Stránka 26 z 82

Napsal: pát črc 23, 2010 15:58
od ger007
rozmyslam kde je tu v NM wapka ale wapka bude asi fakt najlepsia, borec to nemal cim ocistit, dnes som kupil, Arvu, technicky benzin a 3l nafty snad to neak vycistim

Od dnes som hrdym majitelom novej kluky I, vybrus ale neni su loziska az v utorok takze skladanie sa trocha odlozi co narobi, aspon mam cas rozobrat piesty

Napsal: sob črc 24, 2010 19:44
od ger007
prevodka riadenia vymene ani to nebolelo :-D, este treba nasadit jeden cap riadenia, lebo cakam na prachovky dojde az v pondelok :( smradi, v mototechne "u žida" nemali ani tesneni pod palicov ani hovno musel som ist az do Trencina 20km koli par nahradnym dielom uz ma seru, avzdy ked do tej mototechny dojdem ten dement na mna pozera ako na zjavenie božie a caka co zo mna vypadne aby mi mohol povedat, ze to nema alebo ze uz to neobjednavaju.

Napsal: ned črc 25, 2010 13:08
od MartasBrno
Hezký.
Ta vaša "Mototechna" si jak vydělává na chleba když nic nemají? :lol: Připomíná mi to jeden dnes už Bohudíky neexistující obchod u nás. Chtěl jsem vratové šrouby M5x50 pozink. Měl M5x40 černé, nebo M5x60 pozink. Podložky a matičky hledal asi deset minut. A stálo to víc než ve městě + 2x jízdenka do města. :roll:

Napsal: ned črc 25, 2010 15:02
od Saynerm
tak priste se ho zeptej, ne ze zda maji to co ty chces, ale zda maji ve sklade alespon nejaky dily na prodej, pak se treba dozvis, ze ni nemaji sklad :lol:

Napsal: ned črc 25, 2010 19:17
od Sid
Takýchto mototechien u žida je v republike určite viac. U nás je jedna taká predajňa s dosť dlhou históriou pri tzv. čínskom múre. Bola to dobrá predajňa, je zaznamenaná aj v autoatlase ČSSR. Ale potom okolo roku 2000 sa zhoršili. Mali stále diely Lada-Škoda, ale vačšinou už poľské šmejdy za vysoké ceny. Keď som niečo súrne narýchlo potreboval, nechával som si to ako poslednú záchranu, že v takej predajni to určite budú mať na sklade. Vždy na mňa hádzali divné pohľady so slovami že od toho a toho roku sa to už nedá zohnať.
Pripadalo mi to, ako keby ich platila nieaká automobilka za klamanie zákazníkov, aby si tí v domnení, že na ich auto už niesú diely ho dali preč a kúpili si nové.
Pri vchode do predajne mali ešte nieakú, niektorú ešte poctivú plecharinu na lady. To bol dôvod, prečo som sa tam minule zastavil. Predajňa sa zamerala už len na predaj nd na nové autá. Na staré už nič nepredávajú aj tú plecharinu dali preč. Asi takto sa uživia. Niektoré predajne sa už nechcú zaoberať zháňaním súčiastok za 100 alebo 300 korún. Tie nápisy nad dverami sú už len prežitok, ktorý asi tiež čoskoro odstránia. Ostane už len málo predajní, kde sa budú zaoberať zháňaním dielov na Ladu.
Ono už aj tých Lád je strašne málo a ich počet z roka na rok klesá, tak načo súčiastky.

Napsal: ned črc 25, 2010 19:44
od Veverka
Tu bude teprve průser,tady v regionu se letos něco už zlomilo a na Lady není nikde nic,na díly se čeká i dva týdny.Hlavně že okolo sebe mám do 20km hned tři servisy kde lady(auta) umí ještě servisovat,dva jsou dokonce autorizované 8) .
Navíc z vedlejšího sídliště zmizela poslední lada . :sad11:

Napsal: ned črc 25, 2010 21:05
od Laďuša
Teď při cestach jsem narazil na jednu mototechnu a tam jsem valil kukadla. Nejspíš existuje už dlouhý desetiletí a nikdy nic, co se neprodalo, nevyhodili. Za výlohou funglovky světla na Spartaka, miliony věcí na Jawy kejvačky a podobný starý vehikly... A v krabici tam měli motorky na stěrače na Tatry. Ale jaký. Takový ty na předválečný kousky, jak to mělo motor na palubce a hřídel šla skrz okno. A za 3 stovky. Pánové, tam musí mít strašně pokladů. Ale asi jenom na motorky a český auta, nebyl jsem tam, ale ve výloze a v regálech, co byli skrz vidět, jsem na naše auta nenašel nic.

Napsal: pon črc 26, 2010 17:50
od rosta
tak napiš kde to je ?-u nás mají na lady kde co-a co nemají to objednají-a dokonce mají novou ceduli LADA namísto dřívějšího VAZ-je to mototechna v pardubkách

Napsal: pon črc 26, 2010 18:08
od Laďuša
Vidíš, takovej údaj ani nenapíšu :D Je to ve Vrchlabí ;)

Napsal: čtv črc 29, 2010 16:32
od ger007
takze novinky:
vcera v neskorych nocnych hodinach sa mi podarilo vybrat tie skurevne piestne capy z ojnic, dnes idem na 7t lis ktory mi zalisuje nove capy,

vsetky loziska uz mi prisli vcera, aby som sa pochvalil cenovo tak loziska (hlavne + ojnicne) = 30e, vybrus kluky 35e, co som teda cumel myslel som ze len za loziska dam 50,

vcera sa mi podarilo dojebat alternator :-D, oddrbal som mu lozisko ked som sa z neho snazil dostat ten hriadel, ktorym je to uchytene o ten drziak na motore, ktory som musel odrezat, no ani za boha , vyskocil zo zveraka a jebol rovno remenicou o beton, takze sa cely vykrivil a dovidenia. Este ze mam neake rezervne

Napsal: čtv črc 29, 2010 18:02
od Štěpán
Pozor na zalisování čepu. Musíš mít ohřátou ojnici ( oko ) na cca 260 - 280°C a pak tam čep vleze sám, ale musíš to udělat rychle, jinak se čep ohřeje a oko zchladne a už s tím hneš jen pomocí lisu. A taky pozor na vzájemnou polohu pístu vůči ojnici, respektive mazací dírce na dolním oku ojnice.

Napsal: sob črc 31, 2010 01:46
od ger007
takze vsetko dopadlo relativne uspesne

piesty su v motore spojene s klukou zatiahnute na moment
kluka je tez OK (akurat som ju asi 5x vytahoval a daval spet raz som zabudol dat retaz ....)
zlozil som aj prsiska a vymenil semering,
aktualny stav vid foto, mno chyba este zotrvak, spojka a vana , v nedelu by mohol ist motoren do auta a snad to do zrazu stihnem poskladat

otazka : co ma ist do tych dvoch dierok co su na obr v kruzku, ved na to ide zotrvak a slus ni ????

Napsal: sob črc 31, 2010 07:18
od MartasBrno
A ten krycí plech drží za co?

Napsal: sob črc 31, 2010 13:37
od Štěpán
Jdou tam dva šrouby s čtařhrannou hlavou průměru M6 a délce cca 16mm. Tyto šrouby drží krycí plech spojky. :wink:

Napsal: sob črc 31, 2010 13:39
od peet2101
No když se tu řeší ty díry, tak na co jsou tři díry vedle držáku motoru na levé straně bloku??