
Stroj se zúčastnil malého grantosetkání na horké půdě zřídla elektromobility. Na vlastní kukadla jsem se pokochal přehledného motorového prostoru osmiventilové Granty.
Moderátor: Moderátoři
Křečík Barbuška píše:U příležitosti nájezdu 16200 Km
Křečík Barbuška píše:… . U příležitosti nájezdu 16200 Km dostala ode mne do motůrku již třetí olejíček celkově čtvrtý v pořadí. … .
Nevím, jaký olej mi vytekl při 1. výměně - to mi dělal Ota Staněk ve Šlapkách. Od druhýho oleje jsem si to měnil sám. Pravda, druhej a třetí byly ještě takový do černa. Následně jsem měnil (od tachometrových 20 tisíc) po 10 tisících, což do dneška obnáší 7 výměn. Brzy budu dělat osmou. A olej mění barvu z medové (velmi světle hnědé) na tmavě hnědou, černej teda ne-e.Křečík Barbuška píše:... Vsak cerne oleje z toho tecou dost nicemu to neublizi.
Tak LADA má aspoň na nápravách jakž-takž dajaký náter, ale DACIA či RENAULT už je na tom ďaleko horšie. Ale kto z držiteľov VP pozerá spodok? Sprej DINITROLU 482 to zachráni minimálne do výmeny tlmiča.Křečík Barbuška píše:Aby to tu neumřelo. Naznal jsem, že po 3,5 letech od výroby toho stroje by se patřilo vyměnit brzdovku. Výměna kapaliny kupodivu dopadla dobře. Nic jsem nestrhl ani neutrhl, brzdí to jako před tím a nic na palubce nesvítí.
Nicméně mému sic chřadnoucímu, ale stále pozornému zraku neušlo, že na předních tlumičích barva poněkud bobtná tak jsem šroubovákem lehce zarejpal ... . Nalejme si čistého vína toto jsem ani já, bytostný pesimista tak brzo nečekal.