Stránka 25 z 27

Napsal: pon dub 13, 2009 23:05
od červ
ladalover píše:NENE, žádný úsměv na mé tváři, ale vztek, že tlačíš pomalu a ujíždí nám kolona při spanilce!! Nauč se běhat tak rychlostí 80-90km/h, abys mohl třeba tlačit i na dálnici!
:D to už abys sis koupil dalniční znamku :)
PEET píše:ok ok ale takovou rychlostí běhám jen na diesel a sežeru 50L na 100KM
ale co spalovaní doufam ze plníš aspon euro IV ale kdy se podívam na rok vyroby tak asi ne :D :D

Napsal: pon dub 13, 2009 23:07
od PEET


ladalover napsal:
NENE, žádný úsměv na mé tváři, ale vztek, že tlačíš pomalu a ujíždí nám kolona při spanilce!! Nauč se běhat tak rychlostí 80-90km/h, abys mohl třeba tlačit i na dálnici!


to už abys sis koupil dalniční znamku

PEET napsal:
ok ok ale takovou rychlostí běhám jen na diesel a sežeru 50L na 100KM


ale co spalovaní doufam ze plníš aspon euro IV ale kdy se podívam na rok vyroby tak asi ne

No co rok výroby 1989 ne? to ješte jde :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Napsal: pon dub 13, 2009 23:09
od červ
PEET píše:No co rok výroby 1989 ne? to ješte jde
to snad ani neplniš euro 1 to bude drahy za přepis :D :D

Napsal: pon dub 13, 2009 23:24
od PEET
červ píše:PEET napsal:
No co rok výroby 1989 ne? to ješte jde


to snad ani neplniš euro 1 to bude drahy za přepis
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: njn

Napsal: úte kvě 26, 2009 16:19
od ladalover
Tak teď něco na závěr.

Ale pozor!!
Pravda je krutě zdrcující. Auto (xm) je taková kára, že jsem se ani ve 2kové oktávce nesvezl tak, jako v XM.

Kromě běžné údržby jsem měl naprosto bezporuchové vozítko. Já mám teď 310 000km a ani kapka oleje neuteče z motoru, žádná katastrofa s elektrikou, jak všichni píší, ani s hydraulikou... Prostě nic. 5ti metrová limuzína s neuvěřitelným vnitřním prostorem a komfortem jízdy, posezení, aerodynamiky a luxusu. To co dnešní auta mají v nabídce jako příplatkovou výbavu, to má citroen XM v základu.

Ohledně oprav je to jako se vším. Nové origo díly se nevyplatí kupovat, jsou hrozně drahé. Kvalitní druhovýroba je bez problému. Měnil jsem se štěpánem getskem přední spodní čep lev. kola a celé mě to vyšlo na 280kč. (čep)

Manuálně zručný člověk si na tom udělá vše sám. Já jsem trochu zručný, ale nedosahuju kvalit ladystických mistrů a přesto na XM stačím.

Nebojte se jít do toho. Budete mile překvapeni. A až budete jezdit, nechte se svézt taky jako spolujezdec na zadním sedadle vpravo. (jako páni poslanci.. )

Dejte si ruku na masivní opěrku, nechte si pustit hudbu (dokonalé ozvučení interiéru bývá už v základních verzích) a užívejte si houpání na vlně hydropneumatiky.

Kdo to nezkusil, je o hodně ochuzen.

Já osobně jsem dokončil studia a dělám elektrikáře, tak XM nevyužívám a budu muset koupit malou dodávku (fiat doblo a pod.). Až ale jednou budu mít dost peněz, koupím si zase citroena s hydrou. (můj sen je C6) Jestli budete chtít, tak se někdy svezem spolu. Pojedu s XM na sraz, tam se můžem projet. Poté už XM bude sloužit jinému pánovi. Kdybyste chtěli další info nebo pomoct s opravou, kontaktujte mě zde nebo mailem.

LL.

Napsal: úte kvě 26, 2009 16:39
od citron
A co kombajn XM? Kufr má jako kráva, a až budeš chtít jet k móři, vyházíš jen šroubováky, zkoušečky a kuadráty. Přece si nějakou dodávkou nenecháš natřásat kosti. Takovej XM break turbokoks z posledních let výroby...

Napsal: úte kvě 26, 2009 16:43
od Štěpán
Škoda, že se ho zbavuješ... :cry:

Čím ted budeš jezdit? Auto přece kvůli práci potřebuješ a ladu máš ustjenou a znehybněnou v garáži.

Za kolik jsi to XM nakonec střelil?

Napsal: čtv kvě 28, 2009 00:59
od ladalover
Nestřelil jsem ho za nic. XM stále mám, ale potřebuju se trochu dostat na vlastní nohy a auto dodávku potřebuju i pro jiné aktivity. Bohužel si musím na kostilamy zvyknout a brát je jen jako nutné zlo z hlediska komerce. Komfortu a požitku z jízdy si, doufám, budu moct jednou užít u C6ky, která se mi tak moc líbí a má hydru!! :-)


Jezdit budu v mezičase MHD, tak jako jindy. Naštěstí máme kolegy a kamarády z ladaklubu i jako řidiče autobusů a tramvají, tak se jim nebojím svěřit do péče.

Co byste mi doporučili za malou dodávku z hlediska ceny, praktičnosti a bezporuchovosti? Myslel jsem na fiat doblo nebo opel combo. Opel je ale hodně drahý.

Kombajna nechci. Neodvezu si v tom sádrokarton, cihly, a navíc je to pořád osobák. Chci vyloženě něco na práci, do čeho mi nebude líto narvat zaprášený věci, bordel, když se to někde odře...


Co radíte?? :arrow:

Napsal: čtv kvě 28, 2009 10:08
od Saša
Pokud chceš ten sádroš sem tam i tlačit kup Si to Ďoblo . Kámoš si ho koupil nové i přes naše varování a pochopil to až když ho to nechalo potřetí za dva roky stát na silnici . Stoho jednou nedojel do práce (Kapitán B 737) Už ho nemá .
Ps: Elektrikář dělá sádrokartón ?

Napsal: čtv kvě 28, 2009 14:48
od zelvotron
Správnej řemeslník má mít Š 1203 (spíš tedy TAZ 1500), v horším případě aspoň favo pickup nebo vanplus. 8)

Napsal: čtv kvě 28, 2009 14:54
od Maysner
otec si poridil Fiat Scudo 2.0 JTD. zatim plna spokojenost. ma to od ledna a zatim jen praskl u tlumice, originalni 9 let starej, vyfuk. skoda je uplne zdravej. a praskla manzeta na rizeni. ma prodlouzenou verzi long, ktery se tu asi moc, ci vubec, neprodavali. v obyc verzi je to mensi jak transit ci transporter ale vetsi jak doblo apod. na dylku to ma jak zigul(otcovo plus cca pul metru)

Napsal: čtv kvě 28, 2009 15:01
od Štěpán
Nechci nějak moc oponovat, ale na fiaty bych si zas tak moc nestěžoval. Samy jezdíme v licenčním fiatu. Fiat neustále tak trochu spolupracuje s koncernem PSA ( dodávky BOXER/JUMPER/DUCATO ) Přítelkyně ted má seicento a neřekl bych, že je poruchové. Spíš to bylo takové malé dodo. Po deseti letech v tom drnčeli všechny možný plasty a zatejkalo čelním sklem, ak jsem si s tím musel trochu pohrát.
Osobně bych se fiata nebál. Klidně bych do něj šel. Otázkou je jakou zvolit motorizaci. Každopádně diesela.

A nebo pokud bys chtěl zůstat u značky, tak si vyber bud citro JUMPY nebo BERLINGO.
Ohledně prostoru bych doporučil JUMPYho, je o něco větší a ohledně BERLINGA, tak to je jednoduchost sama a dokonce se do toho dávál i starej spolehlivej diesel 1,9D nebo 1,9TD, což je v podstatě věčnej motor a myslím si, že i díly budou levnější na citrona než na konkurenci. :wink:

Rozhodnutí je na tobě. Na sraze si o tom jistě ještě pokecáme... :-)

http://citroen.sbazar.cz/citroen-berlin ... 88127.html

http://citroen.sbazar.cz/citroen-berlin ... 77960.html

http://citroen.sbazar.cz/prodam-citroen ... 47823.html

A nebo si něco vyhlédnout v německu a dovézt si to sám... :roll:

Napsal: čtv kvě 28, 2009 17:41
od Maysner
jumpy je to samy jako scudo. dela se to v jedny fabrice jen tam daj jinej znak

Napsal: čtv kvě 28, 2009 18:19
od Jelen
Myslím, že obyčejný Ducato, nebo Transit, by ti úplně stačil.

Napsal: čtv kvě 28, 2009 18:36
od Acibuk
začal bych TAZ 1500. A nebo transitem