Re: Tomáš - VAZ 21044i "Vážka"
Napsal: úte kvě 29, 2012 09:23
Tak sem se zase po dlouhé době dobře zasmál Díky za gratulace i diagnózy
Věc se má tak. Není v tom žádné šílenství, já to auto prostě potřebuju Octávka '65 je v renovaci. UAZ se spotřebou 14+ není na ježdění do práce to pravé ořechové a svojeho kombíka mám pro sebe (mimo jiné nyní v rámci přípravy na STK na špalkách bez zadní nápravy). Tenhle bělásek je jak psal Teepee pro přítelkyni na dojíždění do práce. No a přece nám nepořídím nějakou shnitou feldu, které nerozumím, nemám na ni doma plné krabice dílů a i starší ročníky jsou strašně předražené jen kvůli té slepici na kapotě Dvě stejné auta = jedny díly, jedny zkušenosti, stejné intervaly servisu/údržby = polovina práce. A kupovat na dojíždění 8km něco nového mi přijde zbytečné. No a v neposlední řadě su fanda značky, ne
Cena byla v inzerátu tadyk, 10tis. Kč. Měsíc stará technická, zaplacené EKO, nějaké díly k tomu (nové přední světla, rozvoďák, ..). K tomu jsem ještě přikoupil sadu nových zimních gum, takže dokupy auto + zimní gumy + přepis + evidenčka + pojistka na rok vyšlo na 15tis. Odvoz nula nic, měl jsem to přes kopec. To vlastně rozhodlo, původně jsem totiž chtěl koupit kombíka p. Vintery. Ale ta dáálka A ještě k těm kombíkům ... to je taky taková diagnóza, jsou lidi co mají nějaký nepochopitelný odpor ke karoserii typu combi (velké, těžké, drahé, nahovnotomáš ... přitom půdorys auta je stejný, váha navíc možná pár kilo). A pak lidi, co prostě chcou kombi a nikdy jinak. Já preferuju užitnou hodnotu na prvním místě, takže su kombíkář
Jináč jsem se dal do repase zadku na kombíku, zase za 5 minut dvanáct. V půlce demontáže nápravy začaly definitivně téct do té doby jen vlhké palivové trubky, tlumiče jsou vyteklé, na každé pružině odlomený poslední závit, 9 z 10ti šroubů jsem musel uřezat. A jináč mrkněte, jak vypadají Polské plastové podběhy po jedné slovy jedné zimě
Věc se má tak. Není v tom žádné šílenství, já to auto prostě potřebuju Octávka '65 je v renovaci. UAZ se spotřebou 14+ není na ježdění do práce to pravé ořechové a svojeho kombíka mám pro sebe (mimo jiné nyní v rámci přípravy na STK na špalkách bez zadní nápravy). Tenhle bělásek je jak psal Teepee pro přítelkyni na dojíždění do práce. No a přece nám nepořídím nějakou shnitou feldu, které nerozumím, nemám na ni doma plné krabice dílů a i starší ročníky jsou strašně předražené jen kvůli té slepici na kapotě Dvě stejné auta = jedny díly, jedny zkušenosti, stejné intervaly servisu/údržby = polovina práce. A kupovat na dojíždění 8km něco nového mi přijde zbytečné. No a v neposlední řadě su fanda značky, ne
Cena byla v inzerátu tadyk, 10tis. Kč. Měsíc stará technická, zaplacené EKO, nějaké díly k tomu (nové přední světla, rozvoďák, ..). K tomu jsem ještě přikoupil sadu nových zimních gum, takže dokupy auto + zimní gumy + přepis + evidenčka + pojistka na rok vyšlo na 15tis. Odvoz nula nic, měl jsem to přes kopec. To vlastně rozhodlo, původně jsem totiž chtěl koupit kombíka p. Vintery. Ale ta dáálka A ještě k těm kombíkům ... to je taky taková diagnóza, jsou lidi co mají nějaký nepochopitelný odpor ke karoserii typu combi (velké, těžké, drahé, nahovnotomáš ... přitom půdorys auta je stejný, váha navíc možná pár kilo). A pak lidi, co prostě chcou kombi a nikdy jinak. Já preferuju užitnou hodnotu na prvním místě, takže su kombíkář
Jináč jsem se dal do repase zadku na kombíku, zase za 5 minut dvanáct. V půlce demontáže nápravy začaly definitivně téct do té doby jen vlhké palivové trubky, tlumiče jsou vyteklé, na každé pružině odlomený poslední závit, 9 z 10ti šroubů jsem musel uřezat. A jináč mrkněte, jak vypadají Polské plastové podběhy po jedné slovy jedné zimě