Vlaky
Moderátor: Moderátoři
Re: Vlaky
Když já jsem ještě s nimi jezdil tak to byla nejprve M151 a pak je přečíslovali na 810. když už jsem u toho nebyl tak se nnich objevilo 809, nevim, asi zase nějaká přestavba. Nejvíc jsem se najezdil na přestavěnejch na M153pro elektroůsek jako montážní vozy. pak je přečíslovali na 853. Jo a k těm mašinkám z Jinřichohradecký dráhy, tak mám někde fotky parní lokomotívy ( řadu, ani číslo už nevím ) i s celým vlakem, ale jsou to ještě klasické fotky, tak je musím nejdřív najít a oskenovat.
Máš opět pravdu, já po těch létech už strácím v tom novém čislovaní přehled. Na 853 jsem jezdil na ryclikách do Liberce. Původně to byly M 296. Byly jich dvě řady. jedny byly o jeden oddíl pro cestující ktatší. Tady kole mne jeydí a některé už jsou opět přestavěné a mají motory Caterrpilary.
Máš opět pravdu, já po těch létech už strácím v tom novém čislovaní přehled. Na 853 jsem jezdil na ryclikách do Liberce. Původně to byly M 296. Byly jich dvě řady. jedny byly o jeden oddíl pro cestující ktatší. Tady kole mne jeydí a některé už jsou opět přestavěné a mají motory Caterrpilary.
Re: Vlaky
JEden parní třeba ve Včelničce http://youtu.be/zOIYol_I5QU?t=1m34s
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Re: Vlaky
Tomu se snad ani nedá věřit. Hezčí je to určitě, moderní hajzlík, hlášení zastávek a tlačítko zastávky na znamení, ovládání dveří a dobře se tam nastupuje s kočárkem, nebo lidem na vozíku. Jenže tím to tak končí. Oproti 810 je v tom za jízdy větší rámus. Do větších stoupání to ne vždy vyjede (záleží asi jak se fíra rozjede) , v klesání zase jsou u některých dost hlasité projevy od brzd. Ona by regína nebyla vůbec špatná, kdyby byla uvnitř za jízdy tišší a zvládala i sklonově náročnej terén. Mluvím o regině duo. Neměl jsi snad na mysli trio ? V tej jsem jel jen jednou ale to jsem byl tak unavenej, že jsem stejně víc spal, než vnímal.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Re: Vlaky
Já jezdím do práce od grafikonu jen reginou a spí se mi v ní hůř, než v šukafonu. Tam se dalo na rovný lavici líp uvelebit a přijde mi, že stoleček byl v o chlup lepší výšce na položení čela...
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Re: Vlaky
?S tou nohou jsem jel na vysočině,jelo to dobře a hlavně v tom bylo relativní ticho,sedačky standart.
Jako u nás na hané máme v 810 ty rovný sedáky(nicmoc) a ten lomoz!I když možná je to tím že je to LIAZní traktor(nastartuje,jede studený přesně 3-4km,za hodinu zase-ten spoj někdy dál nejezdí).
Jako u nás na hané máme v 810 ty rovný sedáky(nicmoc) a ten lomoz!I když možná je to tím že je to LIAZní traktor(nastartuje,jede studený přesně 3-4km,za hodinu zase-ten spoj někdy dál nejezdí).
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlaky
Zde ukážu jedno album. Jedná se o průchod po zrušené trati z Valchy do Nýřan. Koleje už tam léta, dál spíš desetiletí, nejsou. Stopu jsme ztratili v místě solární elektrárny, ale hodláme to eště někdy najít, pročež asi zvolíme výchozí bod na druhým konci
http://ladusa.rajce.idnes.cz/Zrusena_tr ... lektrarna/
http://ladusa.rajce.idnes.cz/Zrusena_tr ... lektrarna/
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlaky
Výchozí bod na druhým konci elektrárny je s největší pravděpodobností zde: 49°42'0.100"N, 13°17'39.055"ELaďuša píše:Stopu jsme ztratili v místě solární elektrárny, ale hodláme to eště někdy najít, pročež asi zvolíme výchozí bod na druhým konci
a dále pokračuje přes D5 JJZ, mezi obcemi Nová ves a Červený Újezd, směrem k Volskému rybníku, okolo letiště, kde se napojí na stávající těleso tratě zde: 49°40'32.020"N, 13°15'41.527"E .
Celkem to obnáší asi 4 km. L.
PS: ale to už asi máte naštudovaný .
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Re: Vlaky
Láďo pěkný!
To ve mně zase probudilo myšlenku projít Úštěk-Lovečkovice
To ve mně zase probudilo myšlenku projít Úštěk-Lovečkovice
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlaky
Nějakým způsobem jsem tu trať našel ... předpokládám, že měla pokračování dál na Zubrnice a Velký Březno. Dokonce to vypadá, že v Lovečkovicích byla i odbočka na Verneřice do areálu nějaké tamní továrny.Michal Pokorný píše:... Úštěk-Lovečkovice ...
Mapy na Gůglu jsou v tomhle ohledu lepší, když člověk ví, co má hledat a jak to má vypadat, tak se to tam dá najít . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- MacGyver
- Příspěvky: 1541
- Registrován: úte lis 11, 2008 16:59
- Bydliště: Plzeň/Prášily
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlaky
Láďo http://geoportal.gov.cz/web/guest/map tady je to docela pěkně, když si tam naklikneš Ortofomapu z 50. let, nebo III. vojenské mapování, uvidíš, že traď vedla skrz areálé té firmy podél plotu elektrárny. Z druhé strany to asi taky nebude úplně snadné, protože zemědělci těleso trati v některých místech úplně přeorali. Na místě elektrárny bylo asi nějaké seřazovací nádraží.
Lada 2103 r.v.77 "Hranatá nádhera"
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!!
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!!
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlaky
Po prostudování ortofomapy a III. vojenské mapy budu asi muset změnit názor, protože ta trať asi opravdu vedla napřímo do Nýřan .Luděk Musil píše:Výchozí bod na druhým konci elektrárny je s největší pravděpodobností zde: 49°42'0.100"N, 13°17'39.055"ELaďuša píše:Stopu jsme ztratili v místě solární elektrárny, ale hodláme to eště někdy najít, pročež asi zvolíme výchozí bod na druhým konci
a dále pokračuje přes D5 JJZ, mezi obcemi Nová ves a Červený Újezd, směrem k Volskému rybníku, okolo letiště, kde se napojí na stávající těleso tratě zde: 49°40'32.020"N, 13°15'41.527"E .
Celkem to obnáší asi 4 km. L.
PS: ale to už asi máte naštudovaný .
Ale stejně by mě zajímalo, zda-li se na těchto bodech (http://www.mapy.cz/#x=13.282260&y=49.68 ... QEfj5fm2De) nenachází traťové těleso ... . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlaky
Ona se tam ta trať i dost větvila, jak tam byly ty doly. Existujou různý mapy a verze. Jak píše Luďa, tak to šlo spíš asi vejš, nad tou dálnicí. Tamto je vlečka na letiště v Líních, to je zas něco jinýho. Tuta trať vedla do Nýřan kolem Sulkova. Ale dát si mapu z těch padesátých nebo tak, to mě vpravdě nenapadlo. Ono to je i dobrodružný, když to musíš hledat
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlaky
Tak jsem si tu procházku po zrušené trati udělal taky. Pěkná dokumentace. Kde berete ty staré mapy se železničníma tratěma? Jsem si jist, že v mém okolí je též zrušená železniční trať, která vedla možná z Chotětova přes Horky nad Jizerou, ale kam, to nevím. V Horkách je ještě most, pražce a na silnici II/610 u Brodců nad Jizerou je zaasfaltovaný přejezd. Vy zkušení železniční maniaci, pohledejte.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487