Z brzd jsem měl strach. Takže jsem to dotlacil na dílnu a říkám, hlavně neslapat na brzdu, ať to dostanu na zvedák. No a jak chytil motor, šlápl jsem na brzdu . Následně jsem to chtěl potlačit a auto se skoro ani nehnulo. Tak jsem si začal nadávat, že jsou zarezlý brzdy a že jsem na ně neměl šlapat. S vypětím všech sil jsem auto potlačil přes dílnu a následně si všiml, že mám zataženou ruční brzdu ... takže brzdy cajk. Dával jsem tehdá pod prachovky vazelínku ATE, ta funguje. U spojky jen vytekl hlavní válec, ale ten takto zlobil i když to stálo jen zimu.
Takže defakto žádný velký trápení s tím nebylo.
Pepík 2103
Moderátor: Moderátoři
Re: Pepík 2103
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Teepee
- Příspěvky: 4307
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pepík 2103
Kdybych jí neměl, získal bych větší důvod a prostor vyhrabat z garáže Bílého LADU.
A do lesa, jestli vůbec někdy budu mít čas chodit, si pořídím něco jiného, hlavně až ve chvíli, kdy to bude potřeba. Nebo vystačím s tím co v garáži je.
No a jak píše Vašek, s hydraulikou u Bílého to tak zlý třeba ani nebude. Garáž kde je, sice není vytápěná, ale je zděná, tak těch rosných momentů tam moc není.
Bílý LADA a okřídlená spol.