Stránka 27 z 82

Napsal: sob črc 31, 2010 13:40
od Štěpán
peet2101 píše:No když se tu řeší ty díry, tak na co jsou tři díry vedle držáku motoru na levé straně bloku??
Drží úchyt, kterej zase drží rozvodovku na přední nápravě na NIVĚ.

Napsal: sob črc 31, 2010 13:43
od peet2101
Štěpán Getsko píše:
peet2101 píše:No když se tu řeší ty díry, tak na co jsou tři díry vedle držáku motoru na levé straně bloku??
Drží úchyt, kterej zase drží rozvodovku na přední nápravě na NIVĚ.
Zajímavé, že s tím přišli už u 01... :shock:

Napsal: sob črc 31, 2010 18:05
od ger007
vzdy som si myslel ze je to neaky pozostatok taliana

Napsal: sob črc 31, 2010 22:12
od Marťas
Třeba je to pozůztatek Taliána použitý až na Nivě :)

:!: :!: :!:

Napsal: ned srp 01, 2010 21:33
od ger007
hoši problem,
nerozumiem tomu, tym motorom nejde pretocit, ani na rychlosti ked zaradim stvorku a tlacim auto, ide smykom a ani klukou (ohly sme ju) ako to riesit, pri skladanie spodku som nic nezanedbal, vsetky sroby som dotahoval na motment, olej tam este neni ale sak vsetko som mazal ked som to skladal a vyfukoval kompresorom, aby tam nebol neaky bordel, fakt neviem, :cry:

Napsal: ned srp 01, 2010 22:07
od Ivo
Podle mě by to mohly být těsné šály na klice, nebo ojnicích. Máš správný rozměr? Nebo si to při skládání nějak blbě sedlo.

Napsal: ned srp 01, 2010 22:09
od ger007
saly dodaval ten co to vybrusoval, malo by to by prvy vybrus aj hlavne aj ojnicne (0,25), slo to zlozit v pohode, ked som zalozil len samotnu kluku slo s nou hybat tak musel si vivinut vecsiu silu ale slo to

Napsal: ned srp 01, 2010 22:24
od Ivo
Že s tím nepůjde otočit jedním prstem je jasné, ale aby s tím nešlo otočit vůbec, to je nějaká blbost. Když jsi celý motor poskládal, šlo s ním otočit aspoň kousek, nebo vůbec se nehnul?

Napsal: pon srp 02, 2010 07:01
od peet2101
A ty si s tím nezkoušel točit ještě na ponku, hned po složení?? Řekl bych že se tam něco kříží... a ještě mě tet napadla taková blbost, nemuže to držet nějaké příslušenství motoru??

Napsal: pon srp 02, 2010 15:55
od ger007
samotna kluka sla otocit ked tam este neboli piesty, tez nie moc lahko ale sla ale jak som pripojil ojnice tak ani ked som dotahoval zotrvak sa to nepohlo ani o kkt, ale hovoril som si ze jak to tam nalozim ze ked pohnem autom ze sa to pootoci, co je teda doporucovane ??
vybrat rozborka ?

Napsal: pon srp 02, 2010 22:13
od vintera
Pokud se klika sama točila a s písty již nikoli, nebylo rozumné předpokládat, že se to samo spraví, Jinak mne napadá jedině rozvody, opravoval jsem takový auto po "GO" motoru. Byly úplně špatně rozvody a vetntily se opřely o písty a nešlo s tím hnout.

Napsal: úte srp 03, 2010 06:49
od Patrac
vintera píše: a vetntily se opřely o písty a nešlo s tím hnout.
jeden z možných problémů..
jinak samozřejmně teda nevím ale já když jsem motor poskládal tak jsem s klikou ( i s pístama) otočil normálně šlo to trošku ztuha ale bez svíček to nemělo kompresi a nebylo co řešit.

Napsal: úte srp 03, 2010 08:00
od Lada Rider
Obrázek

Napsal: úte srp 03, 2010 12:57
od vintera
tak vyndej svíčky, motor se musí teda točit. Vzpomínám si, při montáži motoru do vozu jednou zapadl (?) šroub mezi věnec setrvačníku a obal, ale nebyla to lada. Dostal se mezi zuby věnce a starter, motor se zašprajcoval taky.

Napsal: úte srp 03, 2010 15:38
od ger007
ved to je len holy blok nema ani hlavu

volaco musi byt zle, ked nemam lidi na to aby som ten motor zase dostal von, a nemam ani zdvihak, je to v picach som v koncoch