Stránka 25 z 69
Re: Lada 2190 (Granta)
Napsal: pát zář 16, 2011 20:10
od Crocodile
to je dobře že z Iževska vyhodí korejce a budou se tam dělat jen ,,ruská,, auta. Iž pickup, 2104,2107 a Granta.
Re: Lada 2190 (Granta)
Napsal: úte zář 20, 2011 13:16
od Raduz
Re: Lada 2190 (Granta)
Napsal: úte zář 20, 2011 15:46
od Crocodile
cena Granty v rusku bude od 229 000 rublů, například nová Samara (21154) stojí od 280 000.
Re: Lada 2190 (Granta)
Napsal: úte zář 20, 2011 20:51
od zelvotron
Re: Lada 2190 (Granta)
Napsal: pon říj 03, 2011 18:19
od zelvotron
Granta liftback
První crash test Granty
http://www.zr.ru/a/365315/
Lada Granta Sport - prý půjde do sériové výroby, bude jí pohánět atmosférický motor 1,6 16v o výkonu 120k a výhledově turbomotor o 200 k.
Re: Lada 2190 (Granta)
Napsal: úte říj 04, 2011 16:17
od Raduz
Re: Lada 2190 (Granta)
Napsal: úte říj 04, 2011 19:27
od mirozv
Re: Lada 2190 (Granta)
Napsal: stř říj 05, 2011 06:41
od Patrac
kdyby se vyprdli na závody a raději to začali exportovat.. a hlavně dodělali combík
Re: Lada 2190 (Granta)
Napsal: stř říj 05, 2011 10:56
od Hurikán
zelvotron píše:Lada Granta Sport - prý půjde do sériové výroby... (obrázek)
Náhodou, tohle je docela povedené. Kdyby se vyprdli na ty hrozné plastové nárazníky a celkově trochu změnili vzhled, dali dovnitř nějaké trošku praktičtější sedačky, vzadu zmenšili to nesmyslně velké křídlo, ale hlavně z toho udělali zadokolku!!!, tak bych si to i koupil.Takový pěkný, lehounce sportovně laděný sedan za rozumnou cenu.
To je to, co na současném trhu ukrutně chybí.
Kombíků a ostatních hnusných almar jsou tři
, ale o solidní a pěkné auto člověk nezavadí. Jo jo. Proto už nezbývá nic jiného, než se zásobit různými youngtimery, dokud ještě jsou.
Re: Lada 2190 (Granta)
Napsal: čtv říj 06, 2011 10:35
od marian2110
Re: Lada 2190 (Granta)
Napsal: čtv říj 06, 2011 10:40
od Patrac
podle mne fotomontáž nenavazuje vůbec přední blatník na dveře a nebo to je nějaký test čumáku granty. Konec konců granta je facelift Kaliny
nesedí mmj ani přední světla versus kapota a další
potažmo ani barva přední blatník/ dveře moc nekoresponduje
a nebo někdo nabořil kalinu a rovnou na to koupil nový díly z Granty
Re: Lada 2190 (Granta)
Napsal: pát říj 07, 2011 19:56
od DJW
Takže:
1, Lada Granta z Granta Cup-u dá 0-100km/h za 5,6 sekundy
http://www.auto.cz/lada-granta-sport-2011-60805
2,
zelvotron píše:Lada Granta Sport - prý půjde do sériové výroby, bude jí pohánět atmosférický motor 1,6 16v o výkonu 120k a výhledově turbomotor o 200 k.
Hmmm, začína sa mi to auto páčiť. Normálne by som do toho turba šiel, už len aby som nakrižovatkách nasral pár majiteľov VW..
3, Videl som crashtest Granty. Rusáci evidentne popracovali na pasívnej bezpečnosti, karoséria je tuhšia ako na Priore (hlavne myslím strechu pri A stĺpiku)
PS: Granta sa mi zo začiatku nepáčila, ale začínam jej prichádzať na chuť
Howgh.
Re: Lada 2190 (Granta)
Napsal: sob říj 08, 2011 17:19
od radek mb
DJW napsal: PS: Granta sa mi zo začiatku nepáčila, ale začínam jej prichádzať na chuť
Tak to vidím i já. Mě se líbí hodně a už se těším, až jí sem dovezou, ať se mohu kouknout na vlastní oči.
Re: Lada 2190 (Granta)
Napsal: sob říj 08, 2011 20:29
od Fišer Jiří
Další pozitivní poznatek je, že Granta sport má svůj Laďáckej motor 1,6tku
, což u předchozí Priory a desítky, s kterejma závodili v seriálu Wtcc, tak nebylo, ty měli dvoulitr z Opla
Moje přání je aby se vrátili do závodů Wtcc, hned bych si naplánoval dovču do Brna na okruh
Re: Lada 2190 (Granta)
Napsal: ned říj 09, 2011 08:20
od zelvotron
DJW píše:
3, Videl som crashtest Granty. Rusáci evidentne popracovali na pasívnej bezpečnosti, karoséria je tuhšia ako na Priore (hlavne myslím strechu pri A stĺpiku)
No ovšem pozor, ten crashtest proběhl podle homologačních podmínek, tedy v rychlosti 56 km/h, ty deformace jsou neporovnatelný s výsledkama testů autoreview.ru, který jsou podle metodiky EuroNCAP, tedy v 64 km/h.
Mě to až takovej zázrak nepřijde, pokud vemu koeficient HIC (při hodnotě 1000 je pravděpodobnost přežití 5%), tak u Granty vychází 561/832 (řidič/spolujezdec) při rychlosti 56, což je sakra hodně, vždyť u Priory stage II jsou hodnoty 327/904 při rychlosti 64 km/h
, obě auta jen s bagem řidiče. A třeba u desítky bez bagů je to 600/648, ovšem proti tragickým 1384/835 Kaliny je to pokrok (ovšem ru verze opět bez bagů).