Stránka 27 z 34

Re: 21011 by Feiky

Napsal: ned bře 03, 2013 20:13
od balu
Na webry se žádná vracečka dávat nemusí a pod velkým tlakem tam benzin také nemusí ji stačí fatet http://www.racing-tuning-shop.cz/Detail ... 565/146969 tati napumpuje komory až je komora plna tak ji jehla uzavře a pumpa ucítí tlak a sníží nebo se úplně vypne podobny systém pumpy se dával do škoda 1203

Re: 21011 by Feiky

Napsal: ned bře 03, 2013 22:20
od Feiky
Co říkáte na tuhle? Je za dobrý peníze a tlak vyhovující:) http://www.skodateam.cz/Palivova_pumpa_ ... p?idz=1532

Re: 21011 by Feiky

Napsal: ned bře 03, 2013 23:00
od Veteranista
Škodováci ji používají, stížnosti jsem neslyšel, Facet dělá skutečně dobré pumpy

Re: 21011 by Feiky

Napsal: ned bře 03, 2013 23:23
od MartasBrno
Ujisti se, jaké tlaky a průtoky potřebuješ, než něco koupíš...

Re: 21011 by Feiky

Napsal: ned bře 03, 2013 23:24
od Feiky
Ok tu Facetku tam dám. A skutečně mi podle Davese vycházejí trysky i vzdušníky mnohem větších průměrů. Zítra mu zkusím zavolat a udělal bych u něho objednávku. On se celkově stará o dodávání dílů ke klasickým sportovním vozům a myslím, že tomu i rozumí. Kupoval jsem u něho i repasní sadu, kde je úplně vše a za 1500,- což si myslím, že je na takto staré a celkem ojedinělé karburátory zázrak vůbec sehnat. Co jsem se koukal trysky se u něho dají nakoupit téměř jakýkoliv průměr zde:

http://www.skodateam.cz/Solex_trubice__ ... op?kid=509

A tady postup základního seřízení a repase:

http://www.rmcarburetors.net/addhe_rebuilding%20v2.htm

Re: 21011 by Feiky

Napsal: pon bře 04, 2013 09:15
od cackler
Zkus zavolat tady tomu pánovi: http://karburatory.sweb.cz/
Tyhle karburátory byly i v BMW, tak to zkusit přes ně...

Re: 21011 by Feiky

Napsal: sob bře 09, 2013 08:47
od Feiky
Tak:) Zase jsem trochu pokročil. Volal jsem s Davesem a hodně mi pomohl, má zkušenosti s klasickými sportovními motory opravdu veliké. Pokud někdo bude někdy něco podobného dělat, doporučuji mu zavolat.
1. trysky můžeš do solexe dát přesně podle výpočtu od weberu:), dnes to budu řešit
2. pumpa Facet s průtokem 90l hodina, max 3,5bar. sama se reguluje
3. nutně potřebuji silnější startér, ten z 1300 už dodělává
4. musím dodělat saharu, pořád ne a ne ji nacpat před chladič (ano bude tlačná)
5. akumulátor dám pro jistotu asi zpět dopředu, ale na druhou stranu (nádrž, el.pumpa a aku.
asi není dobrý nápad mít pohromadě v kufru)
6. už mám hotovou rampu na světla (dnes namontuji) :)
7. příští týden bych chtěl dát do výroby tlakové hadice pro chladič oleje, plus navrtat vanu,
navařit matici a namontovat čidlo teploty
8. konečně namontovat odložený plynokapalinový podvozek

A moc dalších věcí:)

Re: 21011 by Feiky

Napsal: sob bře 09, 2013 08:56
od Cory
Saharu riesim aj ja, ta original je velka ako prasa apotrebujem dvojremenicu kvoli servu. Nové klasiky so vstrekovanim MPi maju taku ploskatejsiu a myslim ze by sa pred chladic v pohode zmestila, mozno aj dve. Dali by sa pouzit aj sahary z Nivy (tusim len z novej) ale tie su zasa velke co sa tyka priemeru a muselo by sa rezat celo.

Re: 21011 by Feiky

Napsal: ned bře 10, 2013 19:48
od Feiky
Tak pánové, dnes mi došel dopis z Anglie z RMcarburetors. Pro můj motor je základní výpočet trysek palivo 130, vzduch 180. Podotýkám, že tam bylo napsané: nejdůležitější je zachovat poměr palivo x a vzduch x+50 (moje nynější trysky jsou 125 palivo, 145 vzduch). Problém tím snad bude vyřešen:) Mám radost a tak sem dám jedno foto pro noční lety:)

Re: 21011 by Feiky

Napsal: ned bře 10, 2013 23:23
od mayo456
daj fotku zpredu

Re: 21011 by Feiky

Napsal: úte bře 19, 2013 11:34
od MartasBrno
Zajímavé.

Re: 21011 by Feiky

Napsal: stř bře 20, 2013 20:48
od Feiky

Re: 21011 by Feiky

Napsal: stř bře 20, 2013 21:01
od Kopr
Kua ten chlap má styl :wink:

Re: 21011 by Feiky

Napsal: čtv bře 21, 2013 10:22
od Panthymaeus (Honza)
Bude video? :)

Krásné :shock:

Re: 21011 by Feiky

Napsal: čtv bře 21, 2013 14:14
od ger007
paraaaaaaaaaada !