Stránka 25 z 124
Napsal: stř říj 27, 2010 09:54
od Marek
Nač si budu pořizovat auto, s kterým nesmím překročit rychlost 125 km/h? To by mi "možná" stačilo v 70. nebo 80. letech, kdy dovolené maximum na dálnicích bylo 110 km/h. Dnes? - argument poněkud k smíchu, nemyslíte?
Napsal: stř říj 27, 2010 14:34
od Laďuša
Srandičky srandičky. I haťapka si hrábne s přehledem. A co, třeba na muj styl jízdy by to bohatě stačilo. Nevidim problém s tim ject dálku. Nejezdim jako Širón a dokonce ani po dálnici nejezdim, tak na co 125? S přehledem bych se do toho vešel. Pánové, a takových lidí je plno. To je ale dnešní kult, že auto musí mít aspoň 100 koní (možná už spíš kilowatt), jinak je to plečka. Jo, když se vam to nelíbí, kupte si silnější, ale nemusíte si hned dělat srandu z těch, kterým to stačí a řadit je do pytle méněcenných, že si to koupili.
Napsal: stř říj 27, 2010 14:45
od JmJ
Laduso, neni problem v tom, ze by to hovno jelo, problem je v tom, ze to hovno jede a moc zere. Tedy kombinace zcela smrtelna. Mit to spotrebu 5 litru po meste, pak reknu, ze to ma smysl pro rozvazeni pizzy treba (to myslim uprimne). Jenze tuhle vyhodu to podle vseho nema.
4 mladi lidi ve F II HTP, 2 lidi + naklad v hmotnosti 1 cloveka ve stare 2104 s 1.3 s karburatorem, zavod o zivot na rovince na okresce a HTP to nedalo. Neveril sem tomu. Porad je tu ta moznost, ze borec tomu nedaval co mohl, ale podle toho, jaky amok predvadel pred a po tom predjeti, davam 99% tomu, ze jel s plynem na podlaze. Ja bych proste cekal, ze tu fabku htp nedam. A ona sla. A to sem mel jeste ne uplne dobre serizeny motor
.
Pak mi doslo, proc ten borec pak projel stopku, jen aby me mohl predjet zpet. Kdybych dal 200 000 za cool vozidlo, vezl v nem samice a delal machra a dostal by me stary vrak, asi bych take podlehal trudomyslnosti
Napsal: stř říj 27, 2010 15:00
od Veverka
zelvotron píše:Tak to náhodou můžou bejt užitečný věci, ale protiprokluz u takhle výkonnýho auta mě přijde k smíchu
mě teda ani ne,stačí mít echt šikmej vjezd/sjezd z garáže a bydlet na horách.
A jak se díváte na hurvajze?každý tvrdí že je horší než F1,ale podle mě škocna udělala pokrok,do hurvajze i OII se už dá vzadu sednout,motor TSI je to co dost chybělo-výkonný benzín,aspon že tak.
Napsal: stř říj 27, 2010 15:13
od zelvotron
No je fakt, že v takovým autě jako je fabka, kde nemá člověk v ničem moc cit, se ta pomocná elektronika hodí, Laďušo nerozporuju, že si to sem tam zahrabe, ale nemyslím, že by to bylo něco nezvladatelnýho aby to muselo mít asr. Resp by mě ani nenapadlo, že to k tomu mohli nabízet, ale tak zákazník to vyžaduje tak co. Musí mít klimu elektriku, serepetičky, ale koupí si k tomu 1,2 motor tak proč ne je to jeho boj.
JmJ: jednou sem na takový klikatější okresce dojel stodvacítku, v zatáčkách zdržovala, ale dostat se před ní už byl problém, nikde dost dlouhá rovinka a hlavně kde se dalo, tak na to on šlapal taky, však ona má zrychlení obdobný okolo 18s...
Napsal: stř říj 27, 2010 15:13
od JmJ
Veverka píše:zelvotron píše:Tak to náhodou můžou bejt užitečný věci, ale protiprokluz u takhle výkonnýho auta mě přijde k smíchu
mě teda ani ne,stačí mít echt šikmej vjezd/sjezd z garáže a bydlet na horách.
A jak se díváte na hurvajze?každý tvrdí že je horší než F1,ale podle mě škocna udělala pokrok,do hurvajze i OII se už dá vzadu sednout,motor TSI je to co dost chybělo-výkonný benzín,aspon že tak.
FII je jeste hnusnejsi nez FI
O II, luxusnejsi vybava, po 120 000 km pri najezdu cca 40 000 km za rok:
nutna custom uprava plynoveho pedalu, skrze krece v noze
vytrzeny uchyt vzpery 5. dveri, opravi jen svarecka
pribrzdujici jedno zadni kolo, nevraci se pistek
rozsmelcovany plochy remen diky kapajici nafte z nejake casti palivoveho potrubi
zhorsene razeni automaticke prevodovky DSG
zvlnene predni kotouce
zatekani tesnenim prednich dveri
divne pracujici/nepracujici protipodkluz pri rozjezdech
zrejme nefunkcni nataceni lopatek turba (houkani turba pri jizde ve meste).
od novoty chrasteni neceho v palubce uprostred, nove chrasteni neceho v palubce na prave strane
a ke vsemu to jede hur a za vic nafty nez O I
ale ano, vzadu je vice mista.
nevim proc mam dojem, ze to jde vsude od 10 k 01
Napsal: stř říj 27, 2010 15:14
od Křečík Barbuška
Já neměl problém s místem zatím vžádné Fabii
.
Napsal: stř říj 27, 2010 15:15
od zelvotron
JmJ píše:FII je jeste hnusnejsi nez FI
Řekl bych to jinak, zavedením F II se z F I stalo pěkný auto
Napsal: stř říj 27, 2010 19:19
od plavec
Koko Loko píše:Já neměl problém s místem zatím vžádné Fabii
.
Ba ani s místem nad hlavou:
jednou sem na takový klikatější okresce dojel stodvacítku, v zatáčkách zdržovala, ale dostat se před ní už byl problém, nikde dost dlouhá rovinka a hlavně kde se dalo, tak na to on šlapal taky, však ona má zrychlení obdobný okolo 18s...
Dneska sjem zažil na dálnici s fáčkem. Člověk dojede něco co jede míň, třeba feldu s naloženým vozejkem a jak ztratí rychlost je to v háji. Nebo jsem dojel v levým pruhu maďarskej náklaďák, co předjížděl kolegu, pak přišel kopec a začal jsem hledat tlačítko "SPORT
čtverku už to móc netáhlo, trojka řvala jako kráva ale rychlost mizerná. Takže se za mnou trochu čekalo.
Napsal: stř říj 27, 2010 23:13
od dmatej
JmJ píše:Vsichni v mem okoli, kdo se snazili 1.2 HTP pouzivat na jezdeni, tak se ji velice rychle zbavili. Spotreba katastrofalni, hluk hnusny, vzhled na bliti a vykony zadne. Auto mozna tak pro duchodce do mesta, ale jakmilte s tim jezdite denne 20 km do prace a 20 km zpet, tak uz je to na to auto moc.
Koupit si za statisice neco, co jezdi rekneme stejne jak 21 let stary zigul, to je opravdu kvalitni investice
To vysvětli našemu vedení v Praze, které přiděluje auta podle "zásluh", resp. "pozice", takže na dojíždění do Prahy máme 1x 1.2HTP 40kW a 1x1.2HTP 51kW. Z tej první (starší) mám mnohem lepší pocit a mimochodem, Marku, chybí jí pár set km ke 100 tisícům a je tichá! Zato ta druhá při polovičce - teď ta převodovka, ale dlouhodobě hlučnej podvozek.
Pátrač píše o TSI, s tím nemám zkušenost, ale očekávám posun k lepšímu a jsem rád, že aspoň něco udělali ...
Marku, chceš říct, že prázdný Aveo váží 1300 kg? To si děláš srandu, ne?
Matize potvrzuju, jeden kluk ho měl ještě na škole, sice je to "prdítko", ale lítá to pěkně. Ono je to taky patřičně lehounký ...
Zbytek už jsem psal ... a Štěpán to víceméně náznakem potvrzuje ...
Želvotron: nějakýho asistenta na tej novej občas dráždim, poblikává na mě pak taková žlutooranžová kontrolka jakože mám prej smyk nebo co
. Typicky když se snažím v Práglu nebrzdit provoz, jsa první na semaforu
. Protiskluz na ledě ti už k smíchu být nemusí ... ven stejně nevidíš
Napsal: čtv říj 28, 2010 08:20
od MartasBrno
zelvotron píše:Tak to náhodou můžou bejt užitečný věci, ale protiprokluz u takhle výkonnýho auta mě přijde k smíchu
Však si t oasi taky nikdo nekoupil
. Fakt to bylo myšlený vážně, je to systém automatickýho přibržďování kola, které prokluzuje. Tedy za pomoci jednotky ABS.
Napsal: čtv říj 28, 2010 15:16
od zelvotron
Ano pokud to funguje i jako elektronická uzávěrka diferenciálu, tak pak ano, ale jsou i systémy, který jenom omezujou výkon motoru, co je ve fabce nevím. Souvisí to s tím jak jsme se bavili v tématu o Grantě o elektronickýám plynu. V podstatě člověk už neovládá přívod paliva a tudíž otáčky motoru, ale jen říká jak moc rychle chce jet dopředu a auto se podle toho (možná) zařídí.
plavec píše:Dneska sjem zažil na dálnici s fáčkem. Člověk dojede něco co jede míň, třeba feldu s naloženým vozejkem a jak ztratí rychlost je to v háji. Nebo jsem dojel v levým pruhu maďarskej náklaďák, co předjížděl kolegu, pak přišel kopec a začal jsem hledat tlačítko "SPORT
čtverku už to móc netáhlo, trojka řvala jako kráva ale rychlost mizerná. Takže se za mnou trochu čekalo.
Jenže fáčko má stovku za 13s, což je myslím dobrá hodnota, s tím stodvácu dáš. Ve fabce jsem furt kvedlal 3,4,5 a furt nic, protože kde bych ho předjel se nedalo a na rovince sem ho nedával, nakonec jsem ho vzal v takovým táhlým kopci. Jako a nejhorší jsou takový ty umírající motory třeba při 4500 s tím se nedá předjíždět.
Na dálnici je to něco jinýho, tam když tě někdo zbrzdil, tak už to člověk do kopce nevytáhl, ale s tím se muselo počítat dopředu a nenechat se vystrnadit do pravýho
Napsal: čtv říj 28, 2010 15:31
od plavec
zelvotron píše:nenechat se vystrnadit do pravýho
Upřímně řečeno radši uhnu č***ovi v passatu s "Turbodýzlem pyčo " kterej valí 200 km stále v levým 180km/h a najíždí mi na prdel. Tu chvíli to s kamionama vydržím.
zelvotron píše:Ve fabce jsem furt kvedlal 3,4,5 a furt nic,
S tímhle mnohdy taky
zelvotron píše:V podstatě člověk už neovládá přívod paliva a tudíž otáčky motoru, ale jen říká jak moc rychle chce jet dopředu a auto se podle toho (možná) zařídí.
MOŽNÁ, a možná taky ne, když vidím jak všechno elektronický je dneska spolehlivý, tak by jeden zaplakal. Starý lanko a táhlo je nejjednodušší a nejrozumější co mohlo bejt, jenže jsme bohužel v 21 století kde vítězí takovýhle zhovadilosti. Pak se toho chytnou číňani, okopčej to na úkor kvality, začnou zase zásobovat celej svět a kruh se uzavírá. Jednou stejně sežerou celý svět.
Napsal: sob říj 30, 2010 18:13
od Marek
Dovolte, abych vám popsal můj zážitek, který jsem prožil ve čtvrtek na dálnici D1 směrem na Brno (cestou od dětí):
Jak jistě mnozí víte, jezdím po dálnicích rád maximální dovolenou rychlostí, rychlost ze zásady nepřekračuji, ale současně ji využívám. Vždy používám tempomat a tudíž mi auto jede konstantní rychlostí bez ohledu na horizont.
Dojela mě modrá Fabia modelu 1,5 (faceliftová jedničková Fabia) modré barvy registrační značky xJx 2403. Jal se mě předjíždět. Jenže přišlo mírné stoupání a on, vyjetý vedle mne na mou úroveň, začal ztrácet rychlost, až se poslušně zařadil za mě. Přes minutu mi, dement jeden, šajnoval do levého zrcátka těmi kobylími světly, která oslňují i při běžné jízdě, natož do kopce. Ztratil jsem jej asi po minutě a půl ze zrcátka. Asi po pěti kilometrech mě po rovině dojel a zuřivě předjel. Vůz byl osazen třemi dospělými lidmi (patrně manželé středních let a vzadu dospívající dcera) a na kufru nápis HTP (tedy 1,2 R3 / 40kW). Za pár chvil přišel opět kopec, kde jsem jej velmi snadno dojel a suverénně předjel rozdílem rychlostí minimálně 20 km/h. Načež mě po čase opět dojel a v mírném stoupání se snažil zase předjet - marně, povedlo se opět až na rovině. Takto to pokračovalo celkem 13 krát. Dokonce to došlo tak daleko, že jednou se s vypětím všech sil dostal přede mne a protože za ním jelo již několik vozů, které čekaly, až milostivě uhne, udělal mi myšku a já musel do pruhu pro pomaláče (ještě, že v tu chvíli tam nic nejelo). Vzhledem k tomu, že jsem nemínil zpomalit, během pěti sekund jsem ho zprava předjel zpátky - co s debilem, ne?
Nakonec mi u Jihlavy chtěl patrně ukázat, že má silnější pravou nohu než já, najel vedle mne a asi se snažil mi znemožnit předjíždění, neb zřetelně se bavil tím, že nemůžu do levého pruhu (žel dojížděl jsem kamion). Za ním bylo v tu chvíli víc než deset vozů, které opět čekaly, až se milostpán uráčí uhnout. Tak jsem po pár desítkách sekund prostě přišlápl na půl plynu a zrychlil natolik, že za sekundu jsem byl deset metrů před ním, dal levý blinkr a předjel kamion (holt mě Fábista donutil překročit rychlost).
Jednoznačně z toho plyne jedna věc. Fabia s motorem 1,2 R3 HTP řízená řidičem bez kousku soudnosti je nebezpečí pro všechny slušné motoristy. Na našich dálnicích nemá co pohledávat.
Napsal: sob říj 30, 2010 18:34
od Acibuk
To ale většina aut.. Má poslední zkušenost ze středy - při průjezdu po D1 Brne jsem absolvoval to samé s nějakým posraným Citroenem C15D, naposledy se mi jal borec blokovat levý jízdní pruh asi na minutu, takže jsem jel za ním, poslušně nalepen praživší to do něj dálkovýma.. Pak se před náma srazilo pět aut a mé destičky Ferodo zachránily toho inteligenta před otiskem mého zaměřovače na jeho řiti.
Nakonec ta zkušenost z druhé strany barikády - pokud jedete po dálnici přes 180, můžete blikat jak chcete z největší dálky, většina těch lidí svůj zbytečný pobyt v levém pruhu ještě s gustem protáhne.