalne a ked som mal raz derave vicko na skodovke tak to ani startovat nechcelo,(asi unik iskry )jacek píše:A ony ti ty dírky nějak vadí?Jany_RS píše:na vicku rozdelovaca mam dva male dierky.Maju tam byt?
Do té doby, než se to víčko zevnitř orosí. V roce 1997, když byly na moravě povodně, tak jsme byli se známým na chalupě na Čeladné. Po 3 dnech stání, on škodovku nenastartoval, ale já žigula jo. Mu to chytlo až potom, co jsem víčko dali vysušit.Jany_RS píše:ne len mi bolo cudne ze skodovka ich nema,a jazdi normalne
Ono asi taky záleží na tom, kde ty dírky jsou.Jany_RS píše:ked som mal raz derave vicko na skodovke tak to ani startovat nechcelo
Jiskra ti neuteče nějakou netěsností. Jiskra není myš. Jiskra je mladá, silná a statečná, vytrvale poznává a brání svou vlast. Jiskra mluví pravdu. Jiskra je zvídavá. Jiskra ráda cvičí, zpívá, kreslí a hraje si. Jiskra je pracovitá a pomáhá rodičům. Jiskra chce být pionýrem. Taková by ti třeba uteklaJany_RS píše:(asi unik iskry )
ano, na 1.7, nie na 1.3Jany_RS píše:.a inac tento karburator je asi najlepsi do starej rady,že http://autodilykrc.cz/esh...adf9b4f220555bf keby som ho mal
vyber pružinu z "ufa" (čo tlačí na membránu) Ja tak jazdím už nejaký časJany_RS píše:...jak to je ked chcem aby sa mi otvarala druha komora skôr,pridat pruzinu pod membranu,abo de??na ozone?
Z knizky upravy-vyber pružinu z "ufa" (čo tlačí na membránu)
pridat pruzinu pod membranu???pre rychly nastup komory druheho stupna vymente pruzinu nad membranou v podtlakove komore a pridajte pruzinu pod membranu,tim sa urychli otvorenie druhej komory ihned po plnem soslapnuti plynoveho pedalu po mechanickom odblokovani skrtiacej klapky: