Stránka 243 z 342

Re: Vlaky

Napsal: čtv bře 21, 2013 21:31
od L Kulič
Když já jsem ještě s nimi jezdil tak to byla nejprve M151 a pak je přečíslovali na 810. když už jsem u toho nebyl tak se nnich objevilo 809, nevim, asi zase nějaká přestavba. Nejvíc jsem se najezdil na přestavěnejch na M153pro elektroůsek jako montážní vozy. pak je přečíslovali na 853. Jo a k těm mašinkám z Jinřichohradecký dráhy, tak mám někde fotky parní lokomotívy ( řadu, ani číslo už nevím ) i s celým vlakem, ale jsou to ještě klasické fotky, tak je musím nejdřív najít a oskenovat.
Máš opět pravdu, já po těch létech už strácím v tom novém čislovaní přehled. Na 853 jsem jezdil na ryclikách do Liberce. Původně to byly M 296. Byly jich dvě řady. jedny byly o jeden oddíl pro cestující ktatší. Tady kole mne jeydí a některé už jsou opět přestavěné a mají motory Caterrpilary.

Re: Vlaky

Napsal: pát bře 22, 2013 10:39
od plavec
JEden parní třeba ve Včelničce http://youtu.be/zOIYol_I5QU?t=1m34s

Re: Vlaky

Napsal: ned bře 24, 2013 21:40
od Veverka
Sednul jsem do vlaku.Najednou jsem si uvědomil,že poprvé v životě sedím v regionově!No,po hodině jízdy,usuzuji že bylo to podle mýho znatelně lepší než 810 8) .Ne hezčí,ale lepší určitě.

Re: Vlaky

Napsal: ned bře 24, 2013 21:50
od plavec
Tomu se snad ani nedá věřit. Hezčí je to určitě, moderní hajzlík, hlášení zastávek a tlačítko zastávky na znamení, ovládání dveří a dobře se tam nastupuje s kočárkem, nebo lidem na vozíku. Jenže tím to tak končí. Oproti 810 je v tom za jízdy větší rámus. Do větších stoupání to ne vždy vyjede (záleží asi jak se fíra rozjede) , v klesání zase jsou u některých dost hlasité projevy od brzd. Ona by regína nebyla vůbec špatná, kdyby byla uvnitř za jízdy tišší a zvládala i sklonově náročnej terén. Mluvím o regině duo. Neměl jsi snad na mysli trio ? V tej jsem jel jen jednou ale to jsem byl tak unavenej, že jsem stejně víc spal, než vnímal.

Re: Vlaky

Napsal: ned bře 24, 2013 21:53
od vodis
Já jezdím do práce od grafikonu jen reginou a spí se mi v ní hůř, než v šukafonu. Tam se dalo na rovný lavici líp uvelebit a přijde mi, že stoleček byl v o chlup lepší výšce na položení čela...:-)

Re: Vlaky

Napsal: ned bře 24, 2013 22:09
od Veverka
?S tou nohou jsem jel na vysočině,jelo to dobře a hlavně v tom bylo relativní ticho,sedačky standart.

Jako u nás na hané máme v 810 ty rovný sedáky(nicmoc) a ten lomoz!I když možná je to tím že je to LIAZní traktor(nastartuje,jede studený přesně 3-4km,za hodinu zase-ten spoj někdy dál nejezdí).

Re: Vlaky

Napsal: úte bře 26, 2013 14:02
od Laďuša
Zde ukážu jedno album. Jedná se o průchod po zrušené trati z Valchy do Nýřan. Koleje už tam léta, dál spíš desetiletí, nejsou. Stopu jsme ztratili v místě solární elektrárny, ale hodláme to eště někdy najít, pročež asi zvolíme výchozí bod na druhým konci :)
http://ladusa.rajce.idnes.cz/Zrusena_tr ... lektrarna/

Re: Vlaky

Napsal: úte bře 26, 2013 14:16
od valda1971
Pěkná a smutná procházka.......

Re: Vlaky

Napsal: stř bře 27, 2013 07:24
od Luděk Musil
Laďuša píše:Stopu jsme ztratili v místě solární elektrárny, ale hodláme to eště někdy najít, pročež asi zvolíme výchozí bod na druhým konci
Výchozí bod na druhým konci elektrárny je s největší pravděpodobností zde: 49°42'0.100"N, 13°17'39.055"E
a dále pokračuje přes D5 JJZ, mezi obcemi Nová ves a Červený Újezd, směrem k Volskému rybníku, okolo letiště, kde se napojí na stávající těleso tratě zde: 49°40'32.020"N, 13°15'41.527"E .
Celkem to obnáší asi 4 km. L.
PS: ale to už asi máte naštudovaný :idea: .

Re: Vlaky

Napsal: stř bře 27, 2013 08:13
od Michal Pokorný
Láďo pěkný!
To ve mně zase probudilo myšlenku projít Úštěk-Lovečkovice :wink:

Re: Vlaky

Napsal: stř bře 27, 2013 10:35
od Luděk Musil
Michal Pokorný píše:... Úštěk-Lovečkovice ...
Nějakým způsobem jsem tu trať našel ... předpokládám, že měla pokračování dál na Zubrnice a Velký Březno. Dokonce to vypadá, že v Lovečkovicích byla i odbočka na Verneřice do areálu nějaké tamní továrny.
Mapy na Gůglu jsou v tomhle ohledu lepší, když člověk ví, co má hledat a jak to má vypadat, tak se to tam dá najít :idea: . L.

Re: Vlaky

Napsal: stř bře 27, 2013 12:37
od MacGyver
Láďo http://geoportal.gov.cz/web/guest/map tady je to docela pěkně, když si tam naklikneš Ortofomapu z 50. let, nebo III. vojenské mapování, uvidíš, že traď vedla skrz areálé té firmy podél plotu elektrárny. Z druhé strany to asi taky nebude úplně snadné, protože zemědělci těleso trati v některých místech úplně přeorali. Na místě elektrárny bylo asi nějaké seřazovací nádraží.

Re: Vlaky

Napsal: stř bře 27, 2013 14:36
od Luděk Musil
Luděk Musil píše:
Laďuša píše:Stopu jsme ztratili v místě solární elektrárny, ale hodláme to eště někdy najít, pročež asi zvolíme výchozí bod na druhým konci
Výchozí bod na druhým konci elektrárny je s největší pravděpodobností zde: 49°42'0.100"N, 13°17'39.055"E
a dále pokračuje přes D5 JJZ, mezi obcemi Nová ves a Červený Újezd, směrem k Volskému rybníku, okolo letiště, kde se napojí na stávající těleso tratě zde: 49°40'32.020"N, 13°15'41.527"E .
Celkem to obnáší asi 4 km. L.
PS: ale to už asi máte naštudovaný :idea: .
Po prostudování ortofomapy a III. vojenské mapy budu asi muset změnit názor, protože ta trať asi opravdu vedla napřímo do Nýřan :( .
Ale stejně by mě zajímalo, zda-li se na těchto bodech (http://www.mapy.cz/#x=13.282260&y=49.68 ... QEfj5fm2De) nenachází traťové těleso ... . L.

Re: Vlaky

Napsal: stř bře 27, 2013 18:31
od Laďuša
Ona se tam ta trať i dost větvila, jak tam byly ty doly. Existujou různý mapy a verze. Jak píše Luďa, tak to šlo spíš asi vejš, nad tou dálnicí. Tamto je vlečka na letiště v Líních, to je zas něco jinýho. Tuta trať vedla do Nýřan kolem Sulkova. Ale dát si mapu z těch padesátých nebo tak, to mě vpravdě nenapadlo. Ono to je i dobrodružný, když to musíš hledat :lol:

Re: Vlaky

Napsal: pon dub 01, 2013 10:00
od radek mb
Tak jsem si tu procházku po zrušené trati udělal taky. Pěkná dokumentace. Kde berete ty staré mapy se železničníma tratěma? Jsem si jist, že v mém okolí je též zrušená železniční trať, která vedla možná z Chotětova přes Horky nad Jizerou, ale kam, to nevím. V Horkách je ještě most, pražce a na silnici II/610 u Brodců nad Jizerou je zaasfaltovaný přejezd. Vy zkušení železniční maniaci, pohledejte.