Cory: No cococo, kde má člověk pořád brát ty díly. Tommel už šel montovat a doufam, že mi do Bíliny na sraz doveze tu přístrojovku. Akorát nevim, jak dojede bez ní v autě...
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Tommel - tady jsem nějak pochopil, že rozebíráš Prioru. Tak bych měl zájem o takovou prkotinku - ty dvířka na brýle ve stropě. Něco bych chtěl udělat, ale kdyby to nevyšlo, tak by byla dobrá rezerva....
Ono by se asi našlo víc drobností, ale teď mne nic jiného nenapadá.
Ach jo, nikdo nenapíše jaká je to škoda, proč to rozdělavat když je to dobré auto, hned každej chce z toho nějaké věci . Tady je pravej důvod proč sem to měl rozebrané:
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Tu rozdvojku sem pravě nechtěl, zaprve je tam malo mista na to a za druhe ta original zasuvka je tak nizka, že z toho většina nabiječek vypadava, tak aby mě vypadavala ta rozdvojka to fakt nechci . Sedačky musí pryč, jinak ten tunel bohužel nedostanu ven
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Rusové se s těmi zásuvkami rozhodli blbnout Staré byly tak hluboké, že tam některé typy konektorů nešly (v 2101 mám nabíječku mobilu s prodlouženým středovým kontaktem M3 šroubem ), do Priory jsem zas musel na jednom konektoru středový kontakt ubrousit - to tam nedrželo vůbec.....