Stránka 25 z 294
Napsal: pon říj 25, 2010 21:16
od plavec
MartasBrno píše:Ale už jsem na to přišel. Nejezdil trasy delší než 5km.
Čili je to zatuhlý, neřku-li zarezlý
?
Napsal: úte říj 26, 2010 10:17
od ger007
ake cislo ma zadne sklo na nive 1,6 ??
je to 2121.... alebo 2102 ... ?
Napsal: úte říj 26, 2010 11:03
od dvk
Napsal: úte říj 26, 2010 11:09
od MartasBrno
plavec píše:MartasBrno píše:Ale už jsem na to přišel. Nejezdil trasy delší než 5km.
Čili je to zatuhlý, neřku-li zarezlý
?
Ne, to ne. Prostě krátké trasy vycházejí hůře, to je přirozené.
Napsal: úte říj 26, 2010 11:27
od MartasBrno
Laďuša píše:Žigul nový auto? To jako je archivní spotřeba z před 25 lety? A kolik mu to v tom režimu bere teda dneska? A velká část meziměsto, ale do 5 km? Hele, a nepráší třeba trochu?
To jsou nepřesné informace. Jen a pouze nepřesné informace. Odpovídá to poměru jízd, kdy dědek jezdí 20x do vedlejší vesnice cca 3km do obchodu a pak jednou jede do města 30km.
Ano, je to archivní spotřeba před 25 lety u nového auta. Dneska mu už auto nebere nic, protože dejchá broučky metr a půl pod zemí.
Napsal: stř říj 27, 2010 22:56
od Marťas
Je nějak přesně dáno (podle zákona, nějaké normy) jak musí být v kufru umístěna LPG nádrž? Jde mi o to, zda by bylo možné u kombíka umístit nádrž jinam, než za sedadla, např na bok za zadní kolo. Zkrátka tak, aby neomezovala variabilitu zavazadelníku. Díky
Napsal: stř říj 27, 2010 23:57
od MartasBrno
Určitě jde dát místo rezervy toroidní nádrž a rezervu pak nechat cestovat prostorem
Napsal: čtv říj 28, 2010 00:42
od Marťas
MartasBrno, To je přesně ono - takhle jsem to přesně nechtěl
Napsal: čtv říj 28, 2010 02:41
od MartasBrno
Marťas píše:MartasBrno, To je přesně ono - takhle jsem to přesně nechtěl
Pak to budou vědět buďto montážníci, nebo CS AutoLada. Předpokládám, že varianty montáže schvaluje automobilka. Takže můžeš začít žhavit telefony.
Napsal: sob říj 30, 2010 17:05
od peet2101
Jak bezpečně sundat přední pružinu?? Na autě mám už jenom spodní rameno, náboj, pružinu a čepy (horní rameno a tlumič je dole). Snažil sem se vyrobit stahovák z dvou plocháčů matek a závitové tyče, dokonce i fungoval, ale neměl sem odvahu s ním tu pružinu vymontovat.
EDIT: Když už sem u toho tak zadní pružina jde dolu hladce, nebo je na to třeba taky nějaky fígl??
Napsal: sob říj 30, 2010 17:52
od jacek
Tak bacha! Je docela dobře, žes tu odvahu neměl. S tímhle bych si moc nehrál, je to o ručičky, auto i hlavičku
Síly na pružině jsou obrovské. V rámci klubu existují profi a bezpečné stahováky na pružiny, zkus se tady poptat, jestli by bylo něco poblíž tebe.
Zadní pružiny nejsou problém, když předtím zvedneš auto a vyvěsíš nápravu na zvedáku ze správné strany
Napsal: sob říj 30, 2010 18:38
od Luděk Ondrůch
Podlož spodní rameno heverem, vyheveruj je nahoru aby se pružina co nejvíc zmáčkla, potom pružinu na dvou protilehlých stranách stáhni drátem a pomalu povoluj hever. Pružina by měla potom sama vypadnout.
Napsal: sob říj 30, 2010 18:49
od Ivo
Ještě je jeden způsob. Odpojit i sabilizátor a rameno úplně svěsit dolů. Pak půjde prožina taky ven. Bezpečnější jsou ale oba způsoby popsané nademnou, i když já jsem stahovák nepoužíval nikdy a vždycky to šlo, tak jak jsem napsal.
Napsal: sob říj 30, 2010 21:23
od jacek
L.O. -
No, jak je komu libo...
Hlavně prosímtě nepoužívej hliník 0,8
Když už, tak vol raději bezpečný postup - viz Ivo.
Napsal: sob říj 30, 2010 21:55
od MartasBrno
jacek píše:L.O. -
No, jak je komu libo...
Hlavně prosímtě nepoužívej hliník 0,8
Když už, tak vol raději bezpečný postup - viz Ivo.
Když se to sváže řekněme vázacím, nebo šponovacím drátem Fe průměr cca 3 nebo 4mm tak to neudrží, je to riziko?