Stránka 26 z 33
Napsal: úte pro 01, 2009 22:12
od Nemo
ger007 píše:.....to najlepsie a najkvalitnejsie auto co kedy rusky AutoVAZ vyrabal
Pod to se můžu podepsat!
Gratulácia, a pekne sa o to auto staraj, lebo je celkom vzácné.
Těšíme se na fotky, kombíkomilové obzvlášť.
Napsal: úte pro 01, 2009 22:25
od Jackthompson
jjj to auto je moja srdcovka pri tom aute som vyrastal a aj stravil strasne vela času preto mi tak zalezalo na tom aby mi ho daroval ........ fotky vam ukazem ak tak najskor zajtra bo neviem kde mam kabel do mobilu
Výroba 2102
Napsal: pon srp 30, 2010 06:15
od Jablonec.2102
Zajímalo by mne a nikde sem se tu nedočet několik základních informací o kombíkách.
Ono se to asi ani zjistit nedá ale spíš jen tak pro zajmavost a pobavení -
- jakém časovém horizontu se 02ky vyráběly od - do
- kolik se jich asi vyrobilo
- a kolik exportovalo do ČR?
Protože mi připadá, že v současnosti s nimi po silnicích už nejezdí nikdo jiný než my - nadšenci.
T
Napsal: pon srp 30, 2010 09:10
od Laďuša
Vyráběly se od roku 1972 do roku 1986. (Některý prameny uvádí výrobu už od 1971)
Počty kusů nevim, bohužel, má oblíbená stránka, kde se to dalo pěkně najít, už delší dobu nefunguje.
Jinak eště slouží, zrovna včera jsem jednu viděl z vlaku s přívěsem na zahradě, taky jeden vrátnej ze ZČU s ní jezdí... Občas se eště vyskytnou.
historie ohledně 2102
Napsal: pon srp 30, 2010 11:43
od Jablonec.2102
Jojo, občas ještě jo, jen sem si řikal kolik jich tady u nás mohlo být ...
když třeba embéček u nás jezdí stále dost.
Jaké prosimtě Laďušo byli ty stránky se všemi těma informacema?
T
Napsal: pon srp 30, 2010 12:13
od Laďuša
Bylo to
http://history.vaz.ru/
Je to ale už hodně dlouho neaktualizovaný a právě grafy s počtama vyrobených kusů podle modelů a roků už nefungujou.
Jinak kde zjistit, kolik toho bylo přivezený do ČSSR nevim, ale určitě jsem to už někde viděl.
Napsal: pon srp 30, 2010 12:30
od Petr HC
Laďuša píše:.. Občas se eště vyskytnou.
Jedna údajně velice pěkná 2102 je levně na prodej v Kramolně u Náchoda. Vážnému zájemci dám tlf. číslo na majitele na SZ.
Napsal: sob lis 20, 2010 21:38
od MartasBrno
Mám jeden dotaz, ohledně náhonu - jaký stálý převod měla varianta 21023 - tedy s motorem 1500? Jen pro zajímavost...
Napsal: sob lis 20, 2010 21:42
od Hurikán
MartasBrno píše:Mám jeden dotaz, ohledně náhonu - jaký stálý převod měla varianta 21023 - tedy s motorem 1500? Jen pro zajímavost...
4,1 - Pohonné ústrojí bylo celé zcela shodné s typem 2103.
Napsal: sob lis 20, 2010 21:43
od MartasBrno
Hurikán píše:MartasBrno píše:Mám jeden dotaz, ohledně náhonu - jaký stálý převod měla varianta 21023 - tedy s motorem 1500? Jen pro zajímavost...
4,1 - Pohonné ústrojí bylo celé zcela shodné s typem 2103.
Ó, díky
Napsal: čtv pro 30, 2010 14:02
od MartasBrno
No nazdar hodiny.
http://galeria.totalcar.hu/tesztek/2010 ... age_size=l
Jinak samozřejmě toto jsem nehledal, hledal jsem informace k užitkovému vozu VAZ 2801 - Elektro, a nakonec jsem něco našel.
http://blegs.free.fr/nouveau%20site/lada2801.html
Napsal: sob led 08, 2011 22:54
od Sid
Ja mám takú otázku. Existuje niekde v čr alebo sr aspoň jedna lada 21023? Alebo sú niekde aspoň fotky nieakej 21023
Napsal: sob led 08, 2011 23:04
od Hurikán
Jednu pravou 21023 (vč. originálních papírů) jsem před několika lety (5 a více) viděl tady v Brně v jednom bazaru. Bylo to poprvé a naposled.
Fotky samozřejmě nemám.
Napsal: sob led 08, 2011 23:06
od Jakub Metelka
Hurikán, 21023 má předek a palubku jako 2103 ?
Napsal: sob led 08, 2011 23:06
od Laďuša
Předek ne, palubku nevim.
Edit: Tak to vypadá, že palubku asi jo.
http://denisovets.narod.ru/vaz/vazproto ... 1023_2.jpg