ladalover píše:NENE, žádný úsměv na mé tváři, ale vztek, že tlačíš pomalu a ujíždí nám kolona při spanilce!! Nauč se běhat tak rychlostí 80-90km/h, abys mohl třeba tlačit i na dálnici!
to už abys sis koupil dalniční znamku
PEET píše:ok ok ale takovou rychlostí běhám jen na diesel a sežeru 50L na 100KM
ale co spalovaní doufam ze plníš aspon euro IV ale kdy se podívam na rok vyroby tak asi ne
Volkswagen Golf R.v.2002 Od května 2009 - a déle moje auto
Daewoo Tico R.v. 1996 Od června 2004 - a déle moje auto
Ford Tranzit R.v 2002 Od února2008 - a déle Rodiné auto
ladalover napsal:
NENE, žádný úsměv na mé tváři, ale vztek, že tlačíš pomalu a ujíždí nám kolona při spanilce!! Nauč se běhat tak rychlostí 80-90km/h, abys mohl třeba tlačit i na dálnici!
to už abys sis koupil dalniční znamku
PEET napsal:
ok ok ale takovou rychlostí běhám jen na diesel a sežeru 50L na 100KM
ale co spalovaní doufam ze plníš aspon euro IV ale kdy se podívam na rok vyroby tak asi ne
to snad ani neplniš euro 1 to bude drahy za přepis
Volkswagen Golf R.v.2002 Od května 2009 - a déle moje auto
Daewoo Tico R.v. 1996 Od června 2004 - a déle moje auto
Ford Tranzit R.v 2002 Od února2008 - a déle Rodiné auto
Ale pozor!!
Pravda je krutě zdrcující. Auto (xm) je taková kára, že jsem se ani ve 2kové oktávce nesvezl tak, jako v XM.
Kromě běžné údržby jsem měl naprosto bezporuchové vozítko. Já mám teď 310 000km a ani kapka oleje neuteče z motoru, žádná katastrofa s elektrikou, jak všichni píší, ani s hydraulikou... Prostě nic. 5ti metrová limuzína s neuvěřitelným vnitřním prostorem a komfortem jízdy, posezení, aerodynamiky a luxusu. To co dnešní auta mají v nabídce jako příplatkovou výbavu, to má citroen XM v základu.
Ohledně oprav je to jako se vším. Nové origo díly se nevyplatí kupovat, jsou hrozně drahé. Kvalitní druhovýroba je bez problému. Měnil jsem se štěpánem getskem přední spodní čep lev. kola a celé mě to vyšlo na 280kč. (čep)
Manuálně zručný člověk si na tom udělá vše sám. Já jsem trochu zručný, ale nedosahuju kvalit ladystických mistrů a přesto na XM stačím.
Nebojte se jít do toho. Budete mile překvapeni. A až budete jezdit, nechte se svézt taky jako spolujezdec na zadním sedadle vpravo. (jako páni poslanci.. )
Dejte si ruku na masivní opěrku, nechte si pustit hudbu (dokonalé ozvučení interiéru bývá už v základních verzích) a užívejte si houpání na vlně hydropneumatiky.
Kdo to nezkusil, je o hodně ochuzen.
Já osobně jsem dokončil studia a dělám elektrikáře, tak XM nevyužívám a budu muset koupit malou dodávku (fiat doblo a pod.). Až ale jednou budu mít dost peněz, koupím si zase citroena s hydrou. (můj sen je C6) Jestli budete chtít, tak se někdy svezem spolu. Pojedu s XM na sraz, tam se můžem projet. Poté už XM bude sloužit jinému pánovi. Kdybyste chtěli další info nebo pomoct s opravou, kontaktujte mě zde nebo mailem.
LL.
Naposledy upravil(a) ladalover dne čtv kvě 28, 2009 01:01, celkem upraveno 1 x.
lada time is comming...
Lada 1500S, 1,5, r.v. 1978 1978 - dále
Citrónek XM 2,1D, r.v. 1991 04/2008-09/2009
A co kombajn XM? Kufr má jako kráva, a až budeš chtít jet k móři, vyházíš jen šroubováky, zkoušečky a kuadráty. Přece si nějakou dodávkou nenecháš natřásat kosti. Takovej XM break turbokoks z posledních let výroby...
Nestřelil jsem ho za nic. XM stále mám, ale potřebuju se trochu dostat na vlastní nohy a auto dodávku potřebuju i pro jiné aktivity. Bohužel si musím na kostilamy zvyknout a brát je jen jako nutné zlo z hlediska komerce. Komfortu a požitku z jízdy si, doufám, budu moct jednou užít u C6ky, která se mi tak moc líbí a má hydru!!
Jezdit budu v mezičase MHD, tak jako jindy. Naštěstí máme kolegy a kamarády z ladaklubu i jako řidiče autobusů a tramvají, tak se jim nebojím svěřit do péče.
Co byste mi doporučili za malou dodávku z hlediska ceny, praktičnosti a bezporuchovosti? Myslel jsem na fiat doblo nebo opel combo. Opel je ale hodně drahý.
Kombajna nechci. Neodvezu si v tom sádrokarton, cihly, a navíc je to pořád osobák. Chci vyloženě něco na práci, do čeho mi nebude líto narvat zaprášený věci, bordel, když se to někde odře...
Co radíte??
lada time is comming...
Lada 1500S, 1,5, r.v. 1978 1978 - dále
Citrónek XM 2,1D, r.v. 1991 04/2008-09/2009
Pokud chceš ten sádroš sem tam i tlačit kup Si to Ďoblo . Kámoš si ho koupil nové i přes naše varování a pochopil to až když ho to nechalo potřetí za dva roky stát na silnici . Stoho jednou nedojel do práce (Kapitán B 737) Už ho nemá .
Ps: Elektrikář dělá sádrokartón ?
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
otec si poridil Fiat Scudo 2.0 JTD. zatim plna spokojenost. ma to od ledna a zatim jen praskl u tlumice, originalni 9 let starej, vyfuk. skoda je uplne zdravej. a praskla manzeta na rizeni. ma prodlouzenou verzi long, ktery se tu asi moc, ci vubec, neprodavali. v obyc verzi je to mensi jak transit ci transporter ale vetsi jak doblo apod. na dylku to ma jak zigul(otcovo plus cca pul metru)
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Nechci nějak moc oponovat, ale na fiaty bych si zas tak moc nestěžoval. Samy jezdíme v licenčním fiatu. Fiat neustále tak trochu spolupracuje s koncernem PSA ( dodávky BOXER/JUMPER/DUCATO ) Přítelkyně ted má seicento a neřekl bych, že je poruchové. Spíš to bylo takové malé dodo. Po deseti letech v tom drnčeli všechny možný plasty a zatejkalo čelním sklem, ak jsem si s tím musel trochu pohrát.
Osobně bych se fiata nebál. Klidně bych do něj šel. Otázkou je jakou zvolit motorizaci. Každopádně diesela.
A nebo pokud bys chtěl zůstat u značky, tak si vyber bud citro JUMPY nebo BERLINGO.
Ohledně prostoru bych doporučil JUMPYho, je o něco větší a ohledně BERLINGA, tak to je jednoduchost sama a dokonce se do toho dávál i starej spolehlivej diesel 1,9D nebo 1,9TD, což je v podstatě věčnej motor a myslím si, že i díly budou levnější na citrona než na konkurenci.
Rozhodnutí je na tobě. Na sraze si o tom jistě ještě pokecáme...