Stránka 26 z 31

Napsal: ned kvě 23, 2010 21:07
od Jakub Metelka
Vidím to na svisláky :) bude to nejpravdepodobnější možnost :|
Zítra to zkusím promáznout a uvidíme :wink:

Napsal: ned kvě 23, 2010 21:50
od Maysner
me vrzou novy silentbloky v ramenech. jina cesta nebyla. daval jsem novy ramena. po "zahrati" se rozvrzou jeste vic. co uz :lol:

Napsal: pon kvě 24, 2010 15:33
od MartasBrno
mayo456 píše:mne to tiez vrzga na pravej strane ale iba ked mam vytoceny volant najcastejsie dolava a prudko sa pohnem. inak je to vsetko krasne ticho a na krajnom riadiacom cape je zla prachovka tak si myslim ze to je kôli nemu. Uz som kupil mooga takze vymenim, zvisle su original s mazacim otvorom tie premazem a musi to byt ok :)
Tak toto mi něco připomíná. Já mám totéž na modrém, při plném rejdu se rozvrže něco z pravé strany, jen nerozliším svislé čepy nebo pomocný čep řízení. Celé řízení i svisláky nají dodělané mazničky, řízení jsem dokola oběhnul s tekalemitkou a je to stejné. jen na ty svisláky se jaksi zatím nedostalo :oops: , resp. na horní. Spodní jsem udělal.

To co tady, Kubo, píšeš s vrzáním při propérování, mám na zeleném stejně a z řízení to není, svádím to na silentbloky ramen, ale nemůžu potvrdit. Su zvědavej jak ti to dopadne, kde bude chyba. Na obou autech mám všude nepoškozené manžety, ale stejně nemám jistotu, jestli to něco zaručuje. Řízení na modrém jde trochu ztuha, na zeleném lehce. Oboje jsou bez (mě) citelných vůlí.
jo, ještě jeden datail, Když jsem zeleného propérovával v garáži za předek, tak to vrání bylo slabé a když jsem zabral vzadu na kouli, tak bylo silnější. Jenže šlo opět ze předu :roll: .

Napsal: pon kvě 24, 2010 15:52
od Saša
Vržou většinou spodní čepy . Jestli mají vůli se dí zjistit pouze za předpokladu že auto zvednete za spodní rameno (blízko čepu) . Uchopíte vespod kolo v místě kde normálně stojí na zemi a skusíte s ním zalomcovat (k sobě a od sebe) . Pokud je vadný kolo bude mít vůli .
Pokud auto stojí normálně na kolech tak vada (i vážná) spodního čepu nelze zjistit . Na kontrolu horního čepu stačí kolem (za vršek) škubnout k sobě (auto v normální pozici) .

Napsal: pon kvě 24, 2010 16:48
od dandy
Nečítal som to celé, možno to tu už je. Ak to za mokra - dažďa prestane vŕzgať tak sú to silentbloky a čapom nič nie je. A skúsil by som Hurikánovu metódu, len bacha na prsty :P

Napsal: pon kvě 24, 2010 21:38
od Jakub Metelka
Všem Vám děkuji za rady kolegové :wink:

Příčina je ve svislých čepech :) .Dneska jsem je celé dopoledne promazával rozhybával a zlepšení je již poznat :wink: .Vyměnit se budou muset ,ale aspon ,aby se me to podarilo trochu oddálit :) .

Napsal: pát kvě 28, 2010 21:08
od Jakub Metelka
Oprava brzd konečně dnes dokončena :).Rozhýbat prasátka a hlavně osadit nové prachovky 8) .Tomu původnímu se už prachovky nedalo ani říkat :D .Čepy vržou již jen minimálně :wink: .
Ještě bych rád o víkendu osadil konečně madarsky výfuk a jsem plne spokojen 8)

Napsal: pát kvě 28, 2010 22:13
od MartasBrno
Jakube, ty svisláky to byly vrchní, nebo spodní? pro zajímavost...

Napsal: pát kvě 28, 2010 22:17
od Jakub Metelka
MartasBrno, vrchni :wink: .Po promazani a rozhýbaní se to zlepsilo mazaci procedůru opakuji pravidelne :wink:

Napsal: pát kvě 28, 2010 22:38
od MartasBrno
Musím to taky obejít, ale fakt nevím, minulej majitel to mazal jak o život, maznice jsou všude a i tak se to nakonec začalo ozývat. No, oběhnu to, po zkoušce možná...

Napsal: sob kvě 29, 2010 08:15
od Jakub Metelka
Dneska po týdnu dávání dohromady bych chtěl provézt zkušební jizdu neco kolem 70km.Uvidíme jak se to bude chovat myslím tim opravené brzdy a ten čep.Pri včerejší zkoušce vrznul jen jednou pak uz ne.Prekvapilo me ,ze kdyz bylo auto na zemi tak též bez vrznutí 8) .

Je paradoxem ,ze to auto jezdilo i přes zoufalý stav predních prasátek tak dobre :) .Pred opravou to porad pribrždovalo.Levé celkem jeste ušlo ,ale prava strana nejevila znamky zivota :) .Propláchnutí WD a rozhýbání je problém odstranen.Rovnou jsem dal i nové prachovky ,ale to uz jsem tady říkal :) .

Napsal: sob kvě 29, 2010 08:44
od Puhi
MartasBrno, pokiaľ nemáš veterána, tie čapy vyhoď. :wink: Na moogy som počul len chválu, ja som sa síce k moogom nedostal, ale mastersporty mi zatiaľ slúžia tiež výborne :) ruský sa mi rozvŕzal po necelých 1000 km, takže...

Napsal: sob kvě 29, 2010 08:53
od Sid
A naša 2102ka jazdila so zúfalými brzdami dobre. Akurát tie naše boli úplne pridreté, zahrdzavené, plné blata a zodraté obloženie, Ale skrátka to išlo. Prasatá sa už nepodarilo ani pohnúť. Museli byť vymenené. Inak dobré, ale nastriekaj tie kapoty.

Napsal: sob kvě 29, 2010 13:34
od Jakub Metelka
Sid, kapoty stříkat nebudu :) .Mě se to auto líbí v této variantě a měnit ji nechci :wink: .

Napsal: sob kvě 29, 2010 17:04
od MartasBrno
No, někdo už tady k těm kapotám řekl, že to vypadá jako omyl, nebo tak něco. Mě to nepřišlo jako omyl, ale poprvé když jsem auto v Jedovnici viděl, mne to upoutalo, a ten kontrast je zajímavý. Zkrátka - vypadá to jinak než obvykle. A není to hnusný, rozbitý, děravý, nebo jakkoliv sprzněný či zanedbaný. Prostě lesklej lak jinýho odstínu. Oproti tomu v jakým stavu (soudě podle fotek z fora) to k Jakubovi přišlo... Jediný co jsem moc nevzal byly ty čirý zadní lampy, jsem zvyklý na klasiku...
Puhi, přední náprava mi čeká na repasi a že bych tam dával neznámé rusy - s tím nepočítám.