Stránka 26 z 191
Napsal: pon bře 23, 2009 20:59
od Puhi
Koko Loko píše:"pýcha otců, rakev jejich synů"
Takže zigul01 dávaj bacha pri ničení diabla aby ťa nakoniec fakt tá nová 01 neprežila
všetko je možné no
Napsal: pon bře 23, 2009 21:29
od Kewint
no tak tedy také gratuluji,ale když říkáš "neprznit" tak to snad myslíš vážně,u tebe člověk nikdy neví..
jednou to jde do laku,podruhé tam jde 1700 potřetí to bude tunig pak zase veterán
Napsal: pon bře 23, 2009 21:49
od zigul01
Kewint píše:no tak tedy také gratuluji,ale když říkáš "neprznit" tak to snad myslíš vážně,u tebe člověk nikdy neví..
jednou to jde do laku,podruhé tam jde 1700 potřetí to bude tunig pak zase veterán
ale tak kdyz byli problemy cece
penize hlavne cas a tak ale tak aspoon ted necham tuhle 01 jak je akorat dam alu kola a mozna sundam ty zaluzie s okna zadniho a bude to takovej nadupanej veeteran poladim jeste motor mam tu karbec z 16k tak tam dam
Napsal: pon bře 23, 2009 21:53
od Majo2103
akurát,že karburátor zo 16cky a z 15cky je rovnaký
Napsal: pon bře 23, 2009 22:14
od Jelen
Majo2103, neni. Mají rozdílná čísla. Karburátor ze 16ky má číslo 2106-xxxxxxxxxxx a z 15ky má číslo 2103-xxxxxxxxxx
Napsal: pon bře 23, 2009 22:16
od Majo2103
Jelen, ale v podstate sú rovnaké....
Napsal: pon bře 23, 2009 22:18
od Jelen
Majo2103, 16kovej má snad větší difuzor. To je jako kdybys řek, že jsou stejný 12kový a 15kový. Na pohled z venku jo, zevnitř ne
to že mají jiné číslo svědčí o tom, že maj rozdílnou nějakou hodnotu.
Napsal: pon bře 23, 2009 22:21
od Majo2103
OK...tak nie sú celkom rovnaké....ale myslím,že keď tresneš na 15cku 16ckovy karbec,veľký rozdiel to nebude....možno v spotrebe...
[ Komentář přidal: Jelen: po březen 23, 2009 22:27 ]
to jo, rozdíl asi moc nepoznáš
Napsal: pon bře 23, 2009 22:28
od Laďuša
Jelene, čísla sice mají jiný, že budou v něčom rozdílný je teda nasnadě, ale rozhodně to neni karb na 15ku a karb na 16ku, oba jsou prostě na ty vyšší zdvihy.
I jsou karby 2103-1107010 a 2103-1107010-01, oba jsou na 15ku a přesto se v něčom musí lišit. A pochybuju, že 16ka s nima pojede hůř. Od prosince 1976 se montuje na 2103 sériově karburátor 2106-1107010. Asi to souvisí se zavedením VAZu 2106, kdy vymysleli eště lepší karb 2106, pochybuju ovšem, že by se tim 15ka stala ňákou výkonější.
Napsal: pon bře 23, 2009 22:34
od zigul01
no ppojede o neco lip
Napsal: pon bře 23, 2009 22:35
od Puhi
No ja som tiež na oboch 15kach nemal 2103 karb
V Nataši bol ozon 2107 a dalej neviem a v Tamare 2106...
Napsal: úte bře 24, 2009 05:46
od peet2101
zigul01 píše:ale tak kdyz byli problemy cece penize hlavne cas
A tos čekal že ta 1.7 tam skočí sama hned a zadarmo??
Napsal: úte bře 24, 2009 07:10
od zigul01
peet2101 píše:A tos čekal že ta 1.7 tam skočí sama hned a zadarmo??
no vis co tata dostal zadarmo kombika ale totalni srot a motor je doobrej a taky jezdi dobre ale ten zigul stoji u strejdy asi cca 200km ood nas a nebyl cas tam jeste zajet pro nej
Napsal: úte bře 24, 2009 18:13
od jakke
No tak uvidíme jak dlouho ti vydrží
Napsal: stř bře 25, 2009 18:43
od hobit
zigul01: Mladej, posílám ti k tomu: zadní blatníky, přední čelo, přední lyžiny zvedáků na podlahu, přední díl vejfuku, hlavu s ventilama zabroušenýma+vačku, nový komplet rozvody, písty, kroužky, alternátor, světla, blinkry, rozdělovač, veškerý ložiska, obložení spojky, pár těsnění pod vanu a pod hlavu pod víko a mnoho jiných nových i starších věcí které už na 04 nebudu potřebovat. K našemu Ivanovi se chovej slušně