Stránka 27 z 294

Napsal: ned říj 31, 2010 22:21
od Marek89
Veď práve to. Chcem vedieť, či sa oplatí dávať celkovo aditíva do auta.

Napsal: ned říj 31, 2010 22:27
od Laďuša
Osobně bych se přiklonil na stranu, že to je spíš navíc. Zkušenosti s tim teda fakt nemam, ale když si uvědomim, co ty motory jsou schopný vydržet, tak se zamejšlim nad tim, jestli to tu cenu má. A vychází mě, že nemá. Ale moje úvahy nejsou nijak vědecky podložený.

Napsal: ned říj 31, 2010 22:44
od MartasBrno
Laďuša píše:Osobně bych se přiklonil na stranu, že to je spíš navíc. Zkušenosti s tim teda fakt nemam, ale když si uvědomim, co ty motory jsou schopný vydržet, tak se zamejšlim nad tim, jestli to tu cenu má. A vychází mě, že nemá. Ale moje úvahy nejsou nijak vědecky podložený.
Jo. akorát pak je tu druhý pohled, který žije třeba z čisticích účinků a tím lepší funkce palivové soustavy. Nakonec ale stejně narazí na otázku návratnosti, kterou prostě nemám z čeho spočítat.
Ředí se to 1 k 1000, je toho půl litru a stojí to dvě kila, s poštou řekněme tři. Každej litr paliva to zdraží o 0,6Kč. otázka je, jestli to ušetří na spotřebě stejnou sumu. je to pár procent, tak by to mohlo vyjít šul - nul.

To jsem pomohl co? :lol:

Napsal: ned říj 31, 2010 23:14
od Marek89
cena by bola nižšia ako na nete, totiž jeden obchoďak s takými vecami vie dať všetko za veľkoobchodné ceny.

Napsal: pát lis 05, 2010 20:50
od Jany_RS
na vicku rozdelovaca mam dva male dierky.Maju tam byt?

Napsal: pát lis 05, 2010 21:56
od Hurikán
Jany_RS píše:na vicku rozdelovaca mam dva male dierky.Maju tam byt?
Tak to je na jasnou výměnu víčka, protože se do něj dal červotoč, tedy vlastně plastotoč. :lol: :lol: :lol:



Jasně že tam mají být. Je to chorošo. ;)

Napsal: pát lis 05, 2010 22:21
od Jany_RS
Jasně že tam mají být. Je to chorošo. ;)
co????

Napsal: pát lis 05, 2010 22:37
od MartasBrno
Jany_RS píše:
Jasně že tam mají být. Je to chorošo. ;)
co????
To neřeš. A vůbec. Neživíš, tak nepřepínej. :D

Napsal: ned lis 07, 2010 19:24
od vintera
no, viděl jsem dírky zalepené izolepou (pečlivý motorista bránil v přístupu prachu), a jak se víčko uvnitř rosilo, bylo vždycky po ježdění. Víčko jsem mu vyměnil kvůli zbytku lepidla, ale za měsíc byl zpátky, že jsem mu zapoměl ty dírky zalepit. :lol:

Napsal: pon lis 08, 2010 14:49
od jacek
:roll:
Jany_RS píše:na vicku rozdelovaca mam dva male dierky.Maju tam byt?
A ony ti ty dírky nějak vadí?

Napsal: úte lis 09, 2010 17:10
od Jany_RS
jacek píše::roll:
Jany_RS píše:na vicku rozdelovaca mam dva male dierky.Maju tam byt?
A ony ti ty dírky nějak vadí?
ne len mi bolo cudne ze skodovka ich nema,a jazdi normalne a ked som mal raz derave vicko na skodovke tak to ani startovat nechcelo,(asi unik iskry :( )

...a inac tento karburator je asi najlepsi do starej rady,že http://autodilykrc.cz/eshop/detail/karb ... 4f220555bf :( keby som ho mal :( :(

...jak to je ked chcem aby sa mi otvarala druha komora skôr,pridat pruzinu pod membranu,abo de??na ozone?

Napsal: úte lis 09, 2010 17:39
od Ivo
Jany_RS píše:ne len mi bolo cudne ze skodovka ich nema,a jazdi normalne
Do té doby, než se to víčko zevnitř orosí. V roce 1997, když byly na moravě povodně, tak jsme byli se známým na chalupě na Čeladné. Po 3 dnech stání, on škodovku nenastartoval, ale já žigula jo. Mu to chytlo až potom, co jsem víčko dali vysušit.
Jany_RS píše:ked som mal raz derave vicko na skodovke tak to ani startovat nechcelo
Ono asi taky záleží na tom, kde ty dírky jsou.

Napsal: úte lis 09, 2010 17:47
od MartasBrno
Jany_RS píše:(asi unik iskry :( )
Jiskra ti neuteče nějakou netěsností. Jiskra není myš. Jiskra je mladá, silná a statečná, vytrvale poznává a brání svou vlast. Jiskra mluví pravdu. Jiskra je zvídavá. Jiskra ráda cvičí, zpívá, kreslí a hraje si. Jiskra je pracovitá a pomáhá rodičům. Jiskra chce být pionýrem. Taková by ti třeba utekla :wink:
Jiskra se maximálně svede tou vlhkostí na kostru, čímž se využije jinde než na svíci a díky tomu motor nechytne. Proto je celé víčko rozdělovače potřeba čistit a sušit. Ideál je, toto v autě vůbec nemít.

Napsal: úte lis 09, 2010 18:14
od Puhi
Jany_RS píše:.a inac tento karburator je asi najlepsi do starej rady,že http://autodilykrc.cz/esh...adf9b4f220555bf :( keby som ho mal :( :(
ano, na 1.7, nie na 1.3
Jany_RS píše:...jak to je ked chcem aby sa mi otvarala druha komora skôr,pridat pruzinu pod membranu,abo de??na ozone?
vyber pružinu z "ufa" (čo tlačí na membránu) Ja tak jazdím už nejaký čas

Napsal: úte lis 09, 2010 18:59
od Jany_RS
vyber pružinu z "ufa" (čo tlačí na membránu)
Z knizky upravy-
pre rychly nastup komory druheho stupna vymente pruzinu nad membranou v podtlakove komore a pridajte pruzinu pod membranu,tim sa urychli otvorenie druhej komory ihned po plnem soslapnuti plynoveho pedalu po mechanickom odblokovani skrtiacej klapky:
pridat pruzinu pod membranu???

...a este k dlzke sania,co si myslite bude mat nejaky vyznam ked sa predlzi saci trakt-na sacie potrubie sa nasadia o dva podlozky viac s tesnenim