Stránka 27 z 124

Napsal: úte lis 02, 2010 13:57
od zelvotron
No ona fabka už má snad nějakou tu inteligentní ručičku teploměru, která se záměrně moc nehýbe i když teplota jo, aby zbytečně neplašila šoféra. Nejlepší varianta je junior 1,4.

Napsal: úte lis 02, 2010 14:05
od Patrac
ale o tom to i je. řešíte tu Fábii ve čtyřech lidech po dálnici.. Je spousta lidí jako můj otec či máti která nejela se svým autem za celý život po dálnici, a nejdál kam jela obecně bylo 25km po okreskách od brna... 90% cesty sama. na co by jí byl 2L motor s turbodmychadlama a já nevím co.. Já osobně bych si HTP nekoupil prostě to není moje gusto TSi je úplně o něčem jiným ale obecně mi to při jízdě do Chorvatska přišlo hodně tvrdé ( podvozek) ale to je asi tak trochu trend doby. Prostě kdo chce ať si to koupí i za ty love. je to přeci věc volby.. Taky Vám tu nikdo nepředhazuje že jste si koupili třeba novou Ladu a že jsou to vyhozené love protože jiná firma tu prodává to stejný za poloviční cenu.. Otec nikdy neměl jiné auto naž škodovku a nikdy by si asi nic jiného nekoupil. Já pořád uvažuju nad novou Ladou. Jsou to vyhozené peníze??? ano svým stylem jsou. psal jsem to tu už jednou píšu to znova celá debata o ničem 90% debaty shrnu jednou větou škoda je fuj jedině Lada...

Napsal: úte lis 02, 2010 14:46
od zelvotron
Jestli to zbytečně nehrotíš :? Auto jsou dycky vyhozený prachy.

Napsal: úte lis 02, 2010 14:48
od Patrac
zelvotron píše:Jestli to zbytečně nehrotíš :? Auto jsou dycky vyhozený prachy.
špatně řečeno
Nové auto = nejhorší investice :wink:

Napsal: úte lis 02, 2010 16:44
od Cooper
Proč upřímnou soustrast s SDI?

1. Ojetiny jsou i o 20-30 tisíc levnější než verze s turbem.
2. Ze 85% kilometrů co najedu jsou vzdálenosti mimo město.
3. Životnost motoru je naprosto ukázková. Kamarád má SDI s najetými 240 tisíci kilometry a zatím na něm pouze mění olej a 2x měnil rozvody. Co víc po motoru sakra chcete?
4. Co se výkonu týče, mě to prostě stačí. Radši se vzdám výkonu a budu jezdit za 4 litry na 100 km, navíc s tím, že motor prakticky přežije kastli, pokud mu dám aspoň ten blbý olej. Navíc se podívejte na cesty, kolik na nich jezdí Fábii např zrovna s Haťapkou.....Kamarád co má SDI mi říkal "Dá se s tím jet klidně v kuse 160tkou, to pak sice žere 7 litrů, ale nesmí Tě nic zpomalit. Jak to někdo udělá, dlouho to trvá než to rozkuláš". No....ale jde to....

Já už jsem rozhodnutý, koupím si nudné, moderní auto, se slabých rachtadlem pod kapotou, s obrovskou životností, nízkou spotřebou a projedu doufám aspoň polovinu Evropy.

Zase další kamarád má stařičkou Ford Fiestu MKII. 1,6 D. Dostal jí zadarmo od rodičů. Jezdí s ní do školy do Ostravy, takže študák. Motor má najeto 475 tisíc, vstřiky má původní, žere mu to 4 litry. Celé to má výkon tuším 42 kW. Takže....čím nižší výkon, tím víc motor vydrží ;-)........Kupte si co chcete, ale já chcu najezdit co nejvíc kilometrů....

Howh! :-)

Napsal: úte lis 02, 2010 17:50
od Ivo
Cooper píše:navíc s tím, že motor prakticky přežije kastli
Však proto sis koupil žigula ne? :lol:

Napsal: úte lis 02, 2010 18:24
od Štěpán
¨For Cooper: Počkej ještě chvilku. Tak 2 roky :wink: Na trhu bude lepší autíčko, než fooobie. :D

Napsal: úte lis 02, 2010 18:38
od Cooper
Štěpán píše:¨For Cooper: Počkej ještě chvilku. Tak 2 roky Na trhu bude lepší autíčko, než fooobie.
To nejde :-( Počkat.....Tobě jsem to na srazu říkal.....proč chcu naftové auto ;-)

Napsal: úte lis 02, 2010 18:40
od Cory
Cooper píše:proč chcu naftové auto ;-)
Budes dojit naftove lokomotivy? :lol:

Napsal: úte lis 02, 2010 18:42
od Štěpán
To já si něco matně pamatuju. :roll:

Jen jsem chtěl ti říct, že za 2 roky začnou vyrábět trochu jinnou škodovku a že to bude lepší volba, než fábie. :wink:

Napsal: úte lis 02, 2010 18:45
od zelvotron
Kdybych někde čóroval naftu, tak bych to určitě nevykládal někde po netu ještě se svojí fotkou v avataru :lol:

Jinak já neříkám, že je sdi špatný, naopak jsem zastánce atmosférickýho plnění, ale někdy ty koníci špatný nejsou ;)
Štěpán píše:Jen jsem chtěl ti říct, že za 2 roky začnou vyrábět trochu jinnou škodovku a že to bude lepší volba, než fábie. :wink:
Aha, já myslel, že si má počkat na Grantu :-D

Napsal: úte lis 02, 2010 18:49
od Cooper
Dva roky je dlouhá doba ;-) a než bude na trhu ta novinka k máni ojetá tak to máš 8 let :-)

Napsal: stř lis 03, 2010 06:57
od Teepee
Cooper píše:Zase další kamarád má stařičkou Ford Fiestu MKII. 1,6 D. Dostal jí zadarmo od rodičů. Jezdí s ní do školy do Ostravy, takže študák. Motor má najeto 475 tisíc, vstřiky má původní, žere mu to 4 litry. Celé to má výkon tuším 42 kW. Takže....čím nižší výkon, tím víc motor vydrží ;-)........Kupte si co chcete, ale já chcu najezdit co nejvíc kilometrů.... Howh! :-)
No když si vzpomenu jak pod tlakem koroze ubývalo ze Sierry, tak tu Fiestu živě vidím... :wink: :dontknow:

Napsal: stř lis 03, 2010 08:31
od JmJ
No, jestli je 240 000 hodne na SDI, tak co potom 390 000 km na TDI? ;-) Osobne bych to coopre byt tebou videl spis na Oktacku I s TDI motorem. Pokud to nekdo systematicky nekurvil, tak s tim najedes take hafol km a jeste to i pojede :-)

Napsal: stř lis 03, 2010 08:32
od Marek
Já si na rozdíl od Pátrače tak úplně nemyslím, že nové auto jsou vyhozené peníze. Nene, to už myslím tak úplně neplatí.

Je potřeba, a to uznávám, vzít v úvahu fakt, že nová auta jsou předražená v samém principu byznysu. Ale to je jediné.....

Co mi bude platné, že si za super peníze koupím tři roky starou Octavii TDi, když po čase zjistím, že deklarovaných 124.000 km na tachometru je ve skutečnosti 384.000 km a začne se mi na milé zánovní Octavii srát všechno, na co se jen podívám? Kotouče, desky, čepy, tlumiče, ložiska, tu a tam nějaká jiná drobnost......... Není to víc investic než koupě nového auta? Na nové auto mám záruku, nemusí mě nic trápit, mám garantovaný původ, stav a ujeté kilometry, ............. Koupě nového auta má mnoho výhod a já bych si osobně myslel, že v mnoha ohledech je to pro mou kapsu ekonomičtější.






Štěpán píše:za 2 roky začnou vyrábět trochu jinnou škodovku a že to bude lepší volba, než fábie. :wink:
To je možné. Jenže než se tento vůz dostane do kategorie ojetin, kterou si bude moci študák pořídit, Cooper už bude mít dvě děti, víš? :wink:






To Cooper:
Fabii SDi Ti naprosto schvaluju. Psali jsme si spolu několik SZ na toto téma a myslím, že vše podstatné víš. Kdovíjak to nejede - to si nebudeme nalhávat. Jejích 126 Nm a 47 kW jí dává dynamiku srovnatelnou asi s Ladou 2105. To ale pro mnohé uživatele může být dostačující.
Obecně pro SaugDiesel motory (tedy atmosférické, nepřeplňované) platí, že jim déle trvá, než se rozkolébají. Ale jakmile se rozjedou, jedou slušně a úsporně.
Motory SDi mají nespornou výhodu v tom, že jsou to motory s rotačním čerpadlem. Žádné Pumpe-Düse, Common-Rail a jiné výdobytky moderní doby. Motory nenáročné na kvalitu nafty, jedou spolehlivě na řepku, z hlediska oleje jim stačí Mogul Felicia zas sedmdesát korun, rozvody mají dlouhý servisní interval (u posledních typů motorů SDi dokonce 150.000 km), takže myslím, že pro studenta ideální volba. Z hlediska motoru určitě budeš spokojený.