Napsal: stř kvě 07, 2008 00:01
Mě by docela zajímala v praxi ta turbínová lokomotiva, prý řvala tak, že se v širokém okolí tratě třásly tabulky skla.
Myslím, že skončilo jen u zkušebního provozu, pokud zasáhla do vozby, tak asi jen velice okrajově. Spotřeba mazutu taková, že bylo potřeba vozit za lokomotivou vlastní cisternu.
Spoustu výše popsaných lokomotiv neznám, ale "Plecháč", zvláště s novým nátěrem, se mi velice líbí a fandím jim. Stejně tak laminátkám, které bohužel už si osobní vlaky neodvezou, všechny přešly pod ČD Cargo...
On mezi nimi kromě vzhledu zase tak velký rozdíl není, zřejmě jediným zásadním bude nemožnost brzdit elektromotory v Plecháči.
Mimochodem, Orchestriónem se rozumí právě řada 810 a Laďuša ji tímto zneuctil- a to už poněkolikáté. Dále Šlukafon a podobně...
ESO je zkrátka ESO. Ty jsou asi z elektrik nejlepší. Neříkám, že jsou spolehlivější než starší odporovky, ale zřejmě nejuniverzálnější a ekonomičtější na provoz.
Také se mi líbí řada 150/350- Potkan. Jenže ten je odporový... Dříve se na nich používaly tlačítkové ovladače kontroleru, docela by mě zajímalo, jak to vypadalo. Už to nahradili běžnými pákami.
Na strojích 350 se běžně střídají strojvedoucí ČD/ZSSK, to mi přijde výhodné a zajímavé.
Myslím, že skončilo jen u zkušebního provozu, pokud zasáhla do vozby, tak asi jen velice okrajově. Spotřeba mazutu taková, že bylo potřeba vozit za lokomotivou vlastní cisternu.
Spoustu výše popsaných lokomotiv neznám, ale "Plecháč", zvláště s novým nátěrem, se mi velice líbí a fandím jim. Stejně tak laminátkám, které bohužel už si osobní vlaky neodvezou, všechny přešly pod ČD Cargo...
On mezi nimi kromě vzhledu zase tak velký rozdíl není, zřejmě jediným zásadním bude nemožnost brzdit elektromotory v Plecháči.
Mimochodem, Orchestriónem se rozumí právě řada 810 a Laďuša ji tímto zneuctil- a to už poněkolikáté. Dále Šlukafon a podobně...
ESO je zkrátka ESO. Ty jsou asi z elektrik nejlepší. Neříkám, že jsou spolehlivější než starší odporovky, ale zřejmě nejuniverzálnější a ekonomičtější na provoz.
Také se mi líbí řada 150/350- Potkan. Jenže ten je odporový... Dříve se na nich používaly tlačítkové ovladače kontroleru, docela by mě zajímalo, jak to vypadalo. Už to nahradili běžnými pákami.
Na strojích 350 se běžně střídají strojvedoucí ČD/ZSSK, to mi přijde výhodné a zajímavé.