Stránka 26 z 26

Re: Markova Nová strast s demencí

Napsal: pon kvě 26, 2025 09:53
od Křečík Barbuška
Tak problem byl, ze to byl vyzily chrchl uz od koupe a z hovinka bic neupletes. Tyhle auta jsou delany na 120 tisic. Vytekle tlumice, vadny posilovac rizeni, problematicky rozvod brzd s pekelnym dvoukostkovym propletencem a debilnim omezovacem. Uhnila priruba katu (Vasek skvele zavaril). Foukle tesneni pod hlavou. Navic kdyz jeden pouzije pri oprave treba predni tlumice a zadni pruziny od Majstersportu nemuze se divit, ze ho chce to auto permanentne zabit. Jedine ceho budu zelet je celkem sympaticky, hlucny a ve vysokych otackach tupy 8V motor s kterym se po meste jezdi lip jak s 16V v zakladu. No a nespornym kladem toho auta je, ze s nim nemam strach ze mi ho nekdo rozbije neb bych mu asi i podekoval. No a koroze. Jako vylozene diry tam nejsou (o jedne male, ale vim, no vlastne o trech). Nicmene vsude takove rezance. No proste uz ne. Jako tuhle technickou by to jeste s nejakym osolichanim dalo, ale proc?

A ta hlaska o tom, ze ji budu mit furt byla takovou replikou na hlasku jednoho mistniho uzivatele kdesi od Hradce. Myslenou uplne jinak nez se zda.

Re: Markova Nová strast s demencí

Napsal: pon kvě 26, 2025 10:00
od Cory
Z mojich skusenosti so servisom Kalin a vseobecne modelov od 2110 do Priory je to tak, ze tie opravy si vyzaduje skor cas, ako najazd.

Re: Markova Nová strast s demencí

Napsal: pon kvě 26, 2025 12:57
od Luděk Ondrůch
Georgius píše: pon kvě 26, 2025 06:35 Mám pocit že tady je zásadní fakt, že jednicková Kalina v nespolehlivosti a nutnosti průběžných oprav drobností (takové to furt se něco sere) překonala desítku a to byla laťka dost vysoko
Tak to jsem měl asi dvakrát po sobě štěstí na dobrej kus. Nemůžu říct, že by se na nich něco nějak moc sypalo. První šla do Barka s nájezdem něco přes 300 000 a na motoru se kromě rozvodů, svíček , filtrů a oleje nic neopravovalo, do té co mám teď jsem taky nemusel kromě spotřebáku nic investovat.