Stránka 26 z 34

Re: Majov kombál

Napsal: úte říj 14, 2014 08:19
od Luděk Musil
Takže to se asi posuneme o kousek dál.
F13 - levé dálkové světlo bych pokládal za náhodnou závadu (ovšem neuškodí proměřit okruh)
F11 - stoplampy a vnitřní osvětlení - to jsou okruhy, ve kterých probíhá závada. Zajímavé je, že i když byla odpálená pojistka tak se rozsvítil interiér. Kontrola koster spotřebičů a možnost na zkrat na kabelech obou okruhů.
L.

Re: Majov kombál

Napsal: ned lis 02, 2014 17:19
od Majo
Tak nakoniec to bola pekna blbost. Kabel od snimaca brzdoveho pedala predral izolaciu o samorezku drziacu akesi cosi za pristrojovkou a po stlaceni brzdoveho pedala to vypalilo poistku. Po nahradeni poistkou silnejsou ( :mrgreen: ), to prepalilo plosak v poistkovej skrinke :oops:
Najst to bola velka sranda.

No ale na prijemnejsiu notu: kombik dostal zdravu zaloznu karoseriu, uz moze smelo hnit dalej :twisted:
(Tie priserne kolesa su tam len preto, ze sa chystam prezuvat)

Re: Majov kombál

Napsal: ned lis 02, 2014 19:25
od Sid
Tá zelená Niva je tvoja??

Re: Majov kombál

Napsal: ned lis 02, 2014 19:27
od Tommel
Zelená Niva tady na forum má svoje téma :mrgreen:

Re: Majov kombál

Napsal: ned lis 02, 2014 19:29
od ger007
naco to robis, ved to stejne zhnije

Re: Majov kombál

Napsal: pon lis 03, 2014 16:11
od Majo
Sid: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... 28#p416228

Ger: to hovori ten pravy, co ma tiez nahradnu karoseriu na zahradke :-P

Re: Majov kombál

Napsal: pon lis 03, 2014 16:14
od Patrac
No Majo a nemáš náhodou ještě někde náhradní karoserii na 06? nebo tak něco..??

Re: Majov kombál

Napsal: úte lis 04, 2014 14:21
od Majo
K modrej nive mam zaloznu zelenu nivu(tommelovu hnilicku), ktorou jazdim, kym je modra v dlhodobej prestavbe. K zdravej super nehnilej Tempre mam zaloznu super extra hnilu Tempru II, ktorou tiez jazdim, kym nebude Tempra I 4x4 2.0 16V hotova :) K modremu kombiku mam zaloznu zdravu karoseriu, ktoru sa chystam zakonzervovat a uskladnit na casy ked bude s modrou zle. Novu 21063 karoseriu nezacnem stavat skor, kym nebudu ostatne auta v A1 stave, takze je dost mozne, ze to bude niekedy na dochodku.... No co uz, 6 aut proste nestaci, este musim mat ku nim aj zalozne :-D

Zrovna som vymenil alternator a zistil, ze problem s nedobijanim bol priamo v nom. Po vymene normalne dobija na 13.9 - 13.6 vo vsetkych rezimoch...

Re: Majov kombál

Napsal: úte lis 04, 2014 21:34
od Jaykee
Ale je hezké, jak se je snažíš barevně sladit... :D

Re: Majov kombál

Napsal: sob pro 27, 2014 21:56
od Majo
Nuz.... Chevy Niva potrebovala akutne hlavu, kedze zvarenie praskliny sa neosvedcilo(po chvili na volnobehu praskla znovu) a na upravu seriovej aby bola vhodna na 2litra nemam cas a aj chuti je malo. A uz tu mame definitivne zimu, takze bude Niva potrebnejsia nez bruchoplaz, tak som slohol hlavu z kombika. Viem, ze sa v tom stracate - mal som tam tiez upravenu MPI hlavu s velkymi ventilmi. Teraz je kombik bez hlavy, musim vytiahnut nejaku obycajnu, trochu sa s nou pohram, ako velmi, to sa este uvidi, rozhodne by to chcelo snimac vacky. Kanaly troshu zvacsim, ventily asi necham seriove, na 1.6 to bude stacit. A teda k veci.... v plane je kratke sanie, kedze origo MPI je robene skor na krutiaci moment(v nive je potrebnejsi nez vykon v otackach). A k tomu som prave na ebay-i zakupil nieco, co sa k tomu velice hodi, akurat to bude chciet este dost prace, kym to pojde ako ma:

Re: Majov kombál

Napsal: sob pro 27, 2014 22:50
od Yellow01
A co budeš dělat s řídící jednotkou?

Re: Majov kombál

Napsal: ned pro 28, 2014 08:02
od Majo
Mam tam Bosch MP7.0(lada 2111), ktoru mam aj v Chevrolet Nive a v spolupraci s Corym, sme sa ju uz naucili chipovat. Aj v kombiku som uz mal zmenene mapy aj doteraz, s povodnymi to uz ani na jednej klapke nechodilo dobre. Zrejme kvoli tomu, ze boli pre 1.7 Nivu a kombik je 1.6 s kompresnym 10.5:1, vstrekmi z turbo fiata(nieco malinko cez 200cc - povodne lada su 149cc) a klapkou zvacsanou z povodnych 45mm na 52-54-56mm(mam spravene 3 rozne a skusal som vsetky)...

Re: Majov kombál

Napsal: ned pro 28, 2014 08:33
od Yellow01
Zajímavý. Ta čtyřklapka by ten motor asi posunula o dost dál, ale potom co jsem četl pár projektů, kde ladili většinou programovatelný jednotky s čtyřklapkou jsem zjistil, že bych absolutně nezvládl vyrobit el. svazek k jednotce a všem těm čidlům a samozřejmě o lazení nevím naprosto nic. :) Já teď právě taky zvažuju, co s tím mým fiaťáckým dvoulitrem. Plán byl osadit ho čtyřbodovým vstřikem z Cromy, ale ta jednotka je zastaralá a tuším že nejde ladit. Tak teď nějak rozmýšlím co s tím. Na kolik řádově vyjde ta Bosch jednotka s el. svazkem a čidlama?

Re: Majov kombál

Napsal: ned pro 28, 2014 08:42
od Cory
Hladaj nejaky vrak 110-112 alebo Nivu. Ja som kupil RJ s kabelazou a par čidlami za 100-120eur. Len si musis dat pozor, aby si si vybral system MP7.0,ten sa programuje najlahsie.

Re: Majov kombál

Napsal: ned pro 28, 2014 09:01
od Majo
Ovsem osadit to na Fiata nebude jednoduche. Fiat pracuje o dost inak, oni musia mat vsetko extra :-D
Ale, uz tu dokazali aj osadit Ladu Oktaviackym vstrekovanim, takze o nikom nepochybujem :)
Hlavnym problemom by bolo cidlo kluky, stary Fiat pouziva len 4 vystupky na remenici, zatialco Lada ma remenicu "celozubatu". Ostatne by doladit slo.
Drzte palce, ak sa mi to podari, budem zase v niecom prvy :mrgreen: a o rozumy sa podelim :wink: