Stránka 26 z 191

Napsal: pon bře 23, 2009 20:59
od Puhi
Koko Loko píše:"pýcha otců, rakev jejich synů"
Takže zigul01 dávaj bacha pri ničení diabla aby ťa nakoniec fakt tá nová 01 neprežila :wink: :mrgreen: všetko je možné no :roll: :P

Napsal: pon bře 23, 2009 21:29
od Kewint
no tak tedy také gratuluji,ale když říkáš "neprznit" tak to snad myslíš vážně,u tebe člověk nikdy neví.. :roll: :roll: jednou to jde do laku,podruhé tam jde 1700 potřetí to bude tunig pak zase veterán :lol:

Napsal: pon bře 23, 2009 21:49
od zigul01
Kewint píše:no tak tedy také gratuluji,ale když říkáš "neprznit" tak to snad myslíš vážně,u tebe člověk nikdy neví.. :roll: :roll: jednou to jde do laku,podruhé tam jde 1700 potřetí to bude tunig pak zase veterán :lol:
ale tak kdyz byli problemy cece :D penize hlavne cas a tak ale tak aspoon ted necham tuhle 01 jak je akorat dam alu kola a mozna sundam ty zaluzie s okna zadniho a bude to takovej nadupanej veeteran poladim jeste motor mam tu karbec z 16k tak tam dam

Napsal: pon bře 23, 2009 21:53
od Majo2103
akurát,že karburátor zo 16cky a z 15cky je rovnaký

Napsal: pon bře 23, 2009 22:14
od Jelen
Majo2103, neni. Mají rozdílná čísla. Karburátor ze 16ky má číslo 2106-xxxxxxxxxxx a z 15ky má číslo 2103-xxxxxxxxxx

Napsal: pon bře 23, 2009 22:16
od Majo2103
Jelen, ale v podstate sú rovnaké....

Napsal: pon bře 23, 2009 22:18
od Jelen
Majo2103, 16kovej má snad větší difuzor. To je jako kdybys řek, že jsou stejný 12kový a 15kový. Na pohled z venku jo, zevnitř ne ;) to že mají jiné číslo svědčí o tom, že maj rozdílnou nějakou hodnotu.

Napsal: pon bře 23, 2009 22:21
od Majo2103
OK...tak nie sú celkom rovnaké....ale myslím,že keď tresneš na 15cku 16ckovy karbec,veľký rozdiel to nebude....možno v spotrebe...

[ Komentář přidal: Jelen: po březen 23, 2009 22:27 ]
to jo, rozdíl asi moc nepoznáš ;)

Napsal: pon bře 23, 2009 22:28
od Laďuša
Jelene, čísla sice mají jiný, že budou v něčom rozdílný je teda nasnadě, ale rozhodně to neni karb na 15ku a karb na 16ku, oba jsou prostě na ty vyšší zdvihy.
I jsou karby 2103-1107010 a 2103-1107010-01, oba jsou na 15ku a přesto se v něčom musí lišit. A pochybuju, že 16ka s nima pojede hůř. Od prosince 1976 se montuje na 2103 sériově karburátor 2106-1107010. Asi to souvisí se zavedením VAZu 2106, kdy vymysleli eště lepší karb 2106, pochybuju ovšem, že by se tim 15ka stala ňákou výkonější.

Napsal: pon bře 23, 2009 22:34
od zigul01
no ppojede o neco lip

Napsal: pon bře 23, 2009 22:35
od Puhi
No ja som tiež na oboch 15kach nemal 2103 karb :lol: V Nataši bol ozon 2107 a dalej neviem a v Tamare 2106... :wink:

Napsal: úte bře 24, 2009 05:46
od peet2101
zigul01 píše:ale tak kdyz byli problemy cece penize hlavne cas
A tos čekal že ta 1.7 tam skočí sama hned a zadarmo??

Napsal: úte bře 24, 2009 07:10
od zigul01
peet2101 píše:A tos čekal že ta 1.7 tam skočí sama hned a zadarmo??
no vis co tata dostal zadarmo kombika ale totalni srot a motor je doobrej a taky jezdi dobre ale ten zigul stoji u strejdy asi cca 200km ood nas a nebyl cas tam jeste zajet pro nej

Napsal: úte bře 24, 2009 18:13
od jakke
No tak uvidíme jak dlouho ti vydrží :D

Napsal: stř bře 25, 2009 18:43
od hobit
zigul01: Mladej, posílám ti k tomu: zadní blatníky, přední čelo, přední lyžiny zvedáků na podlahu, přední díl vejfuku, hlavu s ventilama zabroušenýma+vačku, nový komplet rozvody, písty, kroužky, alternátor, světla, blinkry, rozdělovač, veškerý ložiska, obložení spojky, pár těsnění pod vanu a pod hlavu pod víko a mnoho jiných nových i starších věcí které už na 04 nebudu potřebovat. K našemu Ivanovi se chovej slušně :wink: