Stránka 26 z 342

Napsal: ned kvě 11, 2008 16:26
od zdenda
Asi proto, že mechanický přenost výkonu se na velké výkony nepužívá, neb je to blbost.

No, spíš 81 bych čekal, zas toliko šancí Ečs nedávám, ale byly hezčí, to jo.

Napsal: pon kvě 26, 2008 15:16
od Laďuša
Kua, co je s lokomotivama Škoda 109E? TO bylo jak únor na škodováckou kolej, březen na okruh, máme květen pomalu pryč a ticho.... I škodovácký stránky mlčí....

Napsal: pon kvě 26, 2008 17:08
od zdenda
Březen, na okruh vlezem.
Srpen, snad už tam budem. :lol:

Napsal: čtv kvě 29, 2008 14:07
od Michal Pokorný
No, vida tak trať Lovosice - Most zatím zcela neumřela :wav:
http://www.litomericko24.cz/aktualne/vy ... anku=29745

Napsal: pát čer 06, 2008 06:01
od Michal Pokorný
Ale za to jiná trať je na tom bledě : http://aktualne.centrum.cz/domaci/kauzy ... ?id=607256

Napsal: pát čer 20, 2008 12:03
od Honza 21061

Napsal: pát čer 20, 2008 12:12
od Michal Pokorný
Hm, skoro jako reklama na ČD, ale zpět k realitě .........

Napsal: pát čer 20, 2008 12:23
od Laďuša
Jéééééééé :P Honzo, to je krása....škoda jenom, že to neni ve větší kvalitce... Vyšlo mě to, že tacho je rozdělený po 30km/h... Zajímavý, toho jsem si nikdy ňák nevšim a nebo jsem si to neuvědomil

Michale, tak tuto jezdí u vás? :P

Napsal: pát čer 20, 2008 12:38
od Michal Pokorný
Laďuša píše:Michale, tak tuto jezdí u vás?
Bohužel ano !! Jezdí to teď místo souprav 460, které jsou nenávratně pryč. Důvod výměny mě vyloženě pobavil. Jedná se totiž o takovou jako modernizaci :? Ona souprava je sice starší a v horším stavu, o vzhledu interiéru ani nemluvím ....... ale je to částečně nízkopodlažní :roll:
Jsou to záběry z mé zpáteční cesty z Chabařovické pouti ( Ústí n.L. - Lovosice). Ale taková cesta tam ( Lovosice- Ústí n.L. ) byla ještě horší , to jel totiž motorák 810. Tento kdo alespoň občas necestuje na této trati by prostě do Ústí nikdy nedojel, určitě by nečekal, že na hlavním koridoru pojede motorák, navíc na Pragotronu byl odjezd napsán na 1. nástupišti - vlak odjížděl z 2. , na boku vozu byla cedule Litoměřice - Lovosice, ale vlak jel Lovosice - Ústí n.L.
Navíc vlak dorazí do Ústí n.L. zcela určitě pozdě, protože motorák ten jízdní řád stavěný na 460 prostě nestíhá. Celou cestu samozřejmě jede co to dá, tak že uvnitř vozu není slyšet vlastního slova.
A jak tento konkrétní vůz "krásně" řadil to byla paráda. Člověk má co dělat udržet se na sedačce (hm, vlastně lavici) . Motoráček se rozjíždí, otáčky motoru stoupají snad až na hranici rozpadu, najednou klesnou, chvíli ticho, rána jak sviňa , solidně to škubne, všichni koukají co se děje ....... ale to nic , to jen motoráček přeřadil na 2. kosmickou rychlost a to samé při druhém řazení. Opravdu příjemná záležitost cestovat vlakem 8)

Napsal: pát čer 20, 2008 12:44
od Laďuša
Nu, je vidět, že na jihozápadě Čech jsou slušnější lidi :P U nás si na čistotu a tak vůbec nemůžu stěžovat....
Michal Pokorný píše:určitě by nečekal, že na hlavním koridoru pojede motorák
A proč ne? I malý zastávky na koridoru je třeba čas od času obsloužit, osumsetdesítka na koridoru neni až tak neobvyklej jev.... Ten zbytek je teda ale fakt bordel.. :?
A to škubání orchestrionů.... Včera jsem to taky zažil, naštěstí nejel co to dá a dělalo to jenom při řazení na 2. kvalt. Ale naštěstí jsem nepadal :P Nj, ta automatika... A nebo manuál s fírou, co se to teprv učí... Jo a taky už to má svoje za sebou :D

Napsal: pát čer 20, 2008 12:51
od Michal Pokorný
Hm, slušnější lidi. U nás ty 460 byly uvnitř čistě jako slovo Boží, ovšem tyto humusácké žabotlamy jsou z Kolína kde teď místo nich jezdí CityElefant.
Jen si říkám, že jestli bude za nějaký ten rok vypadat stejně, tak tam mohli nechat ty žabotlamy a City Elefent dát k nám :P

Napsal: pát čer 20, 2008 12:54
od Laďuša
Stejně neni nad klasický soupravy s vagonama řady Bdt 279 :wink: Dodneška jsem neobjevil žádný drážní vozidlo, kde by se mě jezdilo líp. Nepočítam do toho lůžkový a lehátkový vlaky, ale i tam je to lepší jenom na spaní

Napsal: pát čer 20, 2008 13:00
od Michal Pokorný
Já byl maximálně spokojen se 460 (oproti žabotlamu určitě) Výrazně pohodlnější sedadla, ono vlastně vůbec celkově pohodlnější - ten žabotlam hrozně "hopsá". Navíc výbava - stolečky a koše.
Ten nehorázný bordel na zemi a mezi sedáky v žabotlamu má podle mě částečně na svědomí právě nepřítomnost odpadkových košů

Napsal: pát čer 20, 2008 15:35
od Michal Pokorný
Jinak tedy lovosické i ústecké nádraží má svoje kouzlo 8)

Napsal: pát čer 20, 2008 18:36
od Honza 21061
Tak já nahodím fírovské téma a ono se tu začne řešit to, co je za mašinou a co by mě jako fíru naprosto nezajímalo. :P A to je ta výhoda oproti řidiči autobusu... Sedět si tak sám v kabině a být naprosto od všeho odříznutý, neřešit uřvané dětičky, ukecané mobiláky, porušování přepravního řádu, ať se tam všichni třeba postaví na hlavu, to už je starost průvodčího. (za 13 tisíc čistého měsíčně :evil: )

Jezdívám často linky kolem DKV Praha v Záběhlicích, hned vedle je podnik JLV (Jídelní a lůžkové vozy). Občas začnu snít, že bych "emigroval" na dráhu, když už jsem tedy pro minima DÚ slepý jako patrona a na mašinu mě nevezmou, tak jsem si říkal, že bych časy do operace, případně zmírnění kritérií přečkal jako průvodčí, případně pracovník servisu JLV, ale když jsem se dopátral, kolik bych měsíčně dostal nadrobeno a že to není práce vůbec lehká za plat, který nabízí a čas, který bere, tak se mi zježily chlupy a s radostí si nechávám zajít chuť. :?
- - - - - - - - - -
Škubání pragováckých automatů 2M70 v 810 je normální, škubou i v autobusech a je to pěkné. :) Ale nesmí to jít do extrému... Asi se v tom konkrétním případě řadilo manuálně, oni to tak většinou dělají a 2M70 umožňuje prakticky provoz jako s manuální převodovkou, jen místo šaltpáky jsou tlačítka. 8)