Stránka 26 z 37

Napsal: ned lis 07, 2010 16:54
od MartasBrno
plavec píše:Na tohle už jsi prsknul těsnění?
Ano, s tenkou vrstvičkou grafitové vazelíny. Ono to nevypadá moc čistě, ale je to celkem čisté.

Šrouby jsem pak okartáčoval do čista a ošmatlal mastnýma prstama. Dotáhnul jsem to subjektivně podobnou silou jakou jsem to předtím povoloval.

Předpokládám, že IT200, ať už asbestos nebo klingerit budou záměnný materiály s podobnýma vlastnostma.

Napsal: ned lis 07, 2010 17:55
od plavec
Teď jsem tam dal ještě podobný těsnění. Chcčije furt, idkyž trochu míň, ale chcčije.

Napsal: ned lis 07, 2010 17:56
od radek mb
plavec píše: radek mb napsal:
Pěkně jsem to pomazal vazelínou,druhé těsnění,zase potřít vazelínou a pak pumpu

Chápu to správně tak, že jsi tam dal tu čtvrtku a na ní ještě to starý tešnění co tam bylo?
Dal jsem tam dvakrát nové těsnění ze čtvrtky a staré letělo do popelnice.

Jinak navrhuji udělat u tebe sraz a mrknout se na to.Víc hlav víc ví a to by bylo ,aby nějak nebylo.

Napsal: ned lis 07, 2010 17:59
od zelvotron
http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/ ... fc174da6b8
Obrázek
Jinak navrhuji udělat u tebe sraz a mrknout se na to.Víc hlav víc ví a to by bylo ,aby nějak nebylo.
Bezva nápad, Pepo zajjsti ubytování v blázinci a přesuneme páteční sraz k tobě:)

Napsal: ned lis 07, 2010 18:09
od plavec
zelvotron píše: páteční
? V Pátek?

Zatraceně, zrovna dopoledne jsem mluvil s ředitelkou. A na tohle jsem nepomyslel. :lol: Ano, mám mínus. V týdnu to doženu. Kolik vás bude chlapci (a děvčata? ) ? Já jen abych věděl kolik mám zamluvit postelí. :)

Napsal: ned lis 07, 2010 18:31
od Saša
Takto banální těsnění ! a furt to teče ? Jsou jedině dvě možnosti : trubka je v místě styku s přírubou (obyčejně pájeno mosazí) prasklá , nebo je příruba prohlá vlivem velké utahovací síly .

Napsal: ned lis 07, 2010 18:46
od plavec
Utahoval jsem to rovnoměrně. Rozhodně ńe jeden šroubek dorvat na krev a druhej teprv chytat. Ale tím stejně nevyloučím špatný roviny. No tak budu muset zkusit ještě trubku z druhýho auta. Nebo ucpat trubku a zkusit ji lehce natlakovat.
ale co jsem zapoměl napsat: když jsem tu trubku sundal, tak mí nepřišlo že by tam vůbec nějaký těsnění bylo a těsnilo to asi kov na kov. Ledaže by se to těsnění rozpadlo na prach.

Napsal: ned lis 07, 2010 18:55
od Saša
plavec píše:tak mí nepřišlo že by tam vůbec nějaký těsnění bylo a těsnilo to asi kov na kov. Ledaže by se to těsnění rozpadlo na prach.
U tohoto spoje se používá těsnění vždy . Ještě by byla možnost že v protilehlém kusu je drážka pro "O" kroužek .
Těsnění kov na kov (zalapované plochy) se v autech na vodě nepoužívá . Koukni jestli není příruba prohlá a koukni na spoj trubky a příruby . Když to bude prohlé nalep kousek šmirglu na sklo a krouživým pohybem přírubu zabruš , jde to lehce .

Napsal: ned lis 07, 2010 19:08
od plavec
Saša píše: je drážka pro "O" kroužek .
"O" kroužek tam není, alespoň podle katalogu ne a ani jsem ho tam neviděl. :wink:

Napsal: ned lis 07, 2010 21:38
od dmatej
V pátek kde? V Pejřimově? Pro mě za mě ... jsem na to taky zvědavej, Já snad vezmu ten svůj "polní autoservis" a normálně mu to zprovozníme! :lol:

Hele, pokud jsi tam dal těsnění s vazelínou a normálně to dotáhnul, tak to téct prostě nemůže. Udělej to těsnění z krabice od bot, jak Ti tu kluci radili. Promaž kusy vazelínou, nasaď tam tak tři, dotáhni. Jestli to nenatlakovaný poteče pořád, je to ...

1) blbě dotažený (moc dlouhý šrouby/štefty? Můžeš zkusit kratší, ale pozor na závit! Roli hraje i tloušťka těsnění).
2) nedosedaj plochy
3) prasklina na přírubě
4) prasklina na hlavě

Prasklinu na hlavě bych rád vyloučil, ale nesedí mi tu, že ti jí museli zarovnávat. Taky je možný, že ještě před Markem jí někdo při montáži blbě dotahoval. Nebo v ní zmrzla voda, co já vim.

Píšeš, že je tam blbej přístup - takže usuzuju, že je tam i blbě vidět. Odstroj všechno, co jde a překáží tam. Někdy je třeba udělat práci navíc, aby sis jí jinde ušetřil ;)

Napsal: ned lis 07, 2010 21:49
od Saša
dmatej píše:Někdy je třeba udělat práci navíc, aby sis jí jinde ušetřil
Ano přesně dle Murphyho zákona .
Jestli je vadná součástka přišroubována dvěma šrouby nachází se pod krytem přišroubovaným dvaceti šrouby .

Napsal: ned lis 07, 2010 22:31
od radek mb
dmatej píše:V pátek kde? V Pejřimově?
To bylo jen tak nadhozeno,avšak tento pátek nereálné neb se pořádá Ladatah Prahou.Ale jinak něco podniknout další týden,v rámci "operace Plavec aneb za záchranu duševního zdraví kamaráda",to by stálo za úvahu.

Napsal: pon lis 08, 2010 08:20
od Teepee
Koko Loko píše:Ano, papír je papír, pod pumpu to nejlepší, hlavně žádný silikon!
Proč ne silikon?

Napsal: pon lis 08, 2010 15:46
od Křečík Barbuška
A proč jo? Budešli to mít špatně odmaštěné tak poteče. Když to náhodou nepoteče, tak se zase zase zblázníš při demontáži a následném čištění, proto papír. Byl jsem svědkem třech montáží vodních pump na klasice pomocí silikonu, dvě z nich pak vesele tekly kolem silikonu, takže tak.

Napsal: pon lis 08, 2010 16:24
od Chester
Koko Loko píše:vesele tekly kolem silikonu
Ono je to totiž potřeba přitáhnout jen tak lehce a po vytvrdnutí silikonu dotáhnout, pak nepoteče.