Fábie.
Moderátor: Moderátoři
- Patrac
- Příspěvky: 3740
- Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
- Bydliště: Brno - King field
- Kontaktovat uživatele:
ale o tom to i je. řešíte tu Fábii ve čtyřech lidech po dálnici.. Je spousta lidí jako můj otec či máti která nejela se svým autem za celý život po dálnici, a nejdál kam jela obecně bylo 25km po okreskách od brna... 90% cesty sama. na co by jí byl 2L motor s turbodmychadlama a já nevím co.. Já osobně bych si HTP nekoupil prostě to není moje gusto TSi je úplně o něčem jiným ale obecně mi to při jízdě do Chorvatska přišlo hodně tvrdé ( podvozek) ale to je asi tak trochu trend doby. Prostě kdo chce ať si to koupí i za ty love. je to přeci věc volby.. Taky Vám tu nikdo nepředhazuje že jste si koupili třeba novou Ladu a že jsou to vyhozené love protože jiná firma tu prodává to stejný za poloviční cenu.. Otec nikdy neměl jiné auto naž škodovku a nikdy by si asi nic jiného nekoupil. Já pořád uvažuju nad novou Ladou. Jsou to vyhozené peníze??? ano svým stylem jsou. psal jsem to tu už jednou píšu to znova celá debata o ničem 90% debaty shrnu jednou větou škoda je fuj jedině Lada...
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Proč upřímnou soustrast s SDI?
1. Ojetiny jsou i o 20-30 tisíc levnější než verze s turbem.
2. Ze 85% kilometrů co najedu jsou vzdálenosti mimo město.
3. Životnost motoru je naprosto ukázková. Kamarád má SDI s najetými 240 tisíci kilometry a zatím na něm pouze mění olej a 2x měnil rozvody. Co víc po motoru sakra chcete?
4. Co se výkonu týče, mě to prostě stačí. Radši se vzdám výkonu a budu jezdit za 4 litry na 100 km, navíc s tím, že motor prakticky přežije kastli, pokud mu dám aspoň ten blbý olej. Navíc se podívejte na cesty, kolik na nich jezdí Fábii např zrovna s Haťapkou.....Kamarád co má SDI mi říkal "Dá se s tím jet klidně v kuse 160tkou, to pak sice žere 7 litrů, ale nesmí Tě nic zpomalit. Jak to někdo udělá, dlouho to trvá než to rozkuláš". No....ale jde to....
Já už jsem rozhodnutý, koupím si nudné, moderní auto, se slabých rachtadlem pod kapotou, s obrovskou životností, nízkou spotřebou a projedu doufám aspoň polovinu Evropy.
Zase další kamarád má stařičkou Ford Fiestu MKII. 1,6 D. Dostal jí zadarmo od rodičů. Jezdí s ní do školy do Ostravy, takže študák. Motor má najeto 475 tisíc, vstřiky má původní, žere mu to 4 litry. Celé to má výkon tuším 42 kW. Takže....čím nižší výkon, tím víc motor vydrží ........Kupte si co chcete, ale já chcu najezdit co nejvíc kilometrů....
Howh!
1. Ojetiny jsou i o 20-30 tisíc levnější než verze s turbem.
2. Ze 85% kilometrů co najedu jsou vzdálenosti mimo město.
3. Životnost motoru je naprosto ukázková. Kamarád má SDI s najetými 240 tisíci kilometry a zatím na něm pouze mění olej a 2x měnil rozvody. Co víc po motoru sakra chcete?
4. Co se výkonu týče, mě to prostě stačí. Radši se vzdám výkonu a budu jezdit za 4 litry na 100 km, navíc s tím, že motor prakticky přežije kastli, pokud mu dám aspoň ten blbý olej. Navíc se podívejte na cesty, kolik na nich jezdí Fábii např zrovna s Haťapkou.....Kamarád co má SDI mi říkal "Dá se s tím jet klidně v kuse 160tkou, to pak sice žere 7 litrů, ale nesmí Tě nic zpomalit. Jak to někdo udělá, dlouho to trvá než to rozkuláš". No....ale jde to....
Já už jsem rozhodnutý, koupím si nudné, moderní auto, se slabých rachtadlem pod kapotou, s obrovskou životností, nízkou spotřebou a projedu doufám aspoň polovinu Evropy.
Zase další kamarád má stařičkou Ford Fiestu MKII. 1,6 D. Dostal jí zadarmo od rodičů. Jezdí s ní do školy do Ostravy, takže študák. Motor má najeto 475 tisíc, vstřiky má původní, žere mu to 4 litry. Celé to má výkon tuším 42 kW. Takže....čím nižší výkon, tím víc motor vydrží ........Kupte si co chcete, ale já chcu najezdit co nejvíc kilometrů....
Howh!
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
Však proto sis koupil žigula ne?Cooper píše:navíc s tím, že motor prakticky přežije kastli
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
To nejde Počkat.....Tobě jsem to na srazu říkal.....proč chcu naftové autoŠtěpán píše:¨For Cooper: Počkej ještě chvilku. Tak 2 roky Na trhu bude lepší autíčko, než fooobie.
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
Kdybych někde čóroval naftu, tak bych to určitě nevykládal někde po netu ještě se svojí fotkou v avataru
Jinak já neříkám, že je sdi špatný, naopak jsem zastánce atmosférickýho plnění, ale někdy ty koníci špatný nejsou
Jinak já neříkám, že je sdi špatný, naopak jsem zastánce atmosférickýho plnění, ale někdy ty koníci špatný nejsou
Aha, já myslel, že si má počkat na GrantuŠtěpán píše:Jen jsem chtěl ti říct, že za 2 roky začnou vyrábět trochu jinnou škodovku a že to bude lepší volba, než fábie.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Dva roky je dlouhá doba a než bude na trhu ta novinka k máni ojetá tak to máš 8 let
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
- Teepee
- Příspěvky: 4306
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
No když si vzpomenu jak pod tlakem koroze ubývalo ze Sierry, tak tu Fiestu živě vidím...Cooper píše:Zase další kamarád má stařičkou Ford Fiestu MKII. 1,6 D. Dostal jí zadarmo od rodičů. Jezdí s ní do školy do Ostravy, takže študák. Motor má najeto 475 tisíc, vstřiky má původní, žere mu to 4 litry. Celé to má výkon tuším 42 kW. Takže....čím nižší výkon, tím víc motor vydrží ........Kupte si co chcete, ale já chcu najezdit co nejvíc kilometrů.... Howh!
Bílý LADA a okřídlená spol.
Já si na rozdíl od Pátrače tak úplně nemyslím, že nové auto jsou vyhozené peníze. Nene, to už myslím tak úplně neplatí.
Je potřeba, a to uznávám, vzít v úvahu fakt, že nová auta jsou předražená v samém principu byznysu. Ale to je jediné.....
Co mi bude platné, že si za super peníze koupím tři roky starou Octavii TDi, když po čase zjistím, že deklarovaných 124.000 km na tachometru je ve skutečnosti 384.000 km a začne se mi na milé zánovní Octavii srát všechno, na co se jen podívám? Kotouče, desky, čepy, tlumiče, ložiska, tu a tam nějaká jiná drobnost......... Není to víc investic než koupě nového auta? Na nové auto mám záruku, nemusí mě nic trápit, mám garantovaný původ, stav a ujeté kilometry, ............. Koupě nového auta má mnoho výhod a já bych si osobně myslel, že v mnoha ohledech je to pro mou kapsu ekonomičtější.
To Cooper:
Fabii SDi Ti naprosto schvaluju. Psali jsme si spolu několik SZ na toto téma a myslím, že vše podstatné víš. Kdovíjak to nejede - to si nebudeme nalhávat. Jejích 126 Nm a 47 kW jí dává dynamiku srovnatelnou asi s Ladou 2105. To ale pro mnohé uživatele může být dostačující.
Obecně pro SaugDiesel motory (tedy atmosférické, nepřeplňované) platí, že jim déle trvá, než se rozkolébají. Ale jakmile se rozjedou, jedou slušně a úsporně.
Motory SDi mají nespornou výhodu v tom, že jsou to motory s rotačním čerpadlem. Žádné Pumpe-Düse, Common-Rail a jiné výdobytky moderní doby. Motory nenáročné na kvalitu nafty, jedou spolehlivě na řepku, z hlediska oleje jim stačí Mogul Felicia zas sedmdesát korun, rozvody mají dlouhý servisní interval (u posledních typů motorů SDi dokonce 150.000 km), takže myslím, že pro studenta ideální volba. Z hlediska motoru určitě budeš spokojený.
Je potřeba, a to uznávám, vzít v úvahu fakt, že nová auta jsou předražená v samém principu byznysu. Ale to je jediné.....
Co mi bude platné, že si za super peníze koupím tři roky starou Octavii TDi, když po čase zjistím, že deklarovaných 124.000 km na tachometru je ve skutečnosti 384.000 km a začne se mi na milé zánovní Octavii srát všechno, na co se jen podívám? Kotouče, desky, čepy, tlumiče, ložiska, tu a tam nějaká jiná drobnost......... Není to víc investic než koupě nového auta? Na nové auto mám záruku, nemusí mě nic trápit, mám garantovaný původ, stav a ujeté kilometry, ............. Koupě nového auta má mnoho výhod a já bych si osobně myslel, že v mnoha ohledech je to pro mou kapsu ekonomičtější.
To je možné. Jenže než se tento vůz dostane do kategorie ojetin, kterou si bude moci študák pořídit, Cooper už bude mít dvě děti, víš?Štěpán píše:za 2 roky začnou vyrábět trochu jinnou škodovku a že to bude lepší volba, než fábie.
To Cooper:
Fabii SDi Ti naprosto schvaluju. Psali jsme si spolu několik SZ na toto téma a myslím, že vše podstatné víš. Kdovíjak to nejede - to si nebudeme nalhávat. Jejích 126 Nm a 47 kW jí dává dynamiku srovnatelnou asi s Ladou 2105. To ale pro mnohé uživatele může být dostačující.
Obecně pro SaugDiesel motory (tedy atmosférické, nepřeplňované) platí, že jim déle trvá, než se rozkolébají. Ale jakmile se rozjedou, jedou slušně a úsporně.
Motory SDi mají nespornou výhodu v tom, že jsou to motory s rotačním čerpadlem. Žádné Pumpe-Düse, Common-Rail a jiné výdobytky moderní doby. Motory nenáročné na kvalitu nafty, jedou spolehlivě na řepku, z hlediska oleje jim stačí Mogul Felicia zas sedmdesát korun, rozvody mají dlouhý servisní interval (u posledních typů motorů SDi dokonce 150.000 km), takže myslím, že pro studenta ideální volba. Z hlediska motoru určitě budeš spokojený.
Naposledy upravil(a) Marek dne stř lis 03, 2010 08:45, celkem upraveno 2 x.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)