Stránka 25 z 69

Re: Lada 2190 (Granta)

Napsal: pát zář 16, 2011 20:10
od Crocodile
to je dobře že z Iževska vyhodí korejce a budou se tam dělat jen ,,ruská,, auta. Iž pickup, 2104,2107 a Granta.

Re: Lada 2190 (Granta)

Napsal: úte zář 20, 2011 13:16
od Raduz

Re: Lada 2190 (Granta)

Napsal: úte zář 20, 2011 15:46
od Crocodile
cena Granty v rusku bude od 229 000 rublů, například nová Samara (21154) stojí od 280 000.

Re: Lada 2190 (Granta)

Napsal: úte zář 20, 2011 20:51
od zelvotron

Re: Lada 2190 (Granta)

Napsal: pon říj 03, 2011 18:19
od zelvotron
Granta liftback
Obrázek


První crash test Granty

http://www.zr.ru/a/365315/

Lada Granta Sport - prý půjde do sériové výroby, bude jí pohánět atmosférický motor 1,6 16v o výkonu 120k a výhledově turbomotor o 200 k.
Obrázek

Re: Lada 2190 (Granta)

Napsal: úte říj 04, 2011 16:17
od Raduz

Re: Lada 2190 (Granta)

Napsal: úte říj 04, 2011 19:27
od mirozv
Krash test GRANTY http://www.zr.ru/a/365315/

Re: Lada 2190 (Granta)

Napsal: stř říj 05, 2011 06:41
od Patrac
kdyby se vyprdli na závody a raději to začali exportovat.. a hlavně dodělali combík :)

Re: Lada 2190 (Granta)

Napsal: stř říj 05, 2011 10:56
od Hurikán
zelvotron píše:Lada Granta Sport - prý půjde do sériové výroby... (obrázek)
Náhodou, tohle je docela povedené. Kdyby se vyprdli na ty hrozné plastové nárazníky a celkově trochu změnili vzhled, dali dovnitř nějaké trošku praktičtější sedačky, vzadu zmenšili to nesmyslně velké křídlo, ale hlavně z toho udělali zadokolku!!!, tak bych si to i koupil.Takový pěkný, lehounce sportovně laděný sedan za rozumnou cenu. :) To je to, co na současném trhu ukrutně chybí. ;) Kombíků a ostatních hnusných almar jsou tři :butthead: , ale o solidní a pěkné auto člověk nezavadí. Jo jo. Proto už nezbývá nic jiného, než se zásobit různými youngtimery, dokud ještě jsou. :roll: :?

Re: Lada 2190 (Granta)

Napsal: čtv říj 06, 2011 10:35
od marian2110
:shock: Takto asi bude vypadať Kalina alebo Grant :?: :?: :roll:

Re: Lada 2190 (Granta)

Napsal: čtv říj 06, 2011 10:40
od Patrac
podle mne fotomontáž nenavazuje vůbec přední blatník na dveře a nebo to je nějaký test čumáku granty. Konec konců granta je facelift Kaliny
nesedí mmj ani přední světla versus kapota a další
potažmo ani barva přední blatník/ dveře moc nekoresponduje
a nebo někdo nabořil kalinu a rovnou na to koupil nový díly z Granty :D :D

Re: Lada 2190 (Granta)

Napsal: pát říj 07, 2011 19:56
od DJW
Takže:
1, Lada Granta z Granta Cup-u dá 0-100km/h za 5,6 sekundy 8)
http://www.auto.cz/lada-granta-sport-2011-60805

2,
zelvotron píše:Lada Granta Sport - prý půjde do sériové výroby, bude jí pohánět atmosférický motor 1,6 16v o výkonu 120k a výhledově turbomotor o 200 k.
Hmmm, začína sa mi to auto páčiť. Normálne by som do toho turba šiel, už len aby som nakrižovatkách nasral pár majiteľov VW.. :P

3, Videl som crashtest Granty. Rusáci evidentne popracovali na pasívnej bezpečnosti, karoséria je tuhšia ako na Priore (hlavne myslím strechu pri A stĺpiku)
Obrázek

PS: Granta sa mi zo začiatku nepáčila, ale začínam jej prichádzať na chuť :)
Howgh.

Re: Lada 2190 (Granta)

Napsal: sob říj 08, 2011 17:19
od radek mb
DJW napsal: PS: Granta sa mi zo začiatku nepáčila, ale začínam jej prichádzať na chuť

Tak to vidím i já. Mě se líbí hodně a už se těším, až jí sem dovezou, ať se mohu kouknout na vlastní oči.

Re: Lada 2190 (Granta)

Napsal: sob říj 08, 2011 20:29
od Fišer Jiří
Další pozitivní poznatek je, že Granta sport má svůj Laďáckej motor 1,6tku :thumbright: , což u předchozí Priory a desítky, s kterejma závodili v seriálu Wtcc, tak nebylo, ty měli dvoulitr z Opla :( Moje přání je aby se vrátili do závodů Wtcc, hned bych si naplánoval dovču do Brna na okruh

Re: Lada 2190 (Granta)

Napsal: ned říj 09, 2011 08:20
od zelvotron
DJW píše: 3, Videl som crashtest Granty. Rusáci evidentne popracovali na pasívnej bezpečnosti, karoséria je tuhšia ako na Priore (hlavne myslím strechu pri A stĺpiku)

No ovšem pozor, ten crashtest proběhl podle homologačních podmínek, tedy v rychlosti 56 km/h, ty deformace jsou neporovnatelný s výsledkama testů autoreview.ru, který jsou podle metodiky EuroNCAP, tedy v 64 km/h. :wink:

Mě to až takovej zázrak nepřijde, pokud vemu koeficient HIC (při hodnotě 1000 je pravděpodobnost přežití 5%), tak u Granty vychází 561/832 (řidič/spolujezdec) při rychlosti 56, což je sakra hodně, vždyť u Priory stage II jsou hodnoty 327/904 při rychlosti 64 km/h :!: , obě auta jen s bagem řidiče. A třeba u desítky bez bagů je to 600/648, ovšem proti tragickým 1384/835 Kaliny je to pokrok (ovšem ru verze opět bez bagů).