Stránka 26 z 294
Napsal: sob říj 30, 2010 22:05
od ger007
ja som prednu zdratoval zvarovacim dratom priemeru 1mm a pohodicka tu som
len sa toho netreba bat, zadne idu von na paradu
Napsal: sob říj 30, 2010 22:08
od jacek
V podstatě by asi udržet měl, zvlášť když se to vezme víckrát dokola. Ale nikdo to nezaručí, náhoda je prevít a materiálová vada nebo nekvalitní materiál obecně není nic, co bychom neznali. Ostatně, proč vůbec riskovat zdraví, když to jde i bez toho?
Napsal: ned říj 31, 2010 00:04
od Ivo
On to v pohodě udrží i špagát, co se používá na vázání baliků slámy. Takový bílý, silonový. Ale musí se provlíknout několikrát.
Napsal: ned říj 31, 2010 00:17
od jacek
Hmm, vidím čím dál tím lepší rady. Když by se to omotalo (hodněkrát) nití, tak by to možná taky drželo, ne? Jen se ptám, proč to dělat takhle blbě (amatérsky je moc slabé slovo), když to lze udělat bezpečně a pohodlně?
Napsal: ned říj 31, 2010 00:58
od Marťas
jacek, Protože to je jednodušší (každý má kus drátu, či provazu), lacinější a člověk na tu svou jednu výměnu pružin za 30 let nějakej super vercajk nepotřebuje.
Napsal: ned říj 31, 2010 07:31
od plavec
Marťas píše: člověk na tu svou jednu výměnu pružin za 30 let nějakej super vercajk nepotřebuje.
Nebo si ten vercajk půjčí.
No a jak tam dá novou pružinu?
DAlší otázka: Je passat krám, horší jak lada? Já bych řekl že jo. Tohle nemaže, tak dotáhli druhou popelnici a snažili se ze dvou udělat jedno pořádný.
Napsal: ned říj 31, 2010 08:22
od Ivo
jacek píše:Hmm, vidím čím dál tím lepší rady. Když by se to omotalo (hodněkrát) nití, tak by to možná taky drželo, ne? Jen se ptám, proč to dělat takhle blbě (amatérsky je moc slabé slovo), když to lze udělat bezpečně a pohodlně?
Né každý má možnost si půjčit stahovák na pružiny a né každému se vyplatí ten stahovák kupovat. Je štěstí, že jsi s náma nejel tenkrát do Srbska, protože jinak by by tam Salwador se švestkou stál asi ještě teď
. Pokud to člověk potřebuje jednou za život, tak naco to bude kupovat? Ty si snad kvůli seřízení motoru kupuješ paltest?
Napsal: ned říj 31, 2010 09:10
od peet2101
Děkuji za rady pánové, ale nějaké vázání špagátem nebo drátem ryskovat nebudu, garáži pracuju sám a mám se moc rád (i když sem truhlář a mívám prsty 5mm od kotouče).
Stabilizátor je taky venku, ale pružina ještě pořád drží na místě (možná to nějak drží čep řízení). Tak mě napadá že Král by to mohl mít (něco mi silně říká že má)...napíšu mu SZ.
Napsal: ned říj 31, 2010 10:43
od Jany_RS
aka je spravna hodnota nastavenie hladiny v plavakovej komore u ozona, vzdialenost 7,5 a 15mm???
Napsal: ned říj 31, 2010 11:13
od Křečík Barbuška
Pružiny stahuji kevlarovým (nebo něčím mu hodně podobným) páskem na palety a v pohodě. Kdysi jsem stahoval i měděným drátem, ono když se to udělá pořádně, symetricky a dostatečně předimenzovaně není se čeho bát.
Ozon má 6,5 mm od víka a zdvih 8 mm, měřeno při vertikální poloze a lehkém dotyku kuličky ventilu.
Napsal: ned říj 31, 2010 13:31
od Ivo
Koko Loko píše:ono když se to udělá pořádně, symetricky a dostatečně předimenzovaně není se čeho bát.
Taky si myslím, ale nikoho do toho nutit nebudu.
Napsal: ned říj 31, 2010 18:34
od Jany_RS
Ozon má 6,5 mm od víka a zdvih 8 mm, měřeno při vertikální poloze a lehkém dotyku kuličky ventilu.
taže zdvih je vzdialenost 8mm od vika alebo 6,5+8 čiže 14,5 mm od vika?
Napsal: ned říj 31, 2010 18:41
od Marek89
Oplatí sa dávať toto do benzínu
Super Benzin Aditiv ?
Tu je aj ďalšie info. Hlavne ma zaujíma ten studený štart motora.
Napsal: ned říj 31, 2010 22:12
od MartasBrno
Jany_RS píše:6,5+8 čiže 14,5 mm od vika
.
Napsal: ned říj 31, 2010 22:17
od MartasBrno
Marek89 píše:Oplatí sa dávať toto do benzínu
Super Benzin Aditiv ?
Tu je aj ďalšie info. Hlavne ma zaujíma ten studený štart motora.
Připadne mi že tam právě žádné informace nejsou - jen se chlubí, ale jak to funguje nikdo neřekne.